Is een pak pampers nu ineens 1,50 duurder geworden? Etos maakt nu reclame voor 3 pakken voor 30 euro + een boekje, maar 3 pakken waren eerst toch maar 29,97?
Ik snap je vraag niet helemaal, geloof ik… Er zit 3 cent verschil tussen de prijzen die je noemt :think:
Is me niet opgevallen, maar van 29,97 naar 30 euro is toch geen 1,50?? :think:
Loont overigens altijd de moeite om bij pampers aanbiedingen te kijken hoeveel luiers er in de pakken zitten want dit kan nog wel eens verschillen!
ja hoor zijn van 9,99 per pak naar 11,49 gegaan.
Wanneer weet ik ook niet, het viel mij vorige week ineens op.
Klopt wij hebben het sinds vorige week ook bij ons in de winkel. Het zijn nieuwe verpakkingen geworden en het moet verbeterd zijn. Wij schrokken op de winkelvloer wel van de prijsverhoging. Verder heeft pampers een oranje lijn nieuw geïntroduceerd deze is 9,99 per pak. Deze pampers moeten vergelijkbaar zijn met de oude verpakking pampers.
Oh sorry, heb inderdaad vergeten er bij te zetten dat Etos erbij heeft staan dat ze van 34,47 voor 30 euro zijn
Dat maakt 11,49 per pak. Eerst was het 9,99 per pak.
De oude gewone prijs is dus goedkoper, dan de aanbieding nu, dat bedoelde ik
@kaya wrote:
Klopt wij hebben het sinds vorige week ook bij ons in de winkel. Het zijn nieuwe verpakkingen geworden en het moet verbeterd zijn. Wij schrokken op de winkelvloer wel van de prijsverhoging. Verder heeft pampers een oranje lijn nieuw geïntroduceerd deze is 9,99 per pak. Deze pampers moeten vergelijkbaar zijn met de oude verpakking pampers.
heb toevallig afgelopen week bij een prijsmepper winkel zo’n oranje pak gekocht voor 8 euro nog wat.
En die luiers hebben geen semamstraat of little people plaatje… nou boeiend

Heb hem nog niet als nachtluier gebruikt, ben boven nog niet door mijn voorraadje luiers in de mand heen, maar dat moment komt snel genoeg.
Maar ik vind het idd wel een hele forse prijsverhoging in 1x hoor.
En er zitten ook nog eens 2 a 3 luiers minder per pak in he.
Ik vond het ook al opvallend.
Voorheen werden ze ook al ‘duurder’, maar dit door steeds minder luiers in een pak te doen.
Nu ineens 1,50 erbij, groot verschil.
Maar de pakken konden ook niet meer kleiner.
Volgens mij zijn ze inmiddels net zo groot als een pakje zakdoekjes… :?
@Anneke wrote:
Maar de pakken konden ook niet meer kleiner.
Volgens mij zijn ze inmiddels net zo groot als een pakje zakdoekjes… :?
Als ik kijk in de 7,5 jaar dat ik nu kinderen heb zijn de pakken idd ontzettend klein geworden.
Wat nu een groot/voordeel pak is… was toen normaal.
Weet nog dat de Huggies van hun grote pakken naar de maat van Pampers over ging… toen gingen die grote pakken eruit voor minder als de nieuwe kleinere. Geloof dat ik toen 5 euro per pak moest betalen en die waren dus dubbel zo groot.
Heb toen in 1x de hele voorraad in maat 4 en 5 bij de Etos hier meegenomen :oops: .
Onze 2e kon alleen tegen Huggies en ik had toen 15 pakken luiers ofzo en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geen luiers meer hoeven kopen :mrgreen: .
Oke, ik dacht dat ze bij de supermarkt duurder waren. Maar ze zijn dus daadwerkelijk duurder geworden.
viel mij ook al op. hub ging vorige week luiers bij de AH halen en noemde de nieuwe prijs. Schrok me een hoedje :shifty:
Zag wel op de pakmen staan dat ze van 38 naar 40 luiers zijn gegaan.
@konijn wrote:
Zag wel op de pakmen staan dat ze van 38 naar 40 luiers zijn gegaan.
Maar dan zou je voor die 2 luiers extra, 1,50 betalen :shifty:
viel mij ook op, maar hier bij de jumbo zijn ze nog wel goedkoper/oude prijs, terwijl de etos de prijs wel verhoogd heeft, ik koop ze dus mooi bij de jumbo
Klopt 11.49 zijn ze nu. Gelukkig had ik de lekker leven bon en kreeg de etos korting, dus had 3 pakken voor 20 euro 8) 8)
Ik had bij de Jumbo 3 pakken met 40 pampers voor 30 €.
Normaal 10,95, dus scheelt niet heel veel. Maar de pakken met 28 pampers waren net zo duur…
Sowhe, wat een verhoging!
Ik haal sinds een goed jaar alleen nog maar etos pampers. Inmiddels de broekjes variant. Zijn goed, ook voor de nacht.
erika dank je wel voor de tip dat ze voor kerst weer in de aanbieding zijn… :-*
was me ook al rot geschrokken. VInd het echt niet normaal dat ze de prijs ineens 1.50 omhoog gooien!
Heb idd ook net 3 pakken in de aanbieding met de bon uit de folder.
Maar die oranje pakken heb ik heir nog niet gezien. Toch eens uitproberen als ik ze zie.
die oranje pakken waren ze hier afgelopen week in de Etos aan het neerzetten.
Zou die lekker in het leven bon daar ook op gelden? :think:
En ik heb de laatste 2 oude voordeelpakken maat 5 hier meegenomen.
Stonden nu voor 9,99 in de schappen om ruimte te maken voor de nieuwe.
Scheelt ook wel… een voordeelpak voor de oude prijs van een gewoon pak :thumbup: .