Papa naar het ziekenhuis update 13 juli

:hug: :hug: :hug:

Fijn dat 'ie thuis is :thumbup:

Hopelijk kun je zelf ook snel ff bijtanken :-*

He Mippie. Nu pas tijd gehad om je draadje te lezen. Gelukkig is ie weer thuis. Hoe gaat het nu?

Knuffel! :hug: :hug:

Lekker he, af en toe klagen!!!

Als je wilt, mag je ook bellen hoor…

Ben Haags, schelden kan ik heel goed tegen… :wink: :mrgreen:

Gooi t er maar uit!!!

Hoe gaat het nu?

Ha lieve meiden!

Vandaag voor het eerst dat ie wat door het huis schuifelt. Sam vind het allemaal een beetje engig. Houdt behoorlijk wat afstand en plakt vooral aan mama ( wat best warm is met dit weer :roll: ).

Het feit dat papa paar dagen weggeweest en paar dagen hier vooral in bed gelegen heeft daar kan ie kennelijk weinig mee. En gelukkig ook maar, want papa is nog niet bestand tegen Sam-stoeipartijen :wink:

Vandaag en woensdag heb ik zorgverlof. Was helaas al door m’n vrije dagen heen en had niet veel zin om van m’n vakantie te gaan snoepen. Tis best pittig en ikzelf ben geloof ik nu vermoeider dan de patient :mrgreen:

Maar nou, in the name of love dan maar :wink:

:hug:

heb de afgelopen tijd wel meegelezen om te zien hoe je kind erop reageerde. Mijn man heeft eind vorig jaar 2 operaties ondergaan en hebben wij onze dochter gewoon meegenomen.

Wel van te voren klein beetje verteld hoe papa er bij zou liggen maar dat werd door haar heel gewoon gevonden. Papa was ziek maar nu zou hij beter worden. Heerlijk kinderlogica.

Ze bleef wel een beetje uit zijn buurt toen hij weer thuis was maar dat kwam meer omdat hij nog veel pijn had en ze alles voor hem wilde doen. :mrgreen:

Sterkte met de patient. Hopelijk knapt hij snel op.