kan iemand me weer bijpraten?
heb het gezien totdat laura geld leent van de verloofde van ed en hij hun ziet knuffelen…
Uiteindelijk geeft zij toe dat ze zich meer op haar gemak voelt bij vrouwen, maar dat ze wel met Ted wil trouwen. Dat het voor hem ook super is, omdat hij dan zijn eigen ding kan doen (met andere vrouwen) en zij haar ding en toch voor de buitenwereld hebben ze dan huisje boompje beestje. Ze zegt tegen hem dat hij dan ook met Laura kan zijn.
Maggy krijgt het aanbod van die andere piloot om met hem samen een smokkelorganisatie op te richten. Ze gaat hier niet op in.
Colette gaat met een passagier op stap (Omar). Dean wordt jaloers en verdenkt Omar ervan een smokkelaar te zijn. Omar is mysterieus en blijkt uiteindelijk een prins te zijn. Hij is even gevlucht uit zijn omgeving, maar moet dan toch terug. Hij vraagt Colette of ze de week erna met hem gaat dineren op het Witte Huis. Dat wil ze wel.
Laura gaat het geld betalen om de foto’s te kopen, maar krijgt als ze daar komt alleen maar complimentjes. De koper van de foto’s blijkt Andy Warholl te zijn en ze besluit dat ze de foto’s toch niet wil kopen en gaat een gesprek met hem aan. Tot een gesprek komt het echter niet.
Kate steelt van de Italiaan wat ze moest stelen. Dat lukt haar pas nadat ze eerst 2 keer iets anders uit zijn zakken gehaald heeft.
Dean praat nog met Colette dat hij haar los zal laten en zij geeft hem dan een kus op zijn wang.
Aan het einde is er alom paniek en blijkt dat President Kennedy is neergeschoten.
thanks cees!
wie is andy warholle?
en hoe loopt het af met de smokkellading in het vliegtuig van dean?
@knipoogje1983 wrote:
thanks cees!
wie is andy warholle?
en hoe loopt het af met de smokkellading in het vliegtuig van dean?
Andy Warholl is een bekende kunstenaar. Google maar eens, die ken je vast

Dean slaat die andere piloot in zijn gezicht en zegt dat hij niet met zijn vliegtuig terug mag reizen. Verder is daar niets van bekend gemaakt.
ah maar dean had dus wel door dat het van die andere piloot afkomstig was?
Argghhhh :wall: :wall: Video stond niet goed. Ik heb maar een half uur kunnen kijken :doh:
ik ben maar gewoon tot kwart over 11 opgebleven om te kijken :S…
wil je een samenvatting of kijk je hem in het engels?
Ik zag dat ik nu ook kan downloaden met nl-subs, dus dat ben ik nu aan het doen. Zometeen verder kijken
Kan nog niet kijken, heb de verkeerde gedownload :doh:
hihi hou vol, komt vanzelf goed! :mrgreen:
Ik heb gekeken. smelt
Het was het laatste deel
benieuwd wat er volgende week komt dan :mrgreen:
in elk geval greys anatomy weer :inlove:
Ik moet zeggen dat ik Private Practice leuker vindt dan Grey’s Anatomy. Dat kon ik het laatste seizoen niet zo goed meer volgen :oops:
Ik baal echt wel dat Pan Am is afgelopen. Ik ben verliefd geworden op de jaren 60 :shifty:
ik vind greys net een tikkeltje leuker dan private practice.
maar pan am vond, ik ook echt heel erg leuk.
al moet ik bekennen dat ik de maandagavond series op net 5 meestal erg leuk vind/vond.
Me too :mrgreen:
En de dinsdag vond ik ook altijd leuk :thumbup: