Of ik dat nog trek?!? Nee natuurlijk niet!!
Dus jij hebt IVF gehad? Jeetje wat heavy! Weet er veel van want mijn nichtjes zijn ook zo ontstaan
net weer een ovu test gedaan en ook deze is iets donkerder als gisterā¦
He Mirjam, zou toch even een zwangerschapstest doen hoor.
HEb je een foto van alle ovutesten? Of alleen deze foto?
Enne anders Ted even vragen. Zij heeft toen met Josephine voor de lol getest met een ovutest toen ze net zwanger was. En deze was dus ook positief.
:-*
Mir als ie midden op de dag ook zo positief is zou ik toch morgen even bij Kruidvat langsfietsen. Testje kopen en alvast testen want mocht het zo zijn dat je zwanger bent, je ovulatietest steeds positiever wordt dan heb je echt 80% kans dat de test morgen ook al duidelijkheid geeft. Scheelt je iig een aantal dagen stressen. :-*
Gefeliciteerd met je nichtjes nog! Het is een pittige manier om zwanger te worden maar ik ben ook elke dag nog blij dat de mogelijkheid bestaat. :thumbup:
Ik ben het met Rhainnon eens.
Ik denk zelf of je hebt je ei nog niet gehad en krijgt hem nog. Of je bent zwanger.
Liefs Suzanne
Sazu, ik heb vrijdag en zaterdag een positieve ovulatie test gehad. Dus mijn ei heb ik wel duidelijk gehad
Rhiannon, ik heb nog een oude test van kruidvat liggen. Is die ook zo gevoelig?
Bedankt voor de felicitatie!!!
Chantal, heb alleen deze bewaard omdat ik het zo vaag vind.
Bij Daimy testte ik ook 2 dagen voor mijn nod positief maar weet niet meer of de test streep toen donkerder was.
Bedankt voor je antwoord. Zal t eens aan Tedda vragen (k)
Begin hem nu wel een beetje te knijpenā¦raar???
Mirjam helemaal niet raar dat je hem begint te knijpen. Ik duim voor je :-*
KAn me voorstellen dat je nu nog niet op een beeb zit te wachten
Ow oke.
Je zou inderdaad die oude test kunnen gebruiken, ik weet niet of die ook zo gevoelig is.
Dat je hem begint te knijpen is niet raar. Het is een onverwachte situatie waarvan je dacht dat je voldoende maatregelen voor had genomen.
Veel succes en sterkte!
Liefs Suzanne
Mirjam als het zoān vierkante is met pipetje dan ja die is ook zo gevoelig. Morgenvroeg met ochtendurine krijg je het meest betrouwbare resultaat. Ik zal voor de verandering mijn duimen eens āomgekeerdā inzetten dat ie heeeeel erg negatief is.
Je weet toch, je kunt beter ādealenā met zekerheid dan met onzekerheid. Anders blijf je maar speculeren en klinkt misschien raar uit mijn mond (vingers) maar je kunt omdat je nog voor je NOD zit denken aan Norlevo pillen mocht je dat wensen. Zou niemand je raar op mogen aankijken want jij bent baas in jouw buik. :hug:
Mirjam, ik heb destijds ook getest met mijn ovutesten, lijntje was zo donker, terwijl het niet van mijn aankomende ei kon zijnā¦ ovutest kan dus echt wel een zwangerschap aanduiden, vooral als het lijntje nu ook weer steeds donkerder wordt.
zou echt super zijn een brusje voor Noa en Daimy, maar nu al? :inlove:
Nee het is een gewone staaf test zeg maar.
Ik heb eens de testen van de jongste erbij gezocht en tot mijn verbazing/ schrik zien ze er hetzelfde uit als nu.
Inderdaad Eef, het is hardstikke leuk maar nu zit ik inderdaad in een minder prettige situatieā¦
Maar als het zo is dan is het natuurlijk wel hardstikke welkom :inlove:
Mir!
Ohhhā¦ wat dubbel, wat spannend, wat raar, wat apart, wat super (geloof ik) wat ā¦ ben helemaal van mijn apropos :lol:
Wist wel dat je alweer een nieuw lief vriendje had, maar dan is dit wel bijzonder hoor als het nu al resulteert in nog een kindje.
Ik begrijp dat het toch wel welkom zou zijn, dus dubbel zeker?
Gooi er maar gauw een test tegenaan, we zijn helemaal niet benieuwd ofzo :shifty: :liar:
Mocht het wel zo zijn, dan gaat het goedkomen hoor, echt wel!
Knuf :-*
Ahhhh Cell, wat een lief berichtje
Ja het is natuurlijk hardstikke welkom als het zo is! Ben nog nooit zo zeker van mijn zaak geweest!!! Alleen is het wel snel allemaal ja.
voor de mensen die het niet weten, ik ben nu officieel 3 maanden samen met mijn nieuwe lief maar we kennen elkaar al 5 jaarā¦En zijn ook wat langer met elkaar aan het rommelen dan 3 maanden, zoān 9 maanden bijna :oops:
Maar een zwangerschapstest zou nu toch nog niks aangeven? Mijn nod is pas zondag of maandag!
hmā¦
Dus dan moeten we wachten tot zaterdag :shifty:
mens, wat doe je me aan :silenced: :-* hihihi
Het kan wel heel snel al hoor, ik blijk achteraf bij Michel op dag 6 ofzo na de bevruchting al positief getest te hebbenā¦ achteraf omdat ik voor mijn gevoel al 6 weken overtijd was ofzo, ik had een cyclus overgeslagen bleek bij de echo. Als je dan die data (positieve test-echo van een zwangerschap van 3 weken en 4 dagen en dan terugrekenen) dan uitgaat dan heb ik dus met net 3 weken al positief getest.
Maar je zou jezelf gek maken. Dus probeer je te verbijten tot zaterdag dan maar.
kruidvat testjes zijn niet duur overigens :shifty:
Wat Cell al zegtā¦kruidvattestjes zijn goedkoper dan een manicure
Maar laat je niet opjutten door ons hoor, als jij je er prettiger en zekerder bij voelt om pas later te testen vooral niet gek laten maken. :-*
Nee hoor jullie jutten mij niet op, ben zelf ook nieuwsgierig!
Vandaar dat ik net naar de Kruidvat ben geweestā¦
@LovelyMirrie wrote:
Nee hoor jullie jutten mij niet op, ben zelf ook nieuwsgierig!
Vandaar dat ik net naar de Kruidvat ben geweestā¦
En???
Ben gelukkig niet nieuwgierig hoor :liar:
En mir??? Test gedaan?
Negatief natuurlijkā¦
Gewoon nog maar even afwachten dusā¦
Tis nog een beetje te vroeg om te testenā¦ Als jij vorige week je ei hebt gehad, dan kan je dat pas volgende week testenā¦
hopelijk krijg je een tweede erbij :oops: lijk je kleine kind zo gaaf!!