Pandora kenners?

Hoihoi,



Op mijn verjaardag pas geleden heb ik een pandora armband gekregen met 3 bedels :lol: . Ik wilde zelf graag zo n armband, dus het was geen verrassing.



Waar ik nu van baal is dat de bedels over de schroefdraden rollen en dus niet in het midden blijven zitten. Ik heb gezien dat er clips bestaan en spacers, alleen heb ik geen idee wat het verschil erin is en wanneer ik wat moet gaan gebruiken. Ook zag ik van die extra kettingkjes (?), als beveiliging als het slotje open zou gaan (nou dat slotje zit wel vast denk ik zo).



Heeft iemand een tip voor me wat ik het beste kan doen?

Vast bedankt.



(O ja, het zal wel even duren voor ik m ‘vol’ heb, ik wil nml proberen alleen bedels bij te krijgen als er iets speciaals is, maar dit ‘rollen’ irriteerd me :? )

grippers erop zetten dan is het probleem opgelost.

@pooh wrote:

grippers erop zetten dan is het probleem opgelost.




Dat zijn die clips dan he, zitten die dan vast? Maar waar zijn die spacers dan voor?

die zijn gewoon net als bedels voor de “leuk”.

Grippers komen op dat schroefdraad.

Maar op zich als je eerst 1 gripper zou kopen, de bedels aan de kant van de sluiting doet waar hij gesloten is en dan op de eerstvolgende schroefdraad een grippper dan glijden ze niet meer.

En draaien je bedels niet in je sluiting.

Je moet idd die clips hebben. Spacers zijn smalle bedels, ze onderbreken de accenten van de grote bedels ( ik heb het ook maar van een site :roll: ). Dus dat zijn gewoon smalle bedels

@pooh wrote:

die zijn gewoon net als bedels voor de “leuk”.

Grippers komen op dat schroefdraad.

Maar op zich als je eerst 1 gripper zou kopen, de bedels aan de kant van de sluiting doet waar hij gesloten is en dan op de eerstvolgende schroefdraad een grippper dan glijden ze niet meer.

En draaien je bedels niet in je sluiting.




Oke, maar ik denk dat ik ze dan beter in het midden kan doen en dus meteen 2 kopen ( :? ) aangezien er aan de sluitingkanten ook schroefdraad zit…of slijten die bedels niet zo hard?



:mrgreen: ben echt een nitwit :mrgreen:

haha dat kan ook natuurlijk!!



Ik heb niet de finaciele ruimte om 2 bedels tegelijk te kopen dus hadden ze dat zo bij mijn armband opgelost :mrgreen:

Ik heb uiteindelijk aan mijn armband ook grippers naast de sluiting zitten :slight_smile: Irriteerde me er steeds aan dat ze over de sluiting gingen.



Dat kettinkje heb ik niet. Lijkt me onhandig, denk dan steeds dat ik ergens achter kan blijven hangen…

Ik heb 2 clippers gehad en ben ze allebei verloren, ik zou m’n geld er dus niet meer aan uitgeven. :?

Verloren? Dat is jammer zeg! Die dingen zijn hartstikke duur!

Bij mij zitten ze gelukkig heel goed vast, dus ik zal ze niet snel verliezen denk ik. Ik heb overigens over beide schroefdraadjes in het midden grippers staan. Mijn bedels draaien regelmatig over het schroefdraad bij de sluiting heen, maar daar beschadigen ze echt niet van.

mmm verliezen!!! Dat is goed balen…

Wil ze zelf ook tzt wel hebben, want ik heb nu pas 2 bedels, maar erger me er idd aan als ze tegen de sluiting aan zitten… ze mogen best bewegen (en dat zal hier ook wel een tijd zo zijn aangezien er hier geen hele ladingen bedels tegelijk aan zullen komen :mrgreen: ) maar tegen de sluiting aan is irritant.

ik heb 2 armbanden vol :inlove: zo verslavend haha

maar je kan het beste 2 clips erop zetten dan verschuiven ze niet zo erg meer spacers zijn dunne bedels om ze wat uit elkaar te houden maar zijn meer voor de show :thumbup:

Oke, harstikke bedankt voor jullie antwoorden :thumbup:



Wel balen als je die clips kwijtraakt zeg :? .

Ik ga voor zilver, hou niet van goud, maar het is prijzig genoeg, dat mag dan wel goed sluiten denk ik zo.



Als ik weer even wat extra te besteden heb ga ik voor de 2 clips en de spacers hoeven hier (nog) niet. De clips koop ik dan puur omdat het mij ook irriteerd dat ze tegen de sluiting aan gaan zitten. Ik hoop over een hele tijd ook 2 of 3 armbanden te hebben :stuck_out_tongue: , maar dat zal wel lang duren. Ik vind het leuk om ze te horen bewegen :mrgreen:

Als ik 9 dingen van Pandora heb gekocht bij onze juwelier dan mag ik voor 27 euro iets van pandora uitzoeken, of als korting krijgen als t duurder is :lol:

@marloes vip wrote:

Nieuwsgierig geworden keek ik op de site van pandora. Omdat ik niet van zilver hou keek ik bij goud. Maar ik geloof dat ik ruim 1.200 euro voor een kale armband wel wat veel vind. :shock: En dan kon ik de bedels van bijv. de sterrenbeelden niet vinden in goud. Jammer hoor dat het zo duur is, hou het dus maar bij mijn schakelarmband.



Vind er wel veel mooie dingen bij zitten en ook de bijzondere zoals de goede doelen bedels maar wederom zag ik die niet in goud.




Ja, als je van goud houdt is het idd erg duur. Als ik goud mooi vond zou ik ook geen pandora willen hebben, met zilver kan je nog weleens iets kado vragen.

@mama van anne wrote:

Ja, als je van goud houdt is het idd erg duur. Als ik goud mooi vond zou ik ook geen pandora willen hebben, met zilver kan je nog weleens iets kado vragen.




Ben ook van het zilver, dus dat scheelt idd een stuk… in goud was ik er ook niet aan begonnen… of was sinterklaas er niet aan begonnen :mrgreen:

Kreeg er van manlief 1 bedel bij die speciaal is voor ons en van mijn ouders heb ik inmiddels mijn sterrenbeeld. Die mocht ik niet zelf kopen :smiley: Mijn ouders en ik hebben hetzelfde sterrenbeeld en die wouden zij me cadeau doen (en aangezien shoppen voor een shirtje maar niet wil lukken - wat ik nog zou krijgen - is het die bedel geworden).



Ben nu aan het nadenken wat ik leuk vind als symbool van mijn kindjes.

Sterrenbeeld of letter? Of misschien 3x eentje met een blauw steentje erin? Of toch 3x het jongetjes? Ach heb voor de komende verjaardagen weer leuke ideetjes :lol: (en volgend jaar zijn we 5 jaar getrouwd en manlief wist nu al een bedel :inlove: )

@roosje83 wrote:

ik heb 2 armbanden vol :inlove: zo verslavend haha


Hier ook :D

En dus aan iedere armband 4 klippers of hoe je ze ook noemen wilt.

Voor R.oan en R.ens heb ik van mijn vriend 2 jongetjes en het tweeling symbool gekregen :inlove: Ze zijn van sterrenbeeld namelijk ook tweeling.

Letters heeft Pandora volgens mij niet... En neppandora is echt minder mooi vind ik...

Ik heb ze ook allemaal gekregen. Bij gelegenheden, zomaar van mijn vriend, van vriendinnen. Ze zijn inmiddels wel vrij zwaar :shock:

Pandora heeft wel degelijk letters :-*

@Mellie wrote:

Pandora heeft wel degelijk letters :-*




yups, mijn moeder heeft ze in de ‘bestelling’ met de letters van de kleinkinderen… wij zijn dus 3 verjaardagen voorzien in ideeen voor oma :mrgreen:

Ik heb ze net even opgezocht :smiley: Dat was eerst niet. 2 soorten zelfs zag ik.

Heb zonet nog een mooie glasbedel van manlief gekregen :inlove:.

Ik heb er ondertussen ook 2 zo goed als vol. Ze zijn inderdaad niet licht en je merkt 't echt als je ze afdoet (wat ik overigens zelden doe).



Ik vind de neppers ook minder mooi, ze zijn vaak zo grof, niet zo mooi fijntjes als de pandora zelf.