ow balen!!!

Ken je dat…Je bent helemaal verslaafd aan een product, eten, make-up of wat dan ook, en dan word het uit het assortiment gehaald!!! Niet meer te leveren! NOOIT MEER :shock:



Ik had dat dus ook ik had altijd 1 belangrijk make-up product( nonstop concealer van M-New-york) is nergens meer te krijgen! Weg foetsie nooit meer!!! :roll: Oke misschien stel ik me nu aan maar vind het zo jammer!



Die haalde die kringen onder mn ogen altijd perfect weg. Een puistje? Geen probleem zo weg! Alle oneffenheden verdwenen als sneeuw voor zon!



:oops: Weer wat anders zoeken dan maar? Nee niks kan tippen aan dat ene goede product! :thumbup:

ja balen is dat he :frowning:

vroeger verkochten ze bij ah schuimbattons :drool: :drool: maar die fabriek is geloof ik failliet gegaan :frowning: (snap ik niet ik kocht ze toch bijna dagelijks :lol: :wink: )

zo hadden ze een hele tijd geleden van de knorr of maggi een thuispakket koe loe yuk… echt heel lekker, maar ineens was het uit het assortiment… nooit meer teruggezien. Ook nu weer, van knorr, lasagne carbonara, echt heel lekker, maar heb nog een paar laatste pakken bij de Xenos kunnen halen, en nu is het gewoon pech hebben…



echt, balen dat het er niet meer is…

@Angel & Luna wrote:

ja balen is dat he :frowning:

vroeger verkochten ze bij ah schuimbattons :drool: :drool: maar die fabriek is geloof ik failliet gegaan :frowning: (snap ik niet ik kocht ze toch bijna dagelijks :lol: :wink: )




:lol: hahahaha ja idd ik kocht dat ene procuct ook altijd en ze liepen als een tierelier! en toch nooit meer leverbaar :frowning: Ik koop ze ook altijd! moet toch genoeg zijn! :lol:

@hermione wrote:

zo hadden ze een hele tijd geleden van de knorr of maggi een thuispakket koe loe yuk… echt heel lekker, maar ineens was het uit het assortiment… nooit meer teruggezien. Ook nu weer, van knorr, lasagne carbonara, echt heel lekker, maar heb nog een paar laatste pakken bij de Xenos kunnen halen, en nu is het gewoon pech hebben…



echt, balen dat het er niet meer is…
ja heel flauw!!! Misschien een smeekbede sturen :lol:

Ik had het met oogmake-up. Ik kan maar tegen erg weinig producten. Maar ik had dus net een merk ontdekt wat ook nog eens redelijk betaalbaar was. Ineens was het uit de collectie. Nu op zoek naar iets nieuws dus…BALEN

Ik weet niet of het voor jou ook werkt, maar ik ben helemaal blij met de concealer van de Etos. :thumbup:



Zo jammer is dat he…

Net zoals het verbeteren van een product… Zitten we niet op te wachten, het is al fijn… Na verbetering vaak niet lekker meer, of minder fijn om mee te werken… :snooty:

Ja, ik heb het ook :? Deodorant van Vaseline intensive care…gelukkig stond er een waarschuwing bij (paar maanden geleden) en heb ik er nog 3 kunnen krijgen, maar nu is m’n laatste bijna leeg…



Thee, het groene doosje fruittwister van pickwick. Er is nog 1 supermarkt die het nog heeft…mijn lievelingssmaak.



Ik gebruik dagcreme van vichy en doe ongeveer een half jaar met 1 tube. En iedere keer als ik dan een nieuwe tube haal, hebben ze de naam of het soort tube weer veranderd :wall:

Ik had het met Nivea shower sensation, zoooooo heerlijk, en nu nergens meer te krijgen



En misschien nog wel erger… Die kuffels van difrax, Finn zn lievelings! Uit het assortiment :S en ik heb geen reserve meer

Ooooooohhhh, zo vergeet ik nooit een heerlijk reep: Caddy!!

In een oranje papiertje, heerlijk krokant! Zomaar weg… :cry: :cry: :cry: Het is al jaaaaaaaaaaaren geleden, maar nog steeds mis ik het!

Ja heel herkenbaar ik heb het met de vloeibare handzeep van Dove aloe vera met komkommer, die gaat de handel ook uit ben verslaafd aan die geur dus heb net maar 8 pompjes zeep nog ingeslagen.

De bimi-mix die de Hema vroeger had… :drool:

@spooky wrote:

Ooooooohhhh, zo vergeet ik nooit een heerlijk reep: Caddy!!

In een oranje papiertje, heerlijk krokant! Zomaar weg… :cry: :cry: :cry: Het is al jaaaaaaaaaaaren geleden, maar nog steeds mis ik het!




ik ooooooooooook!!! :frowning: :mrgreen: echt heel gemeen dat dat niet meer bestaat. nu ik dit lees verval ik weer in een lichte paniekaanval :shifty: :mrgreen: :mrgreen: whaaaaaa, rent naar de kast en neemt dan maar een minimarsje als verzachting :cry:

@maria74 wrote:

[ik ooooooooooook!!! :frowning: :mrgreen: echt heel gemeen dat dat niet meer bestaat. nu ik dit lees verval ik weer in een lichte paniekaanval :shifty: :mrgreen: :mrgreen: whaaaaaa, rent naar de kast en neemt dan maar een minimarsje als verzachting :cry:




Jaa lekker dan, ik heb helemaal geen chocola meer in huis whehehehe :cry: :cry: :cry:

schuimbatons bestaan nog wel, hier ergens in een supermarkt.



Maar ik ken het ja…

Mijn favo lippenstift van Lancome is er ook uit gegaan. Was toen maanden chagrijnig 8)

Misschien rare vraag hoor, maar wat zijn schuimbattons?

langwerpige schuimdingen in chocoladesmaak en met een chocolade-onderlaagje.



Dat is die ik tenminste nog ken en kan kopen :wink:

@spooky wrote:

@maria74 wrote:
[ik ooooooooooook!!! :frowning: :mrgreen: echt heel gemeen dat dat niet meer bestaat. nu ik dit lees verval ik weer in een lichte paniekaanval :shifty: :mrgreen: :mrgreen: whaaaaaa, rent naar de kast en neemt dan maar een minimarsje als verzachting :cry:




Jaa lekker dan, ik heb helemaal geen chocola meer in huis whehehehe :cry: :cry: :cry:




:hug:



neemt er nog een en denk aan je :drool: :mrgreen:

@Williewortel wrote:

Ken je dat…Je bent helemaal verslaafd aan een product, eten, make-up of wat dan ook, en dan word het uit het assortiment gehaald!!! Niet meer te leveren! NOOIT MEER :shock:

Ik gebruik Panstik van MaxFactor. Kan je die niet gebruiken? Klinkt hetzelfde

Zo was ik vroeger verslaafd aan de Pasta Choca Beregoed.

:drool:

Een tijdje terug heb ik zelfs nog een mailtje eraan gewaagd om te polsen of men het niet terug in de schappen wilde brengen.

Helaas moest mijzelf tevreden stellen met een standaard antwoord.