Wie heeft er ervaring met een ovulatietest? Welke en hoe is het bevallen? Ik twijfel of ik er een ga gebruiken :think:
Groetjes Pukje
Ik heb geen idee ik heb ze gisteren voor eerst besteld,
en ga ze deze maand voor het eerst gebruiken
jij ook succes iig, mocht je het doen kunnen we ms ooit ervaring uitwisselen :mrgreen:
Hoi hoi,
Ik gebruik de ovulatietesten ook. Ik heb die van ClearBlue (niet echt goedkoop); maar bij mij werken ze goed. Ik ben er zo ook achter gekomen dat mijn cyclus na de MK weer langer geworden is (net zoals na de bevalling van Anne).
Het geeft me wat meer “zekerheid” wat betreft mijn cycluslengte, wanneer er goed “geklust” moet worden enzo
Succes!
gr, Diana :-*
Wij waren al een maand of 8 druk aan het klussen zonder resultaat toen clear blue ovulatietesten gekocht en op de dag dat m’n test positief was zwanger geraakt. Is geen garantie natuurlijk maar hier hebben ze gewerkt!
ik ben nu voor het eerst begonnen met de ovulatietesten van matcare… idd vrij prijzig maar voor een goed doel… is voor mij meer kijken of ik idd gelijk heb qua mijn ovulatie…
vind het makkelijk in gebruik… het enige wat ik vervelend vind is dat je 4 uren voor de test niet mag plassen en dat het niet gewoon met ochtend urine kan…
i heb getemp en ovulatie testen gedaan maar meer om te kijken hoe mijn cyclussen verliepen met ovulatie testen ben ik na drie maaden gestopt daarna aleen nog getempt. ze zeggen toch dat je het beste 2 dagen voor je ovulatie kan klussen dus als je ovuleerd kun je al te laat zijn. hoeft niet natuurlijk. ik gebruikte die an clear blue erg duidelijk. succes met het zwanger worden
:mrgreen:
De vorige cyclus heb ik ook ovulatietesten gebruikt.
Ik voel mijn eisprong niet en was erg nieuwsgierig wanneer die zou zijn.
Ik heb de midstream testen van mat care gebruikt.
Die zijn me goed bevallen.
Op dag 21 was de test positief, en precies 14 dagen later werd ik ongi.
De testen hehb ik besteld via l10.nl
Succes.
Liefs Lotte
Ik heb 2 soorten van matcare gebruikt. De strips werken niet goed, maar bij de cassettes kreeg ik een duidelijke strepen om mijn ovulatie aan te geven.
De casettes heb ik ook gebruikt, maar die vind ik persoonlijk erg onhandig.
Eerst urine opvangen en dan met een pipetje wat druppels in de casette.
De midstream vond ik veel makkelijker in gebruik, daar hoef je alleen maar overheen te plassen.
pwh lotte ik vind die juist erg makkelijk gewoon ff in een potje plassen endan dat pipetje ff vullenen de rest door spoelen…
peace of cake… over dat stripje heen plassen vind ik juist vervelend…
Ik gebruik nu voor de 2e keer de strips van matcare, tot nu toe zonder succes, maar ik lees nu net dat je ze niet met ochtend urine mag gebruiken en dat deed ik dus wel, morgen even anders plannen dus…
Liefs
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik denk dat ik het toch ook eens ga proberen. Ik heb wel een regelmatige cyclus van 28 dagen. Toch lees ik dat je ovulatie dan niet altijd rond de 14de dag hoeft te zitten. Ik ben benieuwd wanneer die volgens de test dan ongeveer is en hopelijk is het dan raak!
Ik zal jullie op de hoogte houden!
Groetjes Pukje
ik heb ze vandaag net binnengekregen en zoals ik de “handleiding” lees moet ik vanaf dag 11 testen heb een cycles van 30 dgn.
k Ben benieuwd
Ik ben vandaag weer begonnen met testen, mijn laatste cyclus duurde 44 dagen, daarvoor altijd 28 dagen, volgens de berekeningen is aankomend weekens mijn eisprong, ik ben dus al vroeg begonnen met tetsen omdat ik nu niet weet of ik wel van 28 dagen uit moet gaan, ik heb 15 testen in huis dus ik ga gewoon net zolang testen totdat hij positief is haha, ik weet het ook niet hoor, we zien wel…
Hoi hoi,
Hier ook al een tijdje ovu-testen van Clearblue. Niet goedkoop inderdaad, maar ze werken prima! Matcare heb ik niet zulke goede ervaring mee, erg onduidelijk allemaal, en toen ik op dezelfde dag een clearblue gebruikte was die duidelijk positief.
ben ook iets eerder begonnen ik moest op dag 11 beginnen en ben begonnen op dag 8… veel makkelijker aangezien dat op maandag viel veel makkelijker vind ik…
zal ff snel de test bekijken die heb ik namelijk net gedaan…had een heel licht streepje…
en idd hij mag niet met ochtend urine… en voor je de test doet mag je ook 4 uren niet plassen
Ik heb vandaag de clear bleu gekocht. Schrok wel even van de prijs, maar ja als het werkt heb ik het er graag voor over. Ik las dat je 4 uur niet geplast mag hebben van te voren. Maar ik zie niet staan dat het niet met ochtend urine mag. Of hebben jullie het over een ander merk?
Groetjes Pukje
heb de testenvan matcare…
ik van internet meen ook metcare nog geen ervaring mee, moet binnenkort starten met testen