Oww ships zeg ihhi , nu ja we hebben t iig gedaaan enzo ihihihhi
maar hoelang dan doorgana met testen? toch maar tot donderdag ?
Ik had gisteren (dag 16) een smiley!!! Voorheen altijd vooral gemikt rond dag 14. Dus wie weet??? In ieder geval wel fijn om te weten dat m’n eisprong later is voor evt volgende maand. Of kan het dan weer anders zijn?
Bianca succes! :thumbup: Ben je nog aan het testen?
Groetjes Pukje
hier nog steeds negatief, over 10 dgn verwachtik mijn menstruatie
Ik vind het toch een beetje gedoe hoor allemaal,
4 uur niet drinken, niet met ochtendurine, teveel urine gebruikt enz enz
pffffffffffffff maargoed we moeten er wat voor over hebben he voor zo’n klien wondertje
liefs
ja klop t ,
ik zag zo pas de test van vanmorgen trug, en die was beeeeeeest donker ik ga zo nog es testen tegen 9 uur zien of ie donker is,
maar stel nu he dat hij straks donker is is dan moren insemineren op tijd of liever dan zo direkt mogelijk ??
en hoe luid het resultaat van de test???
negatief , meer san ook niet weerdonker geweest helaas. Ik heb vanmorgennog getest bijna geen strepje te zien. Ik stop er mee dus. Over 1.5 week moet ik ongesteld worden ( of liever dus niet)
We zullen zien.
Iig hebben we nog wel geklust voor de zekewrheid :mrgreen:
Succes!
Ik zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown:
Groetjes Pukje
:mrgreen: :thumbup:
Hoi hoi allemaal,
Ben net op dit forum beland en zal de komende dagen eens rustig rondkijken/ lezen en reageren.
Maar wou op dit topic nu alvast even reageren.
De ovulatietesten werken niet bij iedereen.
Ik zelf heb ze ook gebruikt. Die van Clearblue.
Toen we zwanger probeerden te worden van de eerste, en nu we voor de tweede proberen ook.
Bij mij was het weggegooid geld.
Van iedereen hoorde ik positieve verhalen en heb heel wat verpakkingen gekocht.
Heb ze in het begin gebruikt zoals op de veprakking stond. kijken naar de lengte van je cyclus en dan op die bepaalde dag beginnen te testen. Op het laatst heb ik gewoon de hele maand getest, omdat er geen eisprong aan zat te komen.
Over het algemeen verscheen er helemaal geen 2de streepje, soms verscheen er een heel licht streepje, maar meer ook niet.
Ik heb er zelf dus niets aan gehad.
Terwijl ik wel gewoon eisprongen heb bleek in het ziekenhuis.
Bij de eerste zijn we uiteindelijk toch bij de gyneacoloog beland en bij de fertiliteitskliniek in Almelo. en na 3 jaar zonder resultaat, waren we nu binnen een maand zwanger.
inmiddels hebben we 1 zoontje, Sylvan genaamd.
Nu mogen we weer naar het ziekenhuis, morgen moet ik bellen en dan kan ik er deze week heen.
Hopelijk hebben we binnenkort goed nieuws.
groetjes