Paris, Paris...

In een glooiend landschap dat opdoemd als we een bocht in de snelweg hebben genomen zie ik het licht van miljoenen lampjes en lantaarns. Een onmetelijke hoeveelheid kilometers lijkt het bij me vandaan. De waarheid is echter dat we slechts een paar kilometers zijn verwijderd van deze prachtige stad.



Ik sluit mijn ogen en denk terug aan een aantal jaren geleden. Toen ik werd ontvoerd door mijn lief en ik 's morgens onwetend en nieuwschierig in de auto stapte om enkele uren later de poort van een betoverend en sprookjesachtig land door te stappen.



De zondagmiddag van dat weekend bestond uit een bliksembezoek aan de stad en we werden gegrepen door de magie ervan in de decembermaand. Plechtig beloofden we elkaar dat er absoluut een nieuwe trip naar hier zo komen, maar dan zou alleen de stad onze onverdeelde aandacht krijgen…



We rijden door. Onze zomervakantie zit er op en, ondanks het late uur, is het warm in de auto. Als de hectometerpaaltjes langs de snelweg de kilometers weg tellen kijk ik nog even om. Ik zie nog een klein sliertje Parijs als we onze weg vervolgen terug naar huis…



Ik zucht en voel me melancholisch… Ik ben er enkel langs gereden en toch voel ik heimwee…



Enkele maanden later zit ik aan mijn stamtafel in de kamer en tik wat woorden op de laptop. Ik vertel over die ene keer dat we terugreden van Frankrijk naar huis na een heerlijke zomervakantie. En dat ik, toen we langs Parijs reden, terugdacht aan het bezoek aan die stad en Disneyland toen Allard me ontvoerd had. En dat ik toen al zo verlangde naar de stedentrip die wij samen nog steeds op de planning hadden…



Vrijdag is het zover. Eindelijk gaan mijn lief en ik samen, zonder onze liefste meiden, 4 lange dagen genieten van elkaar en van de magie van Parijs bij Kerst…

Mooi Mar!



Geniet er maar lekker van. Parijs in december is… :inlove:

mooi geschreven hoor



geniet ervan…



krijg gelijk ook zon gevoel in mijn buik… wil ook…

prachtig geschreven…



Parijs staat nog steeds op het lijstje van “To do” hier!



geniet ervan!

O wat heerlijk… Wat zullen jullie genieten!

Ik ben jaloers! :smiley:

Heel, heel veel plezier meis! :-*

Kun jij geen boeken gaan schrijven? Romans over Parijs? :mrgreen:

Echt heel mooi beschreven…



Ga lekker genieten! En heerlijk hoor, even weg met z’n tweetjes!

Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me prachtig! :inlove:

Ow meiden ik heb er ook zooooo zin in!!!

Mmm, romantisch hoor.



Ik ben ook een groot fan van Parijs.

Het schijnt te komen doordat ze iets in de metro spuiten waardoor je een soort van permanent high wordt als je er veel inzit terwijl je de stad aan het doorkruisen bent… :smiley:

heeeeeeeeel veel plezier marion !!!

Geniet ze! Parijs is erg mooi deze tijd van het jaar (heb er 2 jaar met manlief gewoond).

Oh wat heb je dat mooi omschreven, ik zat gewoon achter in de auto hoor :smiley:

Maar veel plezier in Parijs :inlove:

Ik denk er precies zo over en zou ook wel weer willen…

Misschien volgend jaar

heel veel plezier en geniet er samen maar lekker van :inlove:

onwijs veel plezier!!



wij hebben vorige week woensdag besloten om in maart een week naar Parijs te gaan :mrgreen: eerst 4 dagen naar de stad, dan nog 3 naar Disney :mrgreen:



gewoon, omdat we dit jaar zo’n pieeeeeeeeeeeep jaar hebben gehad…



we hadden het verdiend vonden we!!

Heerlijk Amy! Wij hebben het ook verdiend vonden we zelf en we gaan er dus ernstig van genieten!

Heerlijk Parijs, ik ben gek op Parijs!



Ik ga volgend weekend (22-12) met de oudste en man naar Disney, en heb daar ook zo’n zin in!



Marion, Heel veel plezier en romantiek in Parijs!

Oh wat heerlijk, veel plezier !!

Wat heerlijk, geniet er van!

Heel veel plezier. Heerlijk. Geniet ervan. :thumbup:

Parijs is heerlijk in december. Hoewel in de zomer is het ook wel leuk.

Ik ben er in alle seizoenen wel geweest en het blijft top.



Heel veel plezier.

Boehoe… we hebben net onze mooie meisjes weg gebracht… Sjeetje zeg, dat is echt niet leuk! De dames zelf vonden het allemaal prima! Sas was al lekker aan het spelen en heeft helemaal zin in haar ‘vakantie’ bij oma en opa… Sen moest even piepen toenze doorhad dat ik wegging, maar ze was al vlot weer stil. En ja, voor het eerst in mijn moedercarriere moest ik huilen toen ik ze had weggebracht… Van de zotte zeg, dat je 4 dagen je kinderen alleen laat…



Maaaaaaarrrrrr, nu weer los laten en hopen dat ik vannacht een beetje slapen kan, want dat is altijd drama als ik iets leuks in het vooruitzicht heb… gigi…