ow balen!!!

Happers Snelontbijt.

Gewoon helemaal zonder waarschuwing uit het assortiment gehaald :frowning:

Heb nog steeds geen echt goede vervanging gevonden :?

@Linda_ wrote:

Ik had het met Nivea shower sensation, zoooooo heerlijk, en nu nergens meer te krijgen



En misschien nog wel erger… Die kuffels van difrax, Finn zn lievelings! Uit het assortiment :S en ik heb geen reserve meer




kan je eens een foto maken van die knuffel? hier zijn nml nog wel knuffels van difrax in de winkel…wie weet kan ik je blij maken?

@lydia wrote:

langwerpige schuimdingen in chocoladesmaak en met een chocolade-onderlaagje.



Dat is die ik tenminste nog ken en kan kopen :wink:




owwww de jumbo verkoopt die sinds kort weer, die dingen zijn gevaarlijk lekkerrrrrrrrrr…



maar ontopic: ik ben grote fan van die oranje zakjes kruiden van silvo, vooral de marinade en de hachee kruiden… Maar bijna geen enkele supermartk heeft die dingen nog hangen… grrrrrrrrrr

@Frank@ wrote:

@lydia wrote:
langwerpige schuimdingen in chocoladesmaak en met een chocolade-onderlaagje.



Dat is die ik tenminste nog ken en kan kopen :wink:




owwww de jumbo verkoopt die sinds kort weer, die dingen zijn gevaarlijk lekkerrrrrrrrrr…



maar ontopic: ik ben grote fan van die oranje zakjes kruiden van silvo, vooral de marinade en de hachee kruiden… Maar bijna geen enkele supermartk heeft die dingen nog hangen… grrrrrrrrrr




huh :shock: hier hangen ze nog vol op hoor.ik moet vanmiddag toch boodschappen doen…ik zal eens kijken voor de zekerheid.

ligt dus aan de supermarkt, ik weet dat dirk van de broek ze nog verkoopt en de c1000… Maar die winkels liggen totaal niet in mijn buurt…

Maar ik rij er voor om hoor als het moet :-), hmmm krijg gelijk trek in hachee…

@Sterre74 wrote:

Ja, ik heb het ook :? Deodorant van Vaseline intensive care…gelukkig stond er een waarschuwing bij (paar maanden geleden) en heb ik er nog 3 kunnen krijgen, maar nu is m’n laatste bijna leeg…



Thee, het groene doosje fruittwister van pickwick. Er is nog 1 supermarkt die het nog heeft…mijn lievelingssmaak.



Ik gebruik dagcreme van vichy en doe ongeveer een half jaar met 1 tube. En iedere keer als ik dan een nieuwe tube haal, hebben ze de naam of het soort tube weer veranderd :wall:




hej die deo mis ik ook :cry: :cry:



en de winterboost shampoo van Andrelon.

zal ik ze aanklagen… m’n haar is nog nooit zo statisch geweest als nu ZONDER dat spul :x

Vroegah maakte ik altijd de kwarktaart van dr.Oetker en dan de kiwi-smaak :drool: :drool:

Jullie raden het al…zo ineens verdwenen! :wall:



En ze hebben het in hun hoofd gehaald om het recept van de babi ketjap van Chicken tonight te “verbeteren”. Dat hadden ze wat mij betreft echt niet hoeven doen :sick:

de Sherbets van vroegah… geel-oranje kartonnen kokertje met wit poeder erin, en dan moest je soppen met een dropstaafje… :drool:

WEG!



:shock:

Ja…Zo had ik voor een paar jaar terug echt ALTIJD het luchtje “G” van Giorgio Beverly hills…En zo ineens…NOOIT meer ergens te koop! :evil:

@merel33 wrote:

@Linda_ wrote:
Ik had het met Nivea shower sensation, zoooooo heerlijk, en nu nergens meer te krijgen



En misschien nog wel erger… Die kuffels van difrax, Finn zn lievelings! Uit het assortiment :S en ik heb geen reserve meer




kan je eens een foto maken van die knuffel? hier zijn nml nog wel knuffels van difrax in de winkel…wie weet kan ik je blij maken?




@Linda_ wrote:

@merel33 wrote:
@Linda_ wrote:
Ik had het met Nivea shower sensation, zoooooo heerlijk, en nu nergens meer te krijgen



En misschien nog wel erger… Die kuffels van difrax, Finn zn lievelings! Uit het assortiment :S en ik heb geen reserve meer




kan je eens een foto maken van die knuffel? hier zijn nml nog wel knuffels van difrax in de winkel…wie weet kan ik je blij maken?








ik heb vanmiddag vergeten te kijken sorry,maar ik kan je zowiezo wel blij maken met die knuffel.ik heb er een thuis liggen die je wel van me mag hebben hoor.floris weet toch nog nergens van dus die zal hem niet missen.hij is wel tweedehands maar dat zie je er niet aan af…wil je hem hebben?



het is een blauwe

Ik had dat laatst met de wasverzachter ‘Fast Dry’ van Robijn. Die vond ik zooooo lekker ruiken!!! En nu ineens weg! Ik vind al die andere (vooral nieuwe)geuren van ze stinken. Alleen morgenfris gebruik ik nu dan maar…

Ik had zo’n heeeele fijne cremige foundation van Gemey Paris van de reclame (“Matte teint, gemey paris!” :smiley: ) oH ZÓ FIJN! Er is nooit meer iets voor in de plaats gekomen dat daaraan kon tippen! Heb toen een restparij op de zwarte markt kunnen scoren, en toen hield het op. Sindsdien heb ik dus altijd wallen :lol: :lol: :lol:

oh schuimbattons bij jumbo :drool: :drool: ik ga morgen gelijk kijken :shifty:



Muze: oh en die sherberts :drool: :drool:

en die kiwi kwarktaart idd weg :frowning: m’n moeder maakte die ook altijd en dan kiwi’s uit de tuin erdoor :drool: nu heeft ze volgens mij altijd de naturel

Ik baal dat de natusan billenzalf met zink en hexamidine uit het assortiment is gehaald. Dat was de enige zalf waarbij Ilja’s luieruitslag in no time verdwenen was!

Gelukkig is Bepanthen ook goed, maar ik zweerde echt bij die natusan! (de luierzalf die ze nu hebben vind ik niks… :? )



En de kipgrillworst van AH, kon ik altijd gesneden kopen en die was heerlijk, op een dag hadden ze hem niet meer, ja eentje van een ander merk per stuk voorverpakt, maar die is niet te eten! :sick:



Jaaaaaaaaaren geleden had je van Smiths een soort chips: Bloopers! Die waren zo lekker gekruid! Opeens weg en nooit meer teruggezien… :?

dat heb ik idd met de natusan voor in bad. die hadden ze ‘verbeterd’ :roll: :frowning: jammer hoor.



en de zwitsalproducten ruiken ook niet meer zo lekker als ‘vroeger’. vooral de haarlotion rook zo onwijs lekker :inlove:

@Angel & Luna wrote:

en die kiwi kwarktaart idd weg :frowning: m’n moeder maakte die ook altijd en dan kiwi’s uit de tuin erdoor :drool: nu heeft ze volgens mij altijd de naturel




Ik had vorige week de aardbei, maar die is toch niet heel geweldig lekker vinden wij. Snel de naturel maar eens proberen.

@Jacqueline wrote:

@Angel & Luna wrote:
en die kiwi kwarktaart idd weg :frowning: m’n moeder maakte die ook altijd en dan kiwi’s uit de tuin erdoor :drool: nu heeft ze volgens mij altijd de naturel




Ik had vorige week de aardbei, maar die is toch niet heel geweldig lekker vinden wij. Snel de naturel maar eens proberen.




m´n moeder die doet dan het nat van de vruchten erbij ipv water of nog een klein beetje water er verder bij

maar hoe ze dat doet met kiwi weet ik eigenlijk niet met mandarijnen uit blik iig wel

Hé, thanx voor de tip! :thumbup: