Oudjaarsavond

In mijn hoofd ben ik alvast begonnen met verzinnen wat we oud jaars avond gaan doen.



We zijn met 8 volwassenen en ik wil eigenlijk een spel…maar er zijn dames en heren bij die niet zo van spelletjes houden.

Andere jaren wordt er veelvuldig voor de tv gehangen of we zitten te gourmetten.



Nu doen we hapjes en ik wil geen tvhangavond…



Wat doen jullie? Misschien haal ik er wel tips uit!



Natas

Ik doe niets. Ik ben helemaal allenig thuis met oudejaarsavond want A heeft nachtdienst…

Wij hebben een keer met vrienden een Playstation gehuurd.

Misschien is het een optie om een Wii te huren? Of misschien heeft iemand een Wii?



Wij doen wel altijd spelletjes… gezellig…

Misschien kunnen jullie nog snel een soort van surprise avond in elkaar knutselen?

Meeste mensen maken het toch pas op het laatste nippertjes in orde haha



Succes gegarandeerd!!!

Ik moet werken, slaapdienst… :frowning:

ik ben ook alleen thuis… eerste keer oud en nieuw alleen, kids zijn bij jan…

ben heel benieuwd… weet het niet wat ik doe nog…

Ik zat te denken dat ik mijn kerstboom maar verloot :lol: en wie verliest mag hem aftuigen, en de winnaar krijgt hem mee naar huis ofzo…





Alleen thuis… eerlijk dames… ik wilde dat eigenlijk ook en dan gewoon om 10.00 mijn elektrische deken aan.



Kom maar op met die tips!



Natas

toen ik het nog vierde met vrienden en kennissen… was het juist een combi…

Aan de grote tafel zaten dan wat lui spelletjes te doen;

Voor de liefhebbers was er Freek de Jonge…

Hapjes, drankjes en juist het hoge pantoffelgehalte maakt het zo supergezellig…

Sjoelen, lekker ouderwets, maar wel leuk op zo’n avond tussen het eten, drinken en tv kijken door. Darten vinden ze ook meestal leuk.

trivianten!!



ben zelf niet zo’n spelletjes fanaat maar dat wilde ik dan nog wel doen.



dit jaar staat er niet echt iets groots op het programma dus lekker rustig en gezellig met familie vieren.



word wessel zijn eerste oud en nieuw.

Een spelletje Monopoly of Catan of Brainstorm ?

@meissie wrote:

trivianten!!



ben zelf niet zo’n spelletjes fanaat maar dat wilde ik dan nog wel doen.


Weet je wat leuk is? Verzin zo'n 15 verschillende vragen over wat je van een persoon zou willen weten en geef alle personen die de avond aanwezig zijn van tevoren zo'n vragenlijst om in te vullen.
Met het gewone triviantbord ga je spelen, alleen nu is een roze vraag bijv een vraag over jou en een groene over Jantje enz...
Het vergt wel wat voorbereiding (hoop dat mn uitleg een beetje duidelijk is) maar het kan heel leuk uitpakken!!

Wij hebben laatst het top40 spel gedaan. Is een soort Triviant maar dan met muziek. We hebben echt neergelegen van het lachen. Was echt leuk.



Met oud en nieuw zijn we altijd heerlijk thuis. Lekker bolletjes eten, tegen mekaar aan kruipen en de oudejaarsconferance kijken. Of zoals de jaarwisseling 99-00, elkaar de huidvolscheldend om niks precies om 12 uur !!! :lol:

Ik denk dat het net als de laatste 2x oudjaar zal zijn. In slaap vallen met vriendlief op de bank en dan ff voor 12en wakker worden :slight_smile:

Ach wie weet gaan we dit jaar wel Wii-en. Is wel aanrader, is echt leuk om met meerdere mensen te doen

Werken, latediensten, kom dus met een beetje eluk tien voor twaalf pas thuis :cry:

ik plan helemaal niets…

ben namelijk 30 december uitgerekend :lol: :lol: :lol:

de hele december maand doen we niets bijzonders dan afwachten…

we gaan er een gezellig avondje van maken… gourmetten of in elk geval lekker eten… spelletje, of filmpje…(vond die van een Wii huren ook wel ene goede??? waar kan dat?)… en wellicht vuurwerk afsteken, als het heerschap van het gezelschap dat wil/kan/doet… anders gewoon glaassie sjampie drinken en kijken naar al het moois wat er de lucht in gaat…

nou wij blijven gewoon thuis… misschien inderdaad oko gourmetten en verders nog geen enkel idee… Nog niet over nagedacht ook trouwens

Hm…mijn Oudjaarsavond zal een beetje vreemd zijn…

Aangezien we vlak voor Kerst verhuizen, wordt alles een beetje anders dan gepland. Kerst vieren we samen in Nl, maar helaas moet m’n man rond 27 dec. weer terug naar Zwitserland, hij zal daar t/m 11 jan blijven werken.

Dus m’n man zal niet in Nederland bij ons zijn… :frowning:

Het kost teveel geld om op en neer te blijven vliegen en zoveel vakantiedagen kan hij niet meer opnemen. Gelukkig is hij zelf heel nuchter en vermaakt zich altijd wel. Maar ja…wat zullen we elkaar missen…

Ach, er bestaan ergere dingen…het belangrijkste is dat we straks met z’n allen lekker weer in Nederland wonen.

Ik ga Oudjaarsavond overigens bij m’n zus en kinderen vieren.

tja meid het is mij mij ook altijd afwachten hoor… Mijn man zit bij de brandweer dus als er een paar vervelende knideren zijn die niet goed met vuurwerk om kunne gaan dan moet hij weg en dan zit ik aleen met mijn kinderen…



Ook niet leuk…



maar als het zo is tja dan denkik maar hij red nu het leven van een ander. En das ook erg belangerijk Ja toch?!



Celes

Ben op 27 december uitgeteld, dus waarschijnlijk gewoon met zijn 3-tjes (of 4-tjes thuis).



We zouden dit jaar met de vriendengroep naar vrienden in Veldhoven gaan (6 stellen, en 10 kinderen), maar weet niet of ik dat dan nog aandurf, 4 dagen overtijd, en dan 25 km van huis!