Helaas is de operatie niet zonder complicaties verlopen en mág Sam straks niet eens mee
@Mip wrote:
Helaas is de operatie niet zonder complicaties verlopen en mág Sam straks niet eens mee
he bah… je gaat toch een beetje uit op ‘gewoon simpel en beter worden’.
Sterkte :hug:
och meis ! :hug:
lees net jouw update !!! :shock:
ik hoop dat je man toch spoedig mag herstellen… duim voor jullie en dat Sam wél snel mee mag…
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
liefs
Gerda
:hug: :hug: :hug:
Dit wordt een iets langer ziekenhuis verblijf dan gedacht…
Sam gelukkig heel lief opgevangen door de buren vanavond, avond van z’n leven; ze hebben daar 4 kinderen. Had een tekening van hem mee voor papa.
En ik ben bek en bekaf en moet eigenlijk nog eten…
jeetje meid! :o heel veel sterkte voor jou en veel beterschap voor je hub! ik leef met je mee :-*
Ach wat ontzettend naar, Mip :hug: . Heel veel sterkte en ik hoop dat manlief snel goed hersteld en naar huis mag :-*
Fijn dat Sam goed werd opgevangen door de buren.
:hug:
Wat vervelend zeg!
Gelukkig is het goed afgelopen met Sam bij de buren!
Hopelijk kan de papa snel weer naar huis.
Jaaaa, goed nieuws! Pfoe, wat ben ik opgelucht zeg
Misschien kan Sam vanmiddag wel mee. In ieder geval mag F vanmiddag gewoon naar zaal en gaat de helft van de toeters en bellen eraf.
:dance: :dance:
@Mip wrote:
Jaaaa, goed nieuws! Pfoe, wat ben ik opgelucht zeg
Misschien kan Sam vanmiddag wel mee. In ieder geval mag F vanmiddag gewoon naar zaal en gaat de helft van de toeters en bellen eraf :dance: :dance:
Wat fijn om te horen!
Dat hij gewoon naar zaal mag is een goed teken :thumbup:
Hopelijk kan Sam snel weer knuffelen met zijn papa.
Hopelijk is het goed gegaan allemaal en kan hij lekker naar zijn papa! Sterkte ook voor je mannetje!
Hoe gaat het nu met manlief???
:hug:
Hij mag misschien voor het weekend naar huis!!! :dance: :dance:
Wauw!! Wat zou dat fijn zijn, zeg!!! Het gaat dus allemaal de goede kant op. Heb je gister Sam nog mee kunnen/mogen nemen naar het ziekenhuis? En zo ja, wat vond hij er van? Veel sterkte en ik hoop dat je man voor het weekend naar huis mag. :-*
Gister mocht Sam nog niet mee en vandaag ben ik gelijk uit m’n werk gegaan. ( werk hemelsbreed 200 meter van het zh vandaan) Scheelde me een hoop heen en weer rijden. Maar morgen gaat ie dan eindelijk mee hoor
Prima toch. Geeft jou misschien ook wat meer rust dan wanneer je steeds op Sam moet letten…
Papa is thuis.
Nog lang niet hersteld maar iig thuis.
Fijn dat hij in ieder geval thuis is. En veel sterkte met het herstel. :-*
Jee, mens, lees die updates nu pas…
Gaat het???
:-* :hug:
Over het algemeen gaat het ‘wel’.
Ikzelf ben erg moe :shifty:
Wat natuurlijk niet heel gek is maar waar ik eigenlijk tegen niemand over kan klagen, dus doe ik dat lekker hier :mrgreen: