schrrrrrk schrrrrkkk… bijt nog even verder op d’r nagels…
Wat kunnen we doen om je nog een paar dagen flink af te leiden?
moppen tappen? verhalen vertellen, liedjes zingen?
iets?
wat?
soms is ignorance bliss, maar in dit soort gevallen…
Hoewel, ik ben meer van de steek je kop in het zand, dan is er niets achtige dingen.
Ik werd niet ongesteld en ik maar redenen verzinnen waarom dat zo was… Peter was jarig dus het was stress, Het zou nog wel komen enz.
Uiteindelijk zat ik me al 5 dagen echt op te vreten en kwam er al 8 dagen niks terwijl ik in mijn stopweek zat en toen moest een vriendin mij zeggen toch alsjeblieft een test te doen en toen duurde het nog 3 dagen eer ik de test echt deed. Had hem die dag wel gehaald (donderdag) maar zondag pas getest.
dus ik wacht wel met je mee, geen probleem :shifty:
@Krabje wrote:
@Mariiyelle wrote:hopelijk krijg je een tweede erbij
Zou dan haar 3e zijn… :mrgreen:
Oeps :oops: :lol:
Hahaha ja heb al 2 mooie meiden!
Mij afleiden? Dat kan, kom op de koffie. Neem me mee uit eten en naar de film.
Donderdag heb ik rijles op stal en 's avonds een vrouwen party. Ook komt Eef langs (ook hier van kok) dus donderdag ben ik wel afgeleid!
Dan morgen ga ik 's middags muffins maken dus dan ben ik ook bezig. Ehm, vrijdag overdag dus doorkomen en een zaterdag.
Maar ik ben gewoon niet zwanger, ik ben gewoon niet zwanger (mantra)
nee Mir, je bent niet zwanger!
(al hoop ik ergens stiekem van wel hihi, leuk een (achterneefje/nichtje wil ik zeggen :wall: :wall: :wall: :wall: :inlove: ) klein buurmeisje/buurjongetje in mijn achtertuin (mir komt 5 min bij mij vandaan te wonen) )
Nou mijn ovutest is weer lichter…
Dus nog geen brusje voor de meiden denk ik!
Nu nog mijn nod afwachten.
zullen we dan toch maar zeggen, gelukkig? :hug:
Ja btje een dubbel gevoel, ik wist zeker dat het zo was en dan stel je je erop in.
Nou ja, de test streep is licht maar nog zichtbaar. Dus geduld tot maandag hebben denk ik. Ga er geen testen meer aan spenderen en mezelf gek maken.
Morgen avond tenminste lekker afleiding.
Ja, tot maandag wachten dan maar. :hug:
LIefs Suzanne
Hij is weer donkerder geworden… :eh: :think:
Ow, wat spannend.
Je lijf is lekker bezig zeg haha.
Zondag kon je testen toch?
Liefs Suzanne
Haal nou gewoon een zwangerschapstest ( Tenmisnte zat je rond je NOD?)
@joseetje wrote:
Haal nou gewoon een zwangerschapstest ( Tenmisnte zat je rond je NOD?)
Hahaha die heb ik genoeg liggen!
Ik heb een maandag mijn nod…is het dan niet een beetje te vroeg om te testen met een zwangerschapstest?
Welke test heb je liggen?
Ik heb verder geen idee hoe dat zit met die ovulatietesten, maar als die positief worden van een zwangerschap zou een zwangerschapstest dan niet ook een zwangerschap meten en positief moeten worden?
Hmmm geen idee :think:
Ik heb er eentje van Kruidvat liggen…2 voor 5
Maar die gaf een woensdag nog negatief aan.
je kán het vandaag natuurlijk proberen…
óf gewoon wachten tot je NOD
:hug:
Wacht maar tot maandag. Heel makkelijk gezegt zo op afstand en ik doe het ook nooit. Maar als het je lukt wachten hoor. Zodra een ovulatietest positief wordt is er een innestelling meestal als het NA je eisprong is. Maar bij mij wordt pas na een dag of 7/8 testen de kruidvat positief hoor.
Je had dit weekend aardig wat afleiding toch? :thumbup:
Een dag of 7/8 na wát?
Wachten is killing! Ik kijk morgen ochtend wel of ik me kan inhouden. Hahaha.
Mir het wordt dus toch nog weer spannend…Ik duim voor je
Oh ja hormonen hihi. Een dag of 7/8 nadat ik een embryootje terug heb gekregen. Dus euhm 10/11 dagen na de eisprong.
Dat komt bij een 28 dagen cyclus dan op 3/4 dagen voor je NOD. Daar zit je nu wel al op, maar aangezien ik dan pas vage testen zie zou ik langer wachten.
Als je op je NOD nog steeds negatief test zijn de ovulatietesten gewoon totaal harrie door de warrie.