Papa stelt zich voor

De eerste echo was helemaal goed. Dit zou dus de termijn echo zijn, maar het was nog net te vroeg om een goede inschatting te maken wanneer het uitgerekend zou zijn. Dit is nu op 27 december vastgesteld. Aankomende vrijdag mogen we weer voor een echo, om een betere indicatie te maken voor wanneer het uitgerekend zal zijn.

Het is wel echt heel bijzonder om zo’n klein mini-mensje te zien met een kloppend hartje, dus ik vind het niet heel vervelend dat we in zo’n korte tijd alweer voor een tweede echo mogen gaan. en ben benieuwd wat de veranderingen alweer zijn in 2 weken tijd.

mooi is dat altijd he…

zon klein mini ding, wat je leven gaat koesteren…



hoe gaat het met je vriendin nu???

oh wat fijn zeg! Enne idd leuk dat je vrijdag weer mag!

Wat fijn en wat leuk dat je weer mag gluren, dat is (meestal) het mooiste van de zwangerschap en in het begin als je op controle gaat het hartje luisteren!



En vet koel, dat een papa zooo is als alle andere mama’s hier :lol:

Met mijn vriendin gaat ook alles goed :smiley:

Tuurlijk ze heeft wel last van wat zwangerschapskwaaltjes, maar ze kan er goed mee omgaan. In de ochtend en aan het einde van de middag wat last van misselijkheid en 's avonds erg snel moe. Tot nu toe heeft ze nog niet hoeven overgeven of iets dergelijks. Heel eerlijk vind ik het wel prettig dat ze d’r kwaaltjes heeft, hierdoor geeft het ook wel weer het gevoel dat er wat gaande is in de buik :smiley:

Pas maar op sommige kwaaltjes gaan weg en dan komen er weer andere voor in de plek, dus dat zegt weinig.



Straks komen de hormonen trouwens ook flink opspelen :wink: … hoort er allemaal bij!

@Sennapen wrote:

Pas maar op sommige kwaaltjes gaan weg en dan komen er weer andere voor in de plek, dus dat zegt weinig.



Straks komen de hormonen trouwens ook flink opspelen :wink: … hoort er allemaal bij!




Haha, de kwaaltjes zijn inderdaad weg maar die hormonen!! Pfff… bedankt voor de waarschuwing. Ik houd het er ook maar op dat ze er niks aan kan doen, en dat het wel weer over gaat :wink:

@TrotsePapa wrote:

@Sennapen wrote:
Pas maar op sommige kwaaltjes gaan weg en dan komen er weer andere voor in de plek, dus dat zegt weinig.



Straks komen de hormonen trouwens ook flink opspelen :wink: … hoort er allemaal bij!




Haha, de kwaaltjes zijn inderdaad weg maar die hormonen!! Pfff… bedankt voor de waarschuwing. Ik houd het er ook maar op dat ze er niks aan kan doen, en dat het wel weer over gaat :wink:




Haha, nou tel er na de bevalling nog maar eens 9 maandne bij op, want de hormonen gieren dan (misschien) nog wel erger door haar lijf.



Heel normaal en echt, het gaat ooit over :wink: . het doet gewoon heel veel met je om een kind te dragen, te krijgen etc :slight_smile: