Pandora kenners?

De kleur van het zilver is vaak ook anders…

Ze hadden ons bij de winkel ook gewaarschuwd voor de neppers, de schroefdraad is anders (behalve van de goede doelen bedels) waardoor je je armband kan beschadigen en dat doe ik liever niet. Natuurlijk ook een goede verkooppraat :wink: .



Mijn schoonzusje heeft Trolbeads (als ik het goed schrijf), die zijn wat grover en ik vind ze persoonlijk minder mooi, alhoewel ik het wel leuk vind dat iedere kraal daar een speciale betekenis heeft.

Jaja, vandaag mezelf 2 clips kado gedaan. Ik was toevallig in het dorp en meteen maar even langs de juwelier gegaan. Bedankt voor jullie tips :thumbup:



Ik heb trouwens 2 dezelfde clips gekocht, dat vond ik op de een of andere manier mooier. Zijn er meer die dezelfde hebben, of hebben jullie meerendeels verschillende clips?



O ja, volgens de juwelier kan je alleen clips zetten op die 2 in het midden zeg maar, en de schroefdraad bij de sluitingen (beide kanten) is niks overheen te zetten, behalve dan als je armband vol is :wink:

Daar heeft je juwelier helemaal gelijk in. Ik heb ze dan ook naast die schroefdraad zitten. :slight_smile:



Welke clips heb je gekocht?

Ik heb net van M. een armband met 2 bedels gekregen!! Zomaar! Nouja, omdat het kerstavond is en omdat hij vindt dat ik dat verdiend heb. Lief he :inlove: Heb nu al ruim 100 euro aan mijn arm hangen. :shifty: Ik vrees dat het nog wel meer wordt :wink:

@Karin2 wrote:

Ik vrees dat het nog wel meer wordt ;)[/color]




Dat komt vast goed :wink:



Lief cadeau zeg!

Ik heb gisterenavond een asbedel gekregen. Die zijn wel van Simstars maar passen ook op Pandora.

Kan ik m’n lieve oma tenminste altijd dicht bij me dragen. :kaars:

Super om ‘zomaar’ zo n armband te krijgen :dance:



Ik heb 2 clips gekocht met van die krulletjes erop, die zijn dus vrij donker en kleuren mooi bij de lichte bedels die ik heb, ben helemaal blij :lol:

Ik vond onder de boom een pakje met een Trollbeads armband en 2 kralen en 2 bedels. :inlove:

Jeetje wat leuk, ben de site al even opgeweest en word werkelijk heul hebberig zeg :drool:

Mijn haartjes blijven in de armband hangen en worden bruut geëpileerd :evil: Is dat een kwestie van wennen ? Ik ben er namelijk veel te blij mee!

@Karin2 wrote:

Mijn haartjes blijven in de armband hangen en worden bruut geëpileerd :evil: Is dat een kwestie van wennen ? Ik ben er namelijk veel te blij mee!




Ik kan je helaas geen tip geven of iets, ik heb amper haartjes op mn armen, dus geen last ervan, gelukkig maar want het lijkt me kei vervelend. Hopenlijk heb je er snel geen last meer van.

@Karin2 wrote:

Mijn haartjes blijven in de armband hangen en worden bruut geëpileerd :evil: Is dat een kwestie van wennen ? Ik ben er namelijk veel te blij mee!




Erg vervelend is dat indd, dat komt omdat de armband nog moet uitrekken. Over 1 a 2 weken heb je er helemaal geen last meer van.

@Karin2 wrote:

Mijn haartjes blijven in de armband hangen en worden bruut geëpileerd :evil: Is dat een kwestie van wennen ? Ik ben er namelijk veel te blij mee!




Heb ik nooit last van gehad. Hopelijk is het alleen een kwestie van wennen.

Ik heb alleen dat sommige bedels vaak in m’n trui blijven haken (egeltje, theepotje, slang) maar ook daar wen je wel aan ! :wink:

Gisteren de as van m’n oma in de asbedel gedaan en dichtgelijmd. Zo fijn dat ze nu bij me is. :**:

@Pimpernella wrote:

Gisteren de as van m’n oma in de asbedel gedaan en dichtgelijmd. Zo fijn dat ze nu bij me is. :**:




Das bijzonder, fijn gevoel denk ik.

@Pimpernella wrote:

@Karin2 wrote:
Mijn haartjes blijven in de armband hangen en worden bruut geëpileerd :evil: Is dat een kwestie van wennen ? Ik ben er namelijk veel te blij mee!




Heb ik nooit last van gehad. Hopelijk is het alleen een kwestie van wennen.

Ik heb alleen dat sommige bedels vaak in m’n trui blijven haken (egeltje, theepotje, slang) maar ook daar wen je wel aan ! :wink:

Gisteren de as van m’n oma in de asbedel gedaan en dichtgelijmd. Zo fijn dat ze nu bij me is. :**:




Wat bijzonder zeg!! Ik had nog nooit van die bedels gehoord.

Nieuwsgierig geworden keek ik op de site van pandora. Omdat ik niet van zilver hou keek ik bij goud. Maar ik geloof dat ik ruim 1.200 euro voor een kale armband wel wat veel vind. :shock: En dan kon ik de bedels van bijv. de sterrenbeelden niet vinden in goud. Jammer hoor dat het zo duur is, hou het dus maar bij mijn schakelarmband.



Vind er wel veel mooie dingen bij zitten en ook de bijzondere zoals de goede doelen bedels maar wederom zag ik die niet in goud.