Papa stelt zich voor

Hallo, bij deze zal ik mij ook even voorstellen. Ik ben in dit geval geen moeder, maar een vader in spe, dus ik hoop als man hier ook welkom te zijn :wink:



Ik ben 27 jaar jong en hetzelfde geldt voor mijn vriendin. We zitten nu in de 5e week met de zwangerschap en vinden het maar wat spannend. Het is voor ons de eerste dus allemaal nog nieuw en onwennig, en hopen dus erg hard dat het allemaal maar goed mag gaan.



Ik lees dus op het forum dat er best veel vrouwen onzeker zijn over de zwangerschap, nou dames, als man is dat dus ook. Ik ben er zo ontzettend veel mee bezig en probeer over alles zo positief mogelijk te denken, maar soms zit de angst toch in je achterhoofd om het te verliezen. Deze gedachte verdrijf ik dus altijd maar snel weer om juist aan de leuke dingen te gaan denken.



Van mij mogen de 40 weken dus snel over zijn, maar we hebben dus nog even te gaan :wink:



Ik hoop hier op het forum nog een hoop informatie tot me te mogen nemen, maar volgens mij zit dat wel goed :smiley:

Welkom en van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!!!

Wat leuk dat een papa zo meeschrijft!



En van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!



en

natuuuuuuuuuuurlijk zijn ook papa’s in spe van harte welkom mee te lezen en te schrijven, van harte gefeliciteerd met de kleine op komst en ik persoonlijk vind het altijd fijn om ook vaders kant te horen, mijn man was dan ook superrrrrrrr met de zwangerschap bezig alleen maar leuk



veel lees en schrijfplezier

ha leuk dat je je niet hebt laten afschrikken door de slogan! :mrgreen: 8)

welkom en gefeliciteerd.

Mijn man was bij beide zwangerschappen ook ontzettend betrokken en nu als papa is hij dat ook enorm. Ik vind dat geweldig!! zo doe je het echt samen!

Dit is nog eens een leuk en warm onthaal. Bedankt voor alle leuke berichten :smiley:

welkom



schrijft je vriendin hier ook mee

Nee, nog niet.

Ze zat van de week wel lekker te lezen, maar heeft toen zo veel dingen gelezen over wat er wel niet mis kan gaan, dat ze er even ellendig van werd. Nu gaat het allemaal weer goed, dus ik laat haar maar even gaan. Nu breng ik haar op de hoogte waar nodig is :wink:

gefeliciteerd en welkom hier!

hopelijk gaan de overige 35 weken snel voorbij en blijft alles goed gaan!

Leuk dat er ook een vader mee leest/schrijft! Welkom hier en natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap :smiley:

Welkom trotse papa (en mama) en van harte proficiat!!!

Welkom trotse papa (en mama).

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!



Super dat je je op dit forum hebt aangemeld.



Ik zou wel willen dat meer mannen (en mijn man) dat zouden doen.

Is juist gaaf dat we ook eens wat mannelijke reactie’s krijgen!!!



Of dat we soms even afgeremd worden, hihi!

Wat een leuke en lieve reacties allemaal! :smiley:

Ik wordt er helemaal vrolijk van en heb er al zoveel zin in. Donderdag naar de huisarts met mijn vriendin, dus ben benieuwd wat hij allemaal te vertellen heeft.



En dames, waar nodig zal ik jullie afremmen :wink:

Welkom!! :mrgreen: Ik sluit me aan bij de dames hierboven. Heel veel plezier hier! En wat een coole banner :inlove:

Welkom welkom welkom!



Nog een decemberkindje :inlove:

Hier kun je vooral met mede-december ouders kletsen hoor

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=99437



Leuk zeg, weer een keer een man op het forum :mrgreen:

Welkom :smiley:

Ondertussen hebben we het eerste gesprek met de HA gehad. Dit was een erg standaard en zakelijk praatje. Hij vertelde de dingen wat er nu moest gaan gebeuren/geregeld worden en andere dingen waar we rekening mee moeten houden.



20 mei gaan we voor de eerste echo, dus ben erg benieuwd wat dit gaat brengen, en vind dit toch ook wel erg spannend :slight_smile:

@Gab wrote:

Wat leuk dat een papa zo meeschrijft!



En van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!




Ik wilde precies hetzelfde zeggen!



Dat jullie maar een mooie zwangerschap mogen hebben en dat er een prachtig beebje mag komen!



En hoe was jullie echo>>

welkom! Enne ik ben heel benieuwd hoe de 1e echo was?? Alles goed?