Paniek & Hormonen

Jeetje mina hee, wat zit jij in een vervelend pakket! Ik heb de berichten de laatste tijd zitten meelezen, maar wilde je even heel veel sterkte wensen de komende tijd!

Als de informatie betreffende je (ex :cry: ) vriendin en haar ex inderdaad waar blijken te zijn, dan heb je helemaal een domper! Misschien heel lullig om tegen je te zeggen terwijl ik verder jullie situatie niet goed ken en jullie beiden ook niet, maar voordat je allerlei afspraken maakt met haar over als de baby inderdaad gewoon gezond en wel ter wereld komt en het misschien toch over alimentatie ofzo zou gaan, ben er dan wel zeker van dat het echt om jouw kindje gaat he??? Ik bedoel het niet rot tegen je hoor, maar zoals zij jou de hele zwangerschap al behandeld heeft en nu dan misschien idd weer bij haar ex zou zijn, dan zou ze misschien ook eerder al wat kunnen hebben gerommeld? Ik wens je heel veel sterkte toe de komende periode en wens je een fijn gezinnetje met een lieve vrouw toe zodra de tijd daar is.

En ergens hoop ik toch voor je dat het onware geruchten zijn, dat alles weer helemaal goed wordt zoals je je van te voren had voorgesteld, dat jullie relatie toch weer tot leven komt en dat je toch lekker vader wordt over ca. 20 weekjes!

Succes!