overtijd en testen

Ik had pas naar 3 mnd een positieve test bij Alyssa. Ik heb indd een heel laag hcg waarde. Hoop voor jou dat je dit niet hebt en snel positief test.

Groetjes Ellen

Jeetje Kim, jammer zeg. En misschien is het dit keer wel zo dat je pas na langere tijd positief test. Vorige keren waren toch met ivf/icsi? En als dit op de natuurlijke manier is gebeurd, is misschien het hormoonniveau heel anders in je lijf.

Ik blijf duimen hoor!! :pray:

Kim ik blijf ook duimen hoor. Je schreef dat je cyclus regelmatig was en dat je ook wat kwaaltjes hebt, tsja dat wijst toch wel uit naar iets hoopgevends balen alleen dat die test negatief is zeg bah. Misschien afspraak HA en bloed laten prikken.

Misschien gekke vraag maar je bent toch niet vervroegd in overgang of iets??

Nou Kim succes en ik blijf het een beetje volgen. Spannend.

Hoi Kim,

Erg vervelend zeg die onzekerheid. Sterkte.

bbrrr jane ik hoop ut niet zeg :shock: :shock: 25 jaar is wel heel erg vroeg (al kan het wel natuurlijk)

ik bel morgen wel ff met de ha

weet hij dan gelijk de uitslag of duurt dat ook nog weer een paar dagen???

Waarom laat je geen bloed prikken bij de ha?

Ik heb 's avonds laten prikken toen ik van Michaël zwanger was en de volgende dag in de late namiddag wist ik het result !

Veel succes !

liefs

Gerda

kun je dat zo vragen bij de ha???

Ik zou het ook vragen Kim, je kan toch uitleggen dat je al zo lang overtijd bent, je cyclus regelmatig is, maar dat je maar negatief blijft testen??

Ik hoop dat je een fijne huisarts hebt en dat hij hieraan mee werkt! :thumbup:

nou net gebeld, en het antwoord is!!!

ik moet afwachten of ik maandag nog niet ongie ben geworden zo niet moet ik weer een test doen is hij nog negatief dan gaan ze de menstuatie opwekken :think:

dus geen bloedprikken gggrrrrrr

Wat raar! Stel je voor dat je wel zwanger bent… :shock:

Ik zou er op staan dat er bloed geprikt wordt hoor.

Trouwens, maandag is het kerstmis.

Ja, ik vind het ook raar, met het oog op een mogelijke zwangerschap. Ik zou ook niet zomaar akkoord gaan met menstruatie opwekken hoor, sputter maar flink tegen. :naughty:

ja ik vond het ook wel raar nu ik jullie berichtjes zo lees :think:

en ook niet nagedacht dat het kerst is maandag en dus pas woensdag terecht kan

heel raar :twisted:

jeej kim stel dat je zwanger bent, dat zou toch wel een prachtig kerstwondertje zijn zeg

ik :pray: voor je!

ooh en inderdaad wat anderen ook al zeggen; eisen die bloedtest, stel je voor zeg!

Kimmetje,

Ik heb al gereageerd dat ik dus bloed zou laten prikken.

Hier in België is dat heel gewoon, maar heb intussen al begrepen dat het in Nederland niet zo vanzelfsprekend is.

Eerlijk gezegd: ik snap de ha niet !!! :evil:

Menstruatie opwekken??? :evil: :evil:

Sorry meid, maar ALS je zwanger bent, gebeurt er dan mijn inziens een zeer prille abortus.

Dus euch: weigeren in alle talen hé !!!

Laat je ook geen urinetest aanpraten bij de ha. Ik testte daarbij ook nog negatief in mijn eerste zwangerschap, zelfs al was ik zwanger. !

Vandaar dat ik de volgende zwangerschappen steeds via bloedprikken wist of er een beebje kwam. Ik vertrouw die urinetesten echt niet.

liefs en ik hoop dat je echt zwanger bent.

Balen dat je nog zo lang moet wachten vooraleer je verder kan testen.

Gerda

Spannend.

Ik hoop en :thumbup: voor jullie dat je binnenkort positief test.

En wat raar, dat die huisarts de menstruatie op wil wekken. Ik heb er geen ervaring mee, maar ze moeten toch eerste kijken of je niet zwanger bent of iets anders aan de hand is :think: raar hoor.

Toen ik overtijd was heeft de ha meteen gezegd dat ik een bloedtest mocht doen. Omdat het bij Alyssa ook zo lang duurde voordat het positief was. Van dat opwekken van je ongi doet mijn ha alleen als hij heel zeker weet dat je niet zwanger bent.

Zou het gewoon vragen hoor die bloedtest helemaal omdat je zelf twijfeld. Vind ook niet dat je ha het zomaar kan opwekken.

Hoe gaat het intussen?

Ben je al ongesteld geworden, of nog steeds - spannend - in afwachting?

Ga je morgen nu naar de dokter?

Neen, ik ben niet benieuwd hoor :liar:

liefs

Gerda

wat jammer dat je nog geen zekerheid hebt en zo te lezen wil je erg graag dat je zwanger bent, ik hoop het voor je meid :pray:

weet je ha wel dat je zwanger wilt zijn/worden, misschien gaat die er wel vanuit dat je het niet wilt?

en daarom begint over ongi opwekken enzo?

ben erg benieuwd hoe het afloopt en het zal zeker een wonder zijn als het eindelijk eens spontaan mag gaan.

en als het je niet zwanger bent hoop ik dat je heel gauw ongi wordt want dit is niks, niet weten waar je aan toe bent.

sterkte

nou ik dacht gisteren ongi te worden, maar vandaag is het weer op gehouden, misschien dat het nu morgen wel goed doorbreekt, of dat ik het gewoon een keer heb over geslagen

ik ben in elk geval NIET zwanger :cry: heb maandag ogtend nog een test gedaan en ga deze nu dus ook niet meer kopen ppff ben opndertussen alweer 50 euri lichter :shifty:

ik had de hoop al opgegeven na al die negatieve tests, maar we blijven gewoon door proberen :mrgreen: :mrgreen: