Hihihhiih… je hebt je test laten “verzuipen” :mrgreen:
Maar je kan ovulatietesten als zwangerschapstesten gebruiken… Alleen lang niet allemaal en het bied ook geen zekerheid…
Wanneer je een positieve ovulatietest hebt is het verstandig er altijd even een zwangerschapstest achteraan te doen…
Persona is niet bedoeld wanneer je zwanger wilt worden en wordt daarom ook vaak afgeraden om deze te gebruiken om je eisprong op te sporen. Daarbij is Persona vaak ook duur…
Beter is bijvoorbeeld de testen van Matcare te gebruiken. Die worden ook vaak in ziekenhuizen gebruikt… goedkoop, gevoelig en goed!
Matcare heeft ovulatietesten en zwangerschapstesten en zijn via het internet te kopen…
Liefs,
Wishgirl
Overigens… Je kan de ovulatietesten het beste rond het middaguur uitvoeren…
Ik heb in de fertiliteitsbranche gewerkt en ze geven het altijd als advies mee de test rond het middaguur te doen.
Zorg er wel voor dan dat er minimaal 4 uur tussen het plassen zit…
Liefs,
Wishgirl
:lol: Midden op de dag is een beetje onhandig, omdat ik 3 dagen werk! Een zwangerschapstest doen heeft nu ook nog geen zin, mijn NOD is nog lang niet aan de orde, haha. Maar goed, ik zal 'm idd wel “verzopen” hebben, al heb ik niet langer dan 20 seconden het ding erin gehouden, maar ik denk te diep. Ach ja… ik wacht rustig af.
Zal wel iets te diep geweest zijn dan ja… Maar goed… dat maakt niet uit… leer voor de volgende keer…
Nou ja… de tips zijn nooit weg toch…
De matcare kan je trouwens niets fout mee doen… Daar heb je een pipetje bij… en je laat 5 druppels in het speciale rondje vallen…
Kan niet fout gaan!
Succes meid!
Liefs,
Wishgirl
:lol: Kee, ik zal het onthouden! Maybe for next month… al hoop ik natuurlijk ze dan niet meer nodig te hebben
Nee precies… dat hoop ik ook voor je!
Liefs,
Wishgirl
:mrgreen: Thanx, je bent een sweetie! :-*
Thanks… jij ook!!
@Wishgirl wrote:
Overigens… Je kan de ovulatietesten het beste rond het middaguur uitvoeren…
Ik heb in de fertiliteitsbranche gewerkt en ze geven het altijd als advies mee de test rond het middaguur te doen.
Zorg er wel voor dan dat er minimaal 4 uur tussen het plassen zit…
Liefs,
Wishgirl
vreemd :think:
2x per dag, sochtends en 'savonds…van dat plassen is wel idd 4 uur
misschien omdat wij iui deden?
ik heb toch 7 jaar in de mmm gezeten bij 4 ziekenhuizen, en nog nóóit middaguur gehoord :think:
Is iets van de laatste tijd…
Ze hebben nl. ontdekt dat je hem rond het middaguur altijd pakt…
Blijft ontwikkelen he die fertiliteit…
Liefs,
Wishgirl
Ik deed het ook tegen de avond. En als de test positief dreigde, deed ik er 2 per dag. Maar meestal had ik met 1 per dag al een dikke streep. (betrouwbare eisprong schijnbaar)
En inderdaad, je hebt je test verzopen haha :lol:
:think: O.K. Ik leer hier veel vandaag! :lol: