Ovulatie echo

hoop voor je dat je een positieve test in je handen krijgt :pray: heb je testn in huis?

Nee, en ben er ook maar niet snel nog een gaan halen. Wacht morgen nog even af en dan kan het altijd nog.

Poeh, ik maak het mezelf niet helemaal makkelijk. Maar ben toch ook gewoon bang voor een negatieve test. Nou ja, nog effie’s :pray:

@chester wrote:

Nee, en ben er ook maar niet snel nog een gaan halen. Wacht morgen nog even af en dan kan het altijd nog.

Poeh, ik maak het mezelf niet helemaal makkelijk. Maar ben toch ook gewoon bang voor een negatieve test. Nou ja, nog effie’s :pray:

ik herken het wel hoor, ik heb wel de meeste keren testen in huis heb er ook een fobie van maar goed ik kan me dan wel langer voor de gek gaan houden maar dat doet alleen maar meer pijn als het wel nega is en je denkt maar van zou het zo zijn etc?

dus omjezelf minder te kwellen testen :thumbup: ik duim voor je :-*

Nou vandaag toch ongesteld geworden. Gelijk met de poli gebeld. Moet nu maandag komen voor een hsg foto. Moet nog wel mijn dienst kwijt zien te raken want ik moet werken. Maar zien of ik mijn vroege dienst kan ruilen voor een late.

Vind het lastig in te schatten of ik 's avonds gewoon kan werken. Lees veel verschillende ervaringen.

Ben erg benieuwd hoe het is.

jammer meis wat voor werk doe je?

Ik werk in de verpleging met dementerende ouderen.

@chester wrote:

Ik werk in de verpleging met dementerende ouderen.

aha! leuke baan ik werk in de gehandicaptenzorg/woonbegeleiding

Das leuk zeg. Werk jij als verzorgende of als activiteitenbegeider?

Ik ben ziekenverzorgende.

ik ben verzorging wasssen aankleden eten geven etc etc :wink:

Leuke baan is het hè. Jammer dat zo weinig mensen dat zien :wink:

@chester wrote:

Leuke baan is het hè. Jammer dat zo weinig mensen dat zien :wink:

ik heb altijd geroepen ik ga niet in de woonbegeleiding werken ahha maar nu wil ik niet anders voorlopig niet het is heel mooi werk ga er met plezier naar toe

hoe is het met je?

Goed. Ik richt me nu maar op de röntgen en zie daarna wel weer verder.

Moet eerlijk zeggen dat het een beetje gek voelt ineens op dit gedeelte van het forum te schrijven. Dat maakt het ineens allemaal zo echt lijkt wel.

Kreeg uitgerekend van de week ook nog een oproep voor een uitstrijkje. Precies in de week van mijn ovulatie, dus die heb ik vandaag maar verzet. Kwam nu net niet goed uit.

Nou, vandaag de hsg foto gehad. Viel me reuze mee. Heb eigenlijk helemaal nergens last van gehad. Mijn gewone mestruatie doet meer pijn.

Alles zag er goed uit.

Nu vrijdag een telefonisch consult om de foto’s nog eens te bespreken en maar hopen dat deze “behandeling” net het zetje is wat nodig was. In principe hoef ik pas over een half jaar terug. Vind dat trouwens wel een beetje lang dus daar wil ik het vrijdag nog wel even over hebben.

oke fijn dat het niet tegen viel idd een half jaar vind ik ook best lang maar wie weet heb je die niet eens nodig joh :dance: