bij mijn 1e twee zwangerschappen wist ik al met 4 weken dat ik zwanger was, door een duidelijke positieve test,
maar nu ben ik 8 dagen overtijd en al 2 testen verder de 1e test 2 dagen na de nod en de andere zaterdag, maar allebij waren ze negatief
kan het zijn dat er niet genoeg hcg in me lighaam zit???
en na hoeveel dagen waren bij jullie de test pas positief???
(misschien sla ik het wel een keertje over het nod zijn :think: )
groetjes kim
het kan 2 kanten op
of is er iets geweest maar helaas is het niet goed gegaan en duurt het even voordat je wat sterkere ongi komt maar is er dus niks meer om positief te testen
of je maakt idd wat minder hcg aan, misschien wel omdat je eisprong wat later was dan verwacht…
ik voor je :-*
Wat vreemd joh, is dat je vaker overkomen, heb je de pil gebruikt.
Ik teste rond mijn NOD positief maar wel heel vaag. Ik hoor dat iemand van de oktober stoppers pas na 8 dagen positief testte, dus dat kan bij jou ook.
Ik hoop dat je snel wat zekerheid hebt.
groetjes jane
normaal kan ik de klok er mee optijd zetten, en heb al zo’n 3 jaar al geen pil meer geslikt
ben benieuwd hoor :mrgreen:
ik teste met 4 dagen overtijd positief
maar was ook wel mijn eerste test
Ik heb het wel vaker gehoord dat bij sommigen de test wat later positief is, na een aantal negatieve testen. Dus volgens mij kan het zeker wel!
ik heb met 1 dag overtijd met 4 dagen en 7 dagen overtijd getest alle keren negatief en met 11 dagen overtijd was die eindelijk positief :dance: . Ik hoop voor je dat je test positief word
succes :-*
Kim toch! :shock:
Je maakt het wel spannend hoor…
alweer een dagje erbij, en nog geen ongie te bekennen
morgen maar weer eens een test er tegen aan gooien, en is er donderdag nog niks dan maar ff langs de ha :think:
Ik heb getest met 3 dagen over tijd en was POSITIEF! :dance:
Liefs Wendy
ik had getest met 3 dagen voor me nod…
Licht streepje en overduidelijk zwanger
5 dagen later een test bij de huisarts… en die was negatief :?
Na een paar dagen toch weer een dikke vette positieve test
wel een stuk of 7
ik duim dat je dalijk gewoon positief test :thumbup:
ja ik hoop het ook :mrgreen:
Ha Kim
Hoe was je menstruatie de vorige keren nadat je zwanger was geweest?
Bij mij duurde het de eerste keren 6 weken voordat ik ongesteld werd, maar ik hoop natuurlijk voor jou dat het niet meer komt?
Tans
helemaal weer op de rit tans, gelijk weer helemaal normaal daarom vind ik het ook zo vreemd
en nog vreemder dat bijde zwangerschappen gelijk een positieve test gaf 14 dagen na de tp
JIj maakt het spannend Kim!
Hou ons op de hoogte!
:: Bregtje :: mooi prinsesje :vlinder: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
jha dat doe ik wel,
al ben ik aan de ene kant zeker dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, ivm de ontzettende moe heid, duizelingen enzzzzz
maar aan de andere kant na 2 keer ivf/icsi ga je dr niet meer vanuit dat ik nog spontaan zwanger zou kunne worden
al hoop ik nog altijd op een wonder
ik duim met je mee!!!
Tans
tanxxxxxx :-* :-* :-*
nou hier weer een negatieve test
kop op meis ! wie weet!
Liefs van mij