overtijd

Mij leek het wel ‘leuk’ om een nieuw toppic te maken voor alle meiden die overtijd zijn. Het brengt toch erg veel spanning en onzekerheid met zich mee.

Misschien kunnen we elkaar er samen doorheen helpen?

Ikzelf ben nu 5 dagen overtijd.

Ik heb mijn eerste IUI achter de rug.

Van de gyn mocht ik 2 weken na de inseminatie testen. Dat heb ik dus ook gedaan, maar het resultaat was negatief.

Nu heb ik, na nog een weekje afwachten, opnieuw getest met Predictor ( vorige keer ook dezelfde test, trouwens ) en was hetzelfe resultaat: negatief.

Ik vraag me af of het eigenlijk wel nog mogelijk is dat ik zwanger zou kunnen zijn?

Hoi Ikke, nou ik ben niet over tijd hoor, maar ga heel hard voor je :thumbup:

Predictor is een test die idd bij sommige vrouwen vrij laat positief test. Misschien eens met clear blue testen? Of in elk geval een ander merk?

Kan héél erg goed zijn dat je toch zwanger bent hoor.

Ik bleef met predictor maar neg testen, terwijl er toch heus wel een miniminitje groeide in me !

Veel succes !!!

en euch… ik ben ook niet overtijd (ons gezinnetje is compleet) , maar wou je dit gewoon meegeven.

liefs

Gerda

Gerda, mag ik vragen wanneer je dan toch uiteindelijk positief hebt getest?

Of heb je ook een ander merk zwangerschapstest gekocht?

Hier is vriendlief zo braaf geweest om een nieuwe test voor me te halen.

Ze hadden de clearblue niet, maar hebben de lifetest meegegeven.

Zou ik vandaag nog testen? Of wachten tot morgenvroeg met ochtendurine?

Ik zou niet wachten, het maakt namelijk niet uit of je met ochtendurine test of niet. Dat kan je ook op de verpakking lezen. Dussseh testen!

Ik duim voor je!

En Ikke, doe je het?

Je zou het zo verdienen!

gr. Nienke

Ik denk het wel ja - als het toch niet uitmaakt wanneer je test, dan kan ik het beter maar zo snel mogelijk doen

Maar euh :shifty: ik moet nog niet plassennnnn :roll:

Stel dat die test opnieuw negatief is - dan is toch weinig kans dat ik toch zwanger zou zijn? Of is het twijfelen dan nog niet over pffffff :roll:

nee je moet wel wachten tot je nodig moet plassen hé?

Gewoon eruit persen! Drinken vantevoren is ook niet goed toch (is voor mij ook alweer 2 jaar geleden, staat er niks over in de bijsluiter?)

Nee, ik had ook al gelezen dat veel drinken het hormoon kan verdunnen…

taj weinig drinken een uur of 3 niet plassen dan heb je beste resultaat, maar goed je bent ook al even overtijd, men zegt dan maakt niet uit, maar toch

twijfel twijfel denk denk

niet twijfelen jij en je lieverd gaan er lekke rop uit, en ziet morgen of maandag wel weer hoe verder.

:-* :hug:

Hihi, je doet het simpel lijken, Bianca ! :mrgreen:

Maar idd, ik denk wel dat het best is om af te wachten ( jammergenoeg)

haha lieverd toch je nsapt me wel, tuurlijk weet ik wel dat het verre weg van makkelijk is, dat wil ik oko niet doen lijken… maar doe waar je je goed bij voelt en ms is morgen testen wel beter … kijk gewoon aan joh hoelang je niet testen volhoudt…

iig fijne momenten met je lieverd :-*

Hoi Allemaal,

Ik ben nu 1 dag overtijd, maar word nog maar niet vrolijk, ik ben al eens 14 dagen overtijd geweest…

Ik verlies nu wel een een beetje donkerdere afscheiding dan normaal…

Heb een beetje pijn in mijn onderbuik… kan natuurlijk ook zijn omdat ik eigenlijk ongesteld moet worden, heb ook last van hoofdpijn en heb van de week last van mijn onderrug gehad, haha wat een klachten, volgens mij ga ik gewoon weer ongesteld worden.

Liefs Liesje

Hoi Ikke,

Zag nu pas dat je nog vragen had. :oops:

Wel uiteindelijk was ik al enkele weken overtijd toen de huisdokter bloed geprikt heeft omdat de predictor neg blééf !

En dan was er eindelijk reden om te juichen !!! :dance:

Moet er eerlijkheidshalve bij vertellen dat dit bij mijn eerste zwangerschap was. En das intussen 21 jaar geleden (zie banner) maar anderzijds was het toen ook niet logisch dat de test neg bleef.

Ik geloof dat ik uiteindelijk 7-8 weken zwanger was (dus 5-6 weken overtijd toen ik eindelijk bevestiging kreeg !!!). Wat een geduld moest ik hebben !!!

Ik bedoel maar: je kon toen testen vanaf één week overtijd omdat die testen toen niet zo gevoelig waren als nu. (het lijkt wel alsof ik uit een periode uit de Middeleeuwen spreek, maar zooooo lang is het nou ook weer niet :wink: ).

Ik heb bij de volgende zwangerschappen geen urinetesten meer gedaan, maar bloed laten prikken na enkele dagen overtijd.

Dus euch:neg zegt niets, maar ik zou toch minstens tot morgenochtend wachten om een goede concentratie van hcg te hebben.

Veel succes !

Ik duim voor je !!!

xxx

Gerda

Liesje, hoe lang ben je al gestopt met de pil? Jij zit dus in hetzelfde schuitje als ik! Ik ga voor je :thumbup:

Gerda, tjee, wat heb jij inderdaad veel geduld moeten hebben zeg ! Zal wel stressy geweest zijn!

We zijn net thuis van een gezellig namiddagje uit en straks gaan we bij mijn schoonouders eten. Er is dus voor gezorgd dat ik geen tijd meer zal hebben om te testen :mrgreen:

Morgenochtend dus nog een keertje spannend. Al denk ik dat een andere test geen ander resultaat zal geven…

:dance: :dance: :dance: :-* :hug:

Hey ikke,

Ik ben sinds November vorig jaar gestopt met de pil!! Sinds die tijd ben ik ook erg onregelmatig ongesteld er zat zelfs een cyclus van 47 dagen tussen!! Vreselijk was dat!! Ik ben nu nog steeds niet ongesteld uitgaande van een cyclus van 28 dagen, ik test vast niet eerder dan op dag 35 ofzo, gewoon afwachten dus maar!!

Maar heb jij ook dezelfde klachten dan?

Leifs Liesje