Modies, wellicht dat dit bij “Zwanger worden” thuis hoort, maar ik denk misschien eerder dat dames bij “Zwanger zijn” deze vraag kunnen beantwoorden… Omdat ik graag zo snel mogelijk antwoord wil, plaats ik het topic hier, ik hoop dat dit o.k. is!
Nou… wij zijn dus bezig met zwanger worden voor een 2e… ik ben met ovulatietesten bezig. Ik heb normaal gesproken een cyclus van 28-29 dagen. Ik heb altijd wel het idee dat ik een latere eisprong heb, dus ik ben op dag 13 begonnen met de ovulatietesten. Ik zit nu op dag 19, maar ik heb nog geen LH-stijging bespeurd op de testen (donkerdere streep dan de teststreep). Maar vandaag zag ik iets heel geks: beide strepen zijn licht, maar gelijk… en er zit een DWARSSTREEP (donkerder) doorheen :think:.
Ik heb wel eens gehoord dat deze testen als zwangerschapstest worden gebruikt, maar hoe dan?
Of is de test giga mislukt? Het vreemde is dat in de bijsluiter staat dat bij bv. teveel urine er geen controlestreep verschijnt. En die is er dus wel!
Hoe moet ik deze test aflezen? HELP!!! :lol:
foto :shifty:
waarschijnlijk doorlopen van de kleursof door te veel urine :shifty:
Ja, dat dacht ik dus ook al :think:. Ik zal zo een foto proberen te plaatsen… Arwen is ondertussen ook wakker, dus ff handjes vol. :doh:
gebruik je persona?
die heeft geen teststreep 8)
Nee, ClearBlue…
De foto!
:think: Hij is niet zo heel duidelijk, maar beter dan dit krijg ik 'm niet… Je ziet de dwarsstreep iig…
yep…veel te nat :mrgreen:
andere lijnen zijn ook niet echt recht…kan ook niet zeggen of nu je ei is of nie…want je ziet geen duidelijke lijn die dik/dun is…
ik doopte ze net zolang in de urine dat je de urine zag optrekken, dus bij het eerste beetje al eruit halen…dat werkt hier het beste :shifty:
zie nde dwars streep goed maar staan er verticaal ook geen 2 streepjes :think:
Yip, de gebruikelijke twee streepjes staan er ook, alleen die zijn lichter dan die dwarsstreep. Alleen op het punt waar ze de dwarsstreep snijden zijn ze donkerder, vandaar dat het lijkt of ze niet recht zijn.
Maar het zal idd wel te nat zijn geweest. :wall:
Maar mocht iemand het antwoord weten op hoe ovulatietesten gebruikt worden als zwangerschapstest, mag ze het me vertellen! :mrgreen:
met de persona staafjes kan dat omdat die geen teststreep heeft
als je dan 2 strepen hebt zeg 10-14 dagen na je ei ben je zwanger :dance:
je koopt ze per 8 meen ik, dus dan kan je geodkoper testen
alleen pas ook daar op met te nat :mrgreen:
succes :-*
Vera ik wou dat ik het wist.
Maar vind het wel spannend en hoop natuurlijk dat je wel zwanger bent.
Hopelijk geeft iemand je een antwoord :-*
@Guusje wrote:
met de persona staafjes kan dat omdat die geen teststreep heeft
als je dan 2 strepen hebt zeg 10-14 dagen na je ei ben je zwanger :dance:
je koopt ze per 8 meen ik, dus dan kan je geodkoper testen
alleen pas ook daar op met te nat :mrgreen:
succes :-
Aaaah, zo zit dat! :mrgreen: Thanx voor je antwoord! :-
Is je test in de pot gevallen ofzo? :mrgreen:
Ik deed toch altijd urine opvangen en dan zoveel seconden als aangegeven dippen. Ik zou even een nieuwe test doen!
Wat betreft ovulatietest als zw. test, onderstaande onderste test is een Clearblue ovulatietest, 16 dagen na de eisprong gedaan (en zwanger).
Normaalgesproken heb ik buiten de eisprong periode geen/een veel lichtere teststreep op die test. De teststreep verscheen ook onmiddelijk. Dat moet je zelf ook een keer testen, buiten je eisprong.
Als er dan wel een streep staat, rara waar komt die dan vandaan?
De test erboven is de Kruidvat 2 voor 5 euro zw. test van dezelfde dag. Die was dus eigenlijk nog niet positief (want streep verscheen buiten de 5 minuten). Als je van een afstand kijkt en je ogen dichtknijpt zie je een streep!
Dus eigenlijk was de ovulatietest in dit geval overtuigender dan de zw. test!
Alles over ovulatie en zw.testen kun je lezen op http://www.peeonastick.com, erg leuke site!
Veer,
Ik heb wel eens gehoord (bij de sept 2008 mama’s) dat zij de ovulatietest als zwangerschapstest gebruikten(ook clearblue). Maar hoe??? Geen idee.
Maar het kan dus wel…Maar ik weet verder niet hoe het zit met teveel urine enzo :shifty:
Marieke
Sorry mop ik heb geen idee :eh: .
:-*
(dus je hebt niks aan mijn antwoord :oops: :mrgreen: )
Hey Vera,
Ik kan je evengoed helpen als Bianca !
Niet dus !! :mrgreen:
Maar…ik kan wél voor je duimen én dat doe ik dan ook !!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
liefs
Gerda
@Mint wrote:
Is je test in de pot gevallen ofzo? :mrgreen:
Ik deed toch altijd urine opvangen en dan zoveel seconden als aangegeven dippen. Ik zou even een nieuwe test doen!
:lol: Nee, maar misschien iets te diep erin gehouden? :think: (Ik had het ook opgevangen). En ik heb geen testen meer in huis, anders had ik gelijk een nieuwe gedaan.... maar dit was net de laatste uit het pak :wall:!
Marieke, dus het kon ook met CB :think:
Bianca :lol: :-
Gerda :lol: :-
Meid, ik zie dat je al 18 kg kwijt bent! :shock: WOW! :thumbup:
Nou ja… ik zie het wel… óf ik heb een vroege eisprong gehad (dus voordat ik met de ovu-testen begon) óf ik heb géén eisprong óf mijn eisprong is e-r-r-u-g laat deze maand… Nog maar eens knuffelen vandaag
. En verder kan ik toch alleen maar afwachten tot de NOD…