Pan am

ik kwam er net achter dat er gisteren een dubbele aflevering is geweest van pan am.

nu hoop ik dat iemand anders het ook kijkt, want hij stond niet helemaal op mijn decoder, en ik kan hem online nergens met ondertiteling vinden…

hoe is het afgelopen met dean/bridget/colette??

en vooral: hoe is de leugendetector test geweest met kate??

ik heb het gezien totdat kate zegt dat ze het niet wil verdringen en wegloopt… daarna heb ik neits meer :frowning:

dus hoop dat iemand het gezien heeft en me meer kan vertellen!

Ik heb de aflevering wel opgenomen, maar ik loop achter met kijken. Ik heb nog maar drie afleveringen gezien, de rest staat nog op de recorder. Dus ik kan je op dit moment nog niet vertellen hoe het afloopt. :slight_smile:

Dubbele aflevering :shock: Dan heb ik de laatste gemist :cry:

baal baal baal ik kwam er ook achter dat het een dubbele aflevering was maar heb maar de helft opgenomen dus tot bridget aan colette vraagt of ze ervoor kan zorgen dat dean met haar wil praten.

ik ben dus ook heel erg benieuwd hoe het verder gaat tussen bridget, colette en dean en natuurlijk hoe het kate het doet met de leugendetector.

ga wel meteen mijn decoder zo instellen dat hij langer opneemt

visje: over een stukje kan ik je meer duidelijkheid geven:

bridget zegt tegen colette dat ze ernstig ziek was geweest en helemaal niet getrouwd was. Of colette er niet voor kan zorgen dat dean met bridget praat. dit doet dean in londen, en colette ziet van een afstandje dat bridget deans hand vast pakt. Wat colette echter niet ziet en hoort is dat dean niet op het verhaal van bridget ingaat en haar verwijt dat ze geen contact heeft opgenomen en dat hij heus wel zag dat er altijd mannen waren die een knikje, of een knipoog kreeg. Hierna liep hij boos weg.

De man die deed alsof hij kates geliefde was en die armband zou betalen, heeft gezegt dat hij de moord op zijn geweten heeft. Hij wil kate leren om te liegen voor de leugendetector, maar kate zegt dat ze het niet kan.

en verder heb ik het dus helaas neit gezien :frowning:

Het was inderdaad een dubbele aflevering, hij duurde ruim 1,5 u.

Was dit de allerlaatste van de serie, dan? Is hij niet terug te kijken via internet?

Helaas is onze harddisk-recorder stuk. Ik kan er nog wel mee opnemen van tv en dat afspelen, maar ik kan er geen dvd’s meer in kijken en branden. Ik zal hub voor de zekerheid vragen. Als het wel kan, dan brand ik de aflevering voor jullie op een dvdje.

volgens mij komt het volgende week ook nog gewoon, dus geen laatste aflevering…

ik kan hem op internet niet vinden :frowning:

Knipoogje dank je dat had ik inderdaad niet gezien hoop dat het goed komt tussen Colette en Dean. En ben echt benieuwd naar Kate verder. Zo jammer dat net 5 het niet had aangekondigd normaal zie je drie weken vooraf reclame over nieuwe series etc en dit laten ze dan even achterwege

Ik heb toch maar even de amerikaanse versie zonder ondertiteling gedownload. Beter dat dan niets!

Ja gezien :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Bridget vertelt uiteindelijk toch aan Dean dat ze spion is en zij begrijpt dat ie boos is, maar wil dat hij hardop tegen haar zegt dat hij niet meer van haar houdt en dan zal ze weglopen en nooit meer terug komen. Maar dat kan hij niet :wall: en ze duiken samen haar kamer in. Colette heeft daarvoor zelf Dean haar kamer uitgestuurd omdat ze weet dat Dean nog steeds gevoelens heeft voor Bridget en daar niet tussen wil zitten, hoeveel ze ook van hem houdt :cry:

Kate heeft de test goed doorstaan :thumbup: :thumbup: Ze moest van die man een vraag in haar hoofd nemen waarop ze volmondig NEE zou antwoorden en die vraag in haar hoofd houden als haar gevraagd werd of zij geschoten had… De vraag die ze in haar hoofd genomen had was “kan ik het mezelf ooit vergeven…”. En hiermee zou ze van alles af en vrij zijn, maar ik kreeg het idee dat ze toch voor hen blijft werken, omdat ze het toch ook wel leuk vindt en ze er goed in is :thumbup:

:-*

kim, je bent mijn reddende engel!! nu weet ik eindelijk wat er nog meer gebeurd is.

bedankt lieffie! :-* :-*

:angel: :-* :-* Graag gedaan meis :-* Eerst keek ik niet, maar vind het toch wel een erg leuke serie nu :thumbup:

Kim je vergeet twee verhaallijnen :wink:

Maar die arme Colette, ze is zo lief.

Ja heb niet de hele aflevering in mijn hoofd zitten :wink: Maar dit is waar ze om vroeg :lol: :thumbup:

cees: welke 2 verhaallijnen mist kim :think: :mrgreen:

Vandaag is er weer een dubbele aflevering!!!

@knipoogje1983 wrote:

cees: welke 2 verhaallijnen mist kim :think: :mrgreen:

Die van Laura die stiekem een beetje verliefd is op Ted en van Maggie die met de politicus het bed in duikt. Die dag verschijnt er in de krant een stuk over die man dat geschreven is door Maggie, maar dat weet hij niet.

Ow ja en Ted gaat de vrouw die hij vroeger neit uit kon staan en nu 1 week kent, ten huwelijk vragen. Laura gaat met hem een ring uitzoeken.

ow neee, weer een dubbele aflevering! en weer heb ik niet de dubbele opgenomen… :(…

straks maar eens even kijken hoe ver ik kom. :cry: :cry: :cry: :cry:

:wall: :wall: balen zeg :thumbdown: