Ovulatietest; welke?

Omdat ik wat meer duidelijkheid wil krijgen over mijn eisprong en mijn meest vruchtbare periode wil ik deze maand voor het eerst een ovulatietest gaan gebruiken.

Nou ben ik op het internet aan het surfen en kom ik natuurlijk van alles en nog wat tegen en in diverse prijscategorieën.

Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien jullie wel?

Iemand tips en/of adviezen?



Alvast bedankt!

Hoi,



Ik heb de testen van Romed gebruikt…

Niet iedereen is er even positief over, maar ik vind ze goed :smiley:



Succes

Zoek op google naar : ova testen, die heb ik :mrgreen:

ik heb die van sensitest (dipsticks).

bij mij werken ze goed, vind mijn ei er tot nu toe al 4 maanden achter elkaar mee :dance:

en lekker goedkoop :mrgreen:

ik ga echt voor die van clearblue. Ze zijn belachelijk duur maar de dipsticks die ik allemaal heb uitgeprobeerd waren zo slecht afleesbaar dat ze alle kanten op konden. Die van clearblue is gezichtje of niet dus heel duidelijk.

clearblue is super maar ik heb die goedkope dipsticks van sensitest naast de clearblue gebruikt en ze gaven keurig op de zelfde dag de ovulatie aan, dus ik zou die dure niet meer kopen.

Jep sluit me bij Jo aan, sensitest :thumbup:

Nou heb de sensitest besteld en heb er drie dagen testen op zitten. Wel erg grappig, zag gisteren en vandaag heeeeel licht een streepje en ergens ver weg werd ik een soort blij, terwijl ik heus wel weet dat dit een ovulatietest is heeft het toch wel heel veel weg van een zwangerschapstest en word je een soort automatisch blij van 2 streepjes :roll:



Ik wacht rustig af tot de streep zeer duidelijk is :mrgreen:



Moet zeggen dat ik die van clearblue zo enórm belachelijk duur vond, normaal ben ik niet zo moeilijk met geld uitgeven voor iets als ik weet dat het goed is, maar ik begreep gewoon niet waar dit verschil in moest zitten.

Nuage dat gevoel herken ik hoor!