Ik moet woensdag voor een ovulatie echo naar de gyn. Maar ben vergeten te vragen of deze inwendig is. Ik verwacht dat eigenlijk wel maar weet iemand dit zeker?
Ja bij mij wel in ieder geval. Follikelmetingen bedoel je toch?
Uhm, ja dat denk ik wel. Ik dacht toen ik daar was dat ik geen vragen had. Maar nu, een paar dagen later, beginnen er toch vragen te komen. De gyn noemde het een ovulatie echo maar het zal ongetwijfeld hetzelfde zijn.
Ja is een inwendige echo.
ovulatie echo is vast een echo waarbij ze gaan kijken wanneer je ei springt dit is inderdaad inwendig maar daar hoef je niet tegen op te zien hoor!
valt reuze mee :thumbup:
Okee, dan weet ik dat maar. Ik heb eerder een keer een inwendige echo gehad bij 8 weken zwangerschap dus weet dat het niet pijnlijk is.
Tis meer dak me er op voor kan bereiden dat ik met de billen bloot moet :mrgreen:
Dit is waarschijnlijk het minst erg van de komende onderzoeken :lol:
ja dat went nooit he met de billen bloot maar een langere trui etc aan
Ja, das wel een goeie. Heb vrijdag net een nieuwe gekocht. Kan mooi ver naar beneden hahaha.
@chester wrote:
Ja, das wel een goeie. Heb vrijdag net een nieuwe gekocht. Kan mooi ver naar beneden hahaha.
ik voel me er altijd wat prettiger bij zomers deed ik rokje aan die schoof ik dan zo naar boven :lol:
Ach, ik denk maar zo, als ik wat wil dan moet ik er ook maar wat voor over hebben haha.
rokje aan idd! :thumbup:
@chester wrote:
Ach, ik denk maar zo, als ik wat wil dan moet ik er ook maar wat voor over hebben haha.
zo is het maar net succes woensdag kom je vertellen hoe het is gegaan?
@roosje83 wrote:
@chester wrote:Ach, ik denk maar zo, als ik wat wil dan moet ik er ook maar wat voor over hebben haha.
zo is het maar net succes woensdag kom je vertellen hoe het is gegaan?
Ja, dat kom ik wel even doen. Vind het allemaal spannend. Dus het is ook wel fijn als je het even kan opschrijven. En zeker als er dan ook nog mensen zijn die het lezen die in hetzelfde schuitje zitten.
Bezoekje aan de gyn gehad vandaag. Linkerkant was een follikel 12 mm groot. het komt nu allemaal wat ongelukkig uit met de feestdagen maar ja, das niet anders. Ik moet in ieder geval maandag weer heen. Zien we wel verder.
dat is al een mooie grote hopelijk is het maandag helemaal goed
fijne feestdagen
Echo was goed vandaag. Links nu 2 cm, dus vandaag of morgen verwachte eisprong.
Moet volgende week maandag bloed prikken om te zien of de progesteron is gestegen.
Ben nog niet zo thuis in al die termen en onderzoeken maar we wachten het maar rustig af.
spannend hoor!
Vandaag gebeld voor de uitslag van het lab onderzoek. Progesteron was 26, dus okee volgens de assistente.
Moet vandaag of morgen ongesteld worden en dan bellen voor de rontgenfoto. Afwachten dus nog even.
spanennd meis!
Getsienogantoe, nu blijft mijn menstruatie uit. Kan er altijd de klok op gelijk zetten en nu komt er niks. Wil nog niet testen, dit is pas dag 28.
Heb wel steeds het gevoel dat het eraan komt maar er bebeurt maar niks. En eigenlijk had ik gewoon gisteravond, of vanochtend vroeg, ongesteld moeten worden. Ben er de hele dag al een beetje springerig van.
Nou, nog maar een dagje afwachten en dan maar eens zien of ik durf te testen.