Ovulatietest; welke?

Eigenwijs als ik ben heb ik het 2de setje testen ook open gemaakt en ben ik gewoon verder gan testen met als uitkomst dat ik gisteren ineens een dikke vette 2de streep zag staan :smiley:



Wat ik apart vind omdat mijn cyclus altijd erg regelmatig is. Afgelopen keer was ik 2 dagen te vroeg met mn menstruatie (26 mrt) en zou ik dus met een normale cyclus van 28 dagen 9 april mn ei moeiten hebben, en volgens de testen nu dus pas de 13de.



Moet ik nu wel gewoon een cyclus van 28 dagen aanhouden of moet ik er vanuit gaan dat het vanaf nu echt nog zeker 14 dagen duurt voordat ik weer ongesteld wordt?



Pfffff, soms is het voor jezelf gewoon prettiger om niet zoveel te weten, hoef je je er ook geen zorgen om te maken :think:

Hihi wel goed dat je dus toch je ei nog gevonden hebt.

ik ga altijd uit van 14 dagen na mijn ei, ongv 13/14 dagen na mijn ei wordt ik altijd ongi dus het klopt bij mij wel…



ik zou dus uitgaan van 14 dagen na je ei. :-*

Ik ben eergisteren begonnen met testen en het streepje was vandaag al een stuk duidelijker te zien.

ook heb ik wat “last” in mijn onderbuik.niet aan één kant maar beide kanten.

Dit kan dan toch geen eisprong zijn of wel??

die voel je toch meestal maar aan één kant??

Sorry voor de vragen,maar ik heb denk nog nooit mijn ei gevoeld.

athans heb er nooit op gelet eigenlijk.

Geen idee angela, ik heb mijn ei nog noooit gevoeld :roll:

Ik ben nu 2x zwanger geworden met babyboom ovutesten, jammer genoeg 2x een miskraam.

Nu gaan we het voor de 3e x proberen.