Ik heb vanmorgen nog een keertje getest. Deze keer met een lifetest.
Het resultaat was opnieuw negatief. :roll:
Liesje, ik heb ook wel kwaaltjes, maar ik denk dat het aan de hormonen ligt. Moeheid, duizeligheid, af en toe wat hoofdpijn…maar dat kan natuurlijk ook door de stressy tijden op het werk…
Ik heb ook wel steken in mijn buik. Maar niet de hele dag door.
Ik denk toch dat ik ongi ga worden, want volgens mij kan het niet dat een zwangerschap totaal nog niet tekent na 6 dagen overtijd.
( Het zou nu toch lichtjes moeten kleuren, of niet? )
zolang je niet ongi wordt, blijf ik voor je duimen hoor !!!
liefs
Gerda
Hier is het GAME OVER
Het begin van mijn ongi is er - al is het niet veel.
Eindelijk gedaan met de onzekerheid OEF
Balen, Ikke! :wall: Was het waarschijnlijk toch de Utrogestan waardoor het uitgesteld werd. Ik had gehoopt dat dat niet zou gebeuren! Maar inderdaad wel fijn dat je nu uit de onzekerheid bent. Steeds negatieve testen en geen ongi is ook niet fijn! Sterkte & hopelijk is de volgende keer wel raak! :hug:
Groetjes,
Jippie
Hier ist ook weer mis!! :?
Ik heb net getest!! en de uitslag was negatief, ik had nog snel ff 2 testen gehaald bij de apotheek van het eigen merk, ik kon even niet langer wachten!! ik word gek van al dat wachten, ovulatietesten die altijd negatief zijn wanneer ik ook test, elke keer maar afwachten wanneer je weer ongesteld word!! bah!!
Liefs Liesje
Dank je wel voor je lieve berichtje, Jippie !
Ik denk idd ook wel dat de Utrogestan ervoor gezorgd heeft dat ik een week overtijd ben gegaan…
Maar toch wil ik graag nog even informeren bij de gyn. Want mss is er wel iets anders waar ik niet aan denk?
Volgens mijn berekeningen moet ik volgende week donderdag opnieuw voor een follikelmeting - maar dan typ ik weer verder in het IUI toppic.
Bedankt voor iedereen die heeft meegehoopt en geduimd! :-*
Volgende keer beter…
@ikke wrote:
Ik denk toch dat ik ongi ga worden, want volgens mij kan het niet dat een zwangerschap totaal nog niet tekent na 6 dagen overtijd.
Uhmm lieve schat, wil je geen valse hoop geven, maarik testte pas met 12 dagen overtijd voor het eerst positief. Daarvoor nog niet eens een enkel dun, fijn, ontzettend licht streepje, gewoon helemaal niets noppes nada. En toch heb ik nu zo’n mutsie rondhuppelen :inlove:
@Debbie & Lana wrote:
@ikke wrote:Ik denk toch dat ik ongi ga worden, want volgens mij kan het niet dat een zwangerschap totaal nog niet tekent na 6 dagen overtijd.
Uhmm lieve schat, wil je geen valse hoop geven, maarik testte pas met 12 dagen overtijd voor het eerst positief. Daarvoor nog niet eens een enkel dun, fijn, ontzettend licht streepje, gewoon helemaal niets noppes nada. En toch heb ik nu zo’n mutsie rondhuppelen :inlove:
Debbie, ik denk dat je een berichtje van me gemist hebt:
Hier is het GAME OVER
Het begin van mijn ongi is er - al is het niet veel.
Eindelijk gedaan met de onzekerheid OEF
Maar natuurlijk wel super dat het echt toch kan na zo lang overtijd positief testen :shock:
Hmmm... ik hoop dat ik het nooit meer hoef mee te maken, want ik werd er echt GEK van !!
Liesje, jij bent nog steeds niet ongesteld? Wat ben je nu - 3 dagen overtijd? Ik duim voor je !! 'k Hoop dat je snel duidelijkheid hebt - ik weet hoe vervelend het is - je kunt haast aan niets anders meer denken :roll:
Hmmm :oops: :oops: shame on me… Zat zo te hopen voor je, dat ik daar denk expres over heen heb gelezen :lol: :wall:
Kl*te zeg
Hihi, geeft niks hoor, Debbie :mrgreen:
Kon ik maar ‘express’ naast mijn ongi kijken hé
Heeft iemand nog tips over wanneer je het beste je ovulatietest kunt doen als je menstruatie heeeeeeeeeeeeeeel onregelmatig is??
Uhmmm vanaf je tweede week van je eerste dag van je menstruatie :oops: Kost dan wel heel veel.
Dat ben ik met je eens!! maarja hoe kom je er anders achter wat je vruchtbaarste dagen zijn??
Bedankt voor je reactie!!
Je kunt ook tempen… Maar dat vind ik echt wel een heel gedoe - maar mss word je daar wat wijzer uit?