ow balen!!!

de choco battons bij jumbo gehaald maar smaken niet zoals vroeger (of mijn smaak is heel erg verandert :think: )



Jacqueline: graag gedaan :thumbup: hoop dat ie je gaat smaken :wink:

@merel33 wrote:

@Linda_ wrote:
@merel33 wrote:
@Linda_ wrote:
Ik had het met Nivea shower sensation, zoooooo heerlijk, en nu nergens meer te krijgen



En misschien nog wel erger… Die kuffels van difrax, Finn zn lievelings! Uit het assortiment :S en ik heb geen reserve meer




kan je eens een foto maken van die knuffel? hier zijn nml nog wel knuffels van difrax in de winkel…wie weet kan ik je blij maken?








ik heb vanmiddag vergeten te kijken sorry,maar ik kan je zowiezo wel blij maken met die knuffel.ik heb er een thuis liggen die je wel van me mag hebben hoor.floris weet toch nog nergens van dus die zal hem niet missen.hij is wel tweedehands maar dat zie je er niet aan af…wil je hem hebben?



het is een blauwe


Inderdaad die knuffel van difrax…grrrrrrrrrr…ze hebben een kleinere formaat, terwijl hij altijd een grote had.

Vanmiddag weer wezen struinen, jaaaaaaaaaaaa zag ik 2 van die knuffels…alleen…het was roze :cry: :cry: Ze zijn nergens meer te verkrijgen!



Groet,

Moon

die van mij is geloof ik ook een kleine…ik hoop maar dat het wel goed is?

@Angel & Luna wrote:



Muze: oh en die sherberts :drool: :drool:








Deze??



Laatst nog een hele lading gehaald bij Jamin :drool: :drool: :drool: :drool:

ja ik kwam vandaag langs de jamin en dacht nog zal ik kijken… maar ben toch doorgelopen :shifty:

maar dan weet ik het voor volgende keer :thumbup:

@Muze wrote:

de Sherbets van vroegah… geel-oranje kartonnen kokertje met wit poeder erin, en dan moest je soppen met een dropstaafje… :drool:

WEG!



:shock:






nietes :mrgreen:

Daar heb ik vorig jaar nog een topic over geopend, toen had ik ze gevonden!!! Zal eens kijken of ik het topic nog kan vinden. Ik kan ze dus kopen hoor, hier in Drenthe 8)

@Rivella wrote:

@Angel & Luna wrote:


Muze: oh en die sherberts :drool: :drool:








Deze??



Laatst nog een hele lading gehaald bij Jamin :drool: :drool: :drool: :drool:




die zien er wel erg Retro uit :smiley:

Ik heb ze hier ook ooit nog eens gevonden bij de Jamin (begin vorig jaar ergens), maar nu zijn ze alwéér verdwenen!!!

Hier althans…

Toch nog maar eens diverse jamins gaan afstruinen dan!