Ow joepie we gaan weer beginnen!!! Nu al Raak!

Ow sorry hoor, ik moet het even kwijt:



Drie maanden geleden zijn we met de pil gestopt, hebben we nog niet gericht geklust omdat we wilden wachten tot na de menstruatie van september.



Nu ben ik vanochtend ongesteld geworden en dat betekend dat we nu gericht gaan klussen! 27 oktober is mijn eerste ECHTE nod!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Spannend!!!

Hoop dat je gauw zwanger bent :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ow leuk zeg, ook 3 kindjes!! :dance: :dance: :inlove:

Spannend hoor, ik duim voor jullie! :pray: :inlove: :-*

Spannend, ik hoop dat het gauw “raak” is :pray:

wow, heel veel succes!!!

Veel succes! En veel plezier bij het klussen natuurlijk :mrgreen:

Jaaa heeel spannend weer hoor! De ongie is weer weg en we naderen de eerste klusweek! hihi…

Veel klus plezier marion :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Succes Marion!

Succes!

spannend :pray: succes :wink:

Klusweek begonnen!!! whaaaaaaaaaaaahhH!!!

Veel plezier :mrgreen: !!

Kan mij helemaal voorstellen hoe jij je voelt. Mijn mannetje gaf op 31 augustus ‘eindelijk’ weer groen licht voor nog een mogelijk kindje. Ook ik was(ben) helemaal in de gloria.

Helaas is mijn eerste maand voorbij gefloept zonder zwangerschap, maar het kan ook niet altijd in 1x raak zijn.

Hopelijk mag jij snel een positieve test in je handen houden.

Ow wat fijn voor je! Maar in mijn geval was het mijn gezondheid die roet in het eten gooide. Het feit dat we er dus eindelijk weer voor mogen gaan is zowel goed nieuws voor mijn gezondheid als voor onze kinderwens!

Marion, heel veel klusplezier! :mrgreen: ook voor een derde (wij zitten nog in de twijffelfase,althans ik dan. manlief wilt supergraag nog een derde)



Ik vraag me elke keer af waarom er tussen de namen van je kindjes punten staan? Of heb ik nu heel erg iets gemist… :oops:

Dat is om iets minder googlegevoelig te zijn!

ah! dan kunnen ze moeilijker op je website of die van je kinderen komen ofzo? Ik ben nog net geen digibeet… :oops: :oops:

Nou ja, als ze mijn naam googelen en die van de kids, dan komt men in no time hier uit. En het is niet zo dat ik van alles te verbergen heb, maar je moet het men ook niet té makkelijk maken hè?

o.k begrijpelijk! Thanks voor de uitleg! :smiley: