ovulatietesten

Hoeveel kosten die dingen ongeveer? en hoeveel in een pak :slight_smile:

De clear bleu kost 32 euro en er zitten 7 test staafjes bij. Wat die andere testen kosten weet ik niet.

Groetjes Pukje

moet je hier ff kijken op deze site…

www.matcare.com

ik betaal voor matcar 3.75 en zitten 5 in doosje, kreeg handleiding erbij

heb net de 1e gebruikt, negatief ja logisch bij dag 9 ihih maar goed ik vindt fijnnu te beginnen erg duidleijke test wel en makkelijk,

nu maar zien wanneer en of die strepp duidelijker wordt

Dat scheelt wel een hoop. :shock: Iets voor de volgende maand. Al hoop ik natuurlijk dat dat niet nodig is :pray: Ik begin donderdag met testen (dag 11) Spannend!

Groetjes Pukje

succes :mrgreen: :pray: :pray:

Ik heb even gecheckt ik heb niet metcaremaar romed testen.

Het scheelt idd en ik had het zkh gevraagd en mijn zus , en die zeiden beiden dat deze mer wel een goed merk is verder. Het is een merk wat wel meer voor medische producten levert, en zowel door mondhyienisten pedicurewerkzaameheden als artsen in de praktijk wordt gebruikt ( dus niet de ouv testen maar de merk en dan andere produkten )

Nu ja iig zal wel goed zijn, ik heb deze naam overigens via KOK van iemand anders gekregen die gebruikt heeft

Hoe gaat het met jullie testen?

Bij mij was dag 11 en 12 negatief. wanneer ik uit ga van een regelmatige cyclus zou de test morgen positief moeten zijn, denk ik. Toch vind ik het moeilijk om op de test te vertrouwen. Stom hè! :oops: Ik ga dan toch denken; stel dat ik iets niet goed gedaan heb met de test.

We wachten maar af!

groetjes Pukje

Ow ik zit nu net zo , bij mij moet de test zondag poositief zijn en is nu ook nog idd negatief, vanaf vandaag begint mijn vruchtbare periode , en dan zondag de vruchtbaarste, ik zou dus eig vanavond en zondag moeten indemineren. ( of gemeenschap moeten hebben) hubbie wil allene bij positeve test heeft anders geen zin in gedoe…

Maar ikben zo bang dat die test niet betrouwbaar is ofniet psitef wordt zit hele dag al in onzekerheid,.,…

waarom kunnen wij vrouwen niet gewoon én sperma aanmaken én een kindje dragen en eitjes geven enzo ,

:smiley: Dat zou handig zijn!

Ik denk dat ik (we) toch ondanks de negatieve test gaan klussen. Zondag is ook bij mij de vruchtbaarste dag (dag 14 bij een cyclus van 28 dagen) Uitgaande dat dat klopt. Ben benieuwd wanneer de test positief zal zijn. Ben net als jij al heel de dag aan het twijfelen!

Succes !

Groetjes Pukje

nou heb nu vandaag weer getest maar heb nog steeds geen positieve test gehad… het streepje werd wel steeds donkerder maar niet donker genoeg en nu word ie weer steeds lichter :think: :think: dus denk dat het fout is gegaan…

maar geeft niets we hebben wel flink geklust hoor dus wie weet…

denk dat ik volgende maand ga temperaturen…toch goedkoper…

Als een test positief is dan herken je het meteen.

Dit was mijn positieve test van vorige maand:

De dagen ervoor was het streepje steeds heel licht. Eén dag ervoor was hij iets lichter dan het controle streepje.

:mrgreen:

Hoi,

Dat geeft weer hoop. :smiley: Dag 13 was wederom negatief. Had ik zelf niet verwacht! Voorheen toch altijd het meest op dag 14 als vruchtbaarste dag gegokt.

Groetjes Pukje

wauw wat een duidelijke streep is dat een positieve ovu test ?

Ik zit op dag 16 nog negatieve test

klopt dit ik heb een cyclus van 30 dgn gemiddeld,

zkh zei deze dag vruchtbaarste en ook via internet rekenen ze deze dag er voor maar ik heb nu getest en echt nog lichter als gisteren als dat al kan geen idee

ik blijf moeilijk vinden als ik dan zo een duidelijke streep zie denk ik straks heb ik gene eisprong of kan dat nog komen?

we hebben iig gisteren en vandaag een inseminatie gedaan ,

en morgen avond laat ws weer 1

kan idd dat je eisprong later is bianca…

ik heb ook een cyclus van gemiddeld 30 dagen en heb ook alleen nog maar lichte streepjes gehad…

en eerlijk gezegd ben ik er nu mee opgehouden… ik verwacht mijn NOD op 27 maart dus jah weet niet of het uberhaupt nog zin heeft om te testen…

denk dat ik volgende maand ga tempen… is veel goedkoper…hoop dat je je ei snel spotten mag

ikzelf heb ongeveer een jaar getempt duidelijk eisprong, dus in principe zouden we de ei moeten weten ongeveer, maar de testen doen nu anders. ik ga niet weer tempoen, ik hoef dit maar 2 maanden te doen de ovulatie testen hoop ik dan.

Daarna gaan we over op IUI …

Vandaag ook negatieve test ik ga door tot dag 20 das op de 22 maart, immers tot dan kan ik een eisprong hebben , daarna is te laat immers dan zitten er minder dan 10 dgn tussen tot mijn ongi.

ik test nu ook 2 x per dag hoeft niet maar geeft mij fijn gevoel

bianca ik heb 6 tot 8 dagen tussen eisprong en ongi :wink:

en helaas zul je bij de iui ook ovulatie testen 2x daags moeten doen, als ze het ei groot genoeg vinden dan zeggen ze dat tegen je :shifty:

succes dames!

ik kreeg ook dunne lijntjes OF omdat ik de strips te nat liet worden OF toch teveel gedronken had…maar te nat was vaak een probleem :? ook als ik de urine opvang en maar 3 tellen erin hield…is echt moeilijk soms :?

tjee kan dat ook te lang en te veel urine ? ?

en dan wordt ie ook niet positief ??

de controle lijn is nl wel erg duidelijk.

Veel drinken doe ik niet en ik probeer wel 4 uur niet te plassen

nee de lijn wordt wel zichtbaar maar heel dunnetje en dus is het moeilijk aflezen of ze even dik/donker zijn :shifty: