Ow joepie we gaan weer beginnen!!! Nu al Raak!

Oh marion wat spannend meis… Ik duim voor jullie… Heel veel plezier :kaars:

Héél spannend! Dank meis! :-*

Spannend!!! Veel plezier en succes :wink:

Nou jaaa!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



:dance: :dance: :dance:

wow, wat lekker snel!! gefeliciteerd~!

En nu zijn ineens mijn zere zwanger tieten helemaal weg… Oef ik vind dat dan meteen weer eng hè… Het is mijn derde zwangerschap en ik ben gewoon wéér onzeker over het feit of het allemaal wel zitten blijft en of het goed komt… En nu ineens die symptomen weg… get…



Nou ja, maar even de gedachten verzetten…

:dance: gefeliciteerd :dance:

Gefeliciteerd Marion! Bij mij waren de kwaaltjes deze zwangerschap ook nihil (in tegenstelling tot m’n vorige zwangerschappen). Maar het resultaat schopt op 't moment toch flink hoor! :mrgreen:

Oh wauw, GEFELICITEERD zeg!! :dance: :inlove:

:-* :-*

HEYYYYYYYYYYYYY Ja joh ! Wat ontzettend goed,



Succes en GEFELICITEEERD !!



Tuurlijk blijft er altijd spanning… kon je soms maar even zo zien of t goed gaat he… t hoord er bij die ondduidelijkheid…



sterkte want ik hoop dat alles goed gaat, nog zo een mooi kindje te mogen krijgen is fantastisch



Heel veel geluk :thumbup:



Bianca

@~Marion~ wrote:

En nu zijn ineens mijn zere zwanger tieten helemaal weg… Oef ik vind dat dan meteen weer eng hè… Het is mijn derde zwangerschap en ik ben gewoon wéér onzeker over het feit of het allemaal wel zitten blijft en of het goed komt… En nu ineens die symptomen weg… get…



Nou ja, maar even de gedachten verzetten…
Die onzekerheid blijft, elke zwangerschap is weer spannend vooral in het begin als je nog helemaal geen teken van je kindje krijgt. Als je hem/haar voelt bewegen dan zal de spanning pas weggaan.

Ik vond die eerste weken ook altijd zenuwslopend.

Pin je niet te veel vast op gevoelige borsten enz, want dat komt en gaat die "pijn"is er niet continu.

Ik weet dat het lastig is, maar probeer toch een beetje te genieten! :hug:

Gefeliciteerd, spannende tijden duim voor jullie!

van harte gefeliciteerd met de snelle positieve test! Duim voor je! En geniet er lekker van!

Thanks lieve meiden… Het blijft inderdaad ook echt gewoon spannend, natuurlijk ben ik blij en gelukkig en ik probeer ook wel te genieten. Maar ik hou het ook nog wel een beetje op afstand. Ik loop zeker niet de hele dag te stressen of het wel goed komt komt hoor. Maar ik ga pas echt los na de echo! hihi…En dan komen er weer angstjes tot de 20 weken echo. Of het wel gezond is enzo… :roll: zo blijf je bezig…





Zere boobs zijn overigens gewoon weer aanwezig hoor!!! En vandaag voor het eerst begonnen met MvM, en dat voelt zoooooo goed!!!

Zo inmiddels alweer lekker op weg! En volgens mij heb ik vandaag al een heel klein teken van leven gehad… Maar ik ben er nog niet helemaal zeker van… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Op de helft!!! Sjee wat gaat het hard! Vanmorgen heeft A voor het eerst ook de beeb gevoeld.



Morgen gaan we weer naar de vlos en volgende week maandag hebben we de 20 weken echo. Spannend hoor!



Ik voel me heerlijk. Ben nog nooit zo fit geweest tijdens een zwangerschap. Hopelijk houden we het zo!

:inlove: :inlove: :inlove: waauw op de helft alweer, het gaat ook zo snel allemaal



wat super dat je zo geniet van je zwangerschap zonder al te veel kwaaltjes :inlove: :inlove:

Ã?lles gaat snel! Zo zat ik laatst echt :shock: om te zien dat Iris alweer een jaar is! GElfeliciteerd daarmee nog!

hey leuk dat je een update komt brengen



gelukkig gaat het goed en bovenal vooel je je goed, super zeg.

Is de onzekerheid nu ook iets minder en geniet je volop ?



Nu succes met de komende weken en maanden hopelijk blijft dit zo heerlijk doorgaan



succes en alle goeds :thumbup: