Oudjaarsavond

Wij zijn altijd met de hele familie bij elkaar…

En dit jaar weer precies hetzelfde…

Lekker dansen , gekdoen en ouwe betten tot 12 uur…

En dan de kinderen voorzichtig vuurwerk afsteken met een papa erbij…

En dan weer verder dansen, gedoen en betten…



En maar hopen dat de kleine zich voor te tijd heeft aagemeld… of pas na de tijd… want ook wij zijn dan 30 km van huis…



Grt Bri

Wij zitten bij familie,lekker eten en miss.wel trivianten! :lol:

Lekker met het gezinnetje thuis :dance: :dance: :dance:

Lekkere hapjes maken.

Misschien een kaasfondue erbij.

Lekker genieten van elkaar…

Als het goed is, zijn we dan met zijn 3-en. De kleine zal dan zo’n 4 weekjes oud zijn.



Waarschijnlijk liggen we dus uitgeput op bed, of misschien zijn we aan het voeden…of misschien aan het vechten met een pamper.



Het wordt in ieder geval heeeeel anders dan normaal :inlove: :inlove: !

hier elk jaar een ander adres, vind er geen hol aan, maar voor de beleefdheid alla.



wat ik leuk vind is party en co en dan vooral onder het genot van een glaasje of meer alcohol en lekkere hapjes of vleesbuffet.

dat party en co… is dat ook te doen met drie man?? Ik heb het wel, ooit eens jaaaren geleden gekocht, maar eigenlijk nooit echt gespeeld…

Wat is dat toch eigenlijk dat iedereen met oud en nieuw spelletjes gaat zitten doen :slight_smile:

Valt me zo op dat heel veel mensen spelletjes doen.

en er zijn zoveel leuke spelletjes.



Halli Galli.

Weerwolven van Wakkerdam (supertip!)





Ik ben vooral jarig op oudjaarsdag :roll:

Wij zitten met de buren bij elkaar…volle boel…

er is een Rad van Fortuin geregeld,je kunt kaarten kopen en prijzen winnen…echt leuke prijzen…voor een prikkie…

En er is een warm en koud buffet…samen kopen we vuurwerk…

Dus ik heb er wel zin in hoor…

Wat dacht je van karaoke,ook erg leuk…

@Erika01 wrote:

Ik moet werken, slaapdienst… :frowning:




Ik ook! :frowning: Voor 1 bewoner :?

@mv2kids wrote:

dat party en co… is dat ook te doen met drie man?? Ik heb het wel, ooit eens jaaaren geleden gekocht, maar eigenlijk nooit echt gespeeld…




mmmmm 3 man :think: , het kan denk ik wel, maar met meer is leuker…

Ik vind het een gewelidig spel!

een kalkoen tekenen met 4 poten :lol: raar dat niemand het raad :lol: , en dat soort dingen…



Heel leuk, moet je de beschrijving eens doorlezen,ik heb het spel ook al een tijd niet meer gespeeld.

@Lu wrote:

@Erika01 wrote:
Ik moet werken, slaapdienst… :frowning:




Ik ook! :frowning: Voor 1 bewoner :?




waarom neem je die bewoner niet meer naar huis, dat doen wij nm wel.

Als het om 1 of 2 of 3 gaat, dan gaan ze mee.

Als je dan op je werk bent is het helemaal zo saai.



Nu weet ik natuurlijk niet of dat wel gaat :think: met welke doelgroep werk je?

Wij blijven lekker thuis met z’n drietjes.

Dit is het 3e jaar dat we dat doen en het bevalt super!



Toen mijn vriend het 2 jaar geleden voorstelde had ik echt geen zin in, maar we hebben het echt super gezellig samen.

Heerlijk kneuterig samen op de bank, lekkere hapjes en lekkere drankjes erbij.



Sinds vorig jaar maken we Jarno om 23.50 wakker, om dan samen naar het vuurwerk te kijken.

Wij maken omze kinderen ook iets voor 12 uur wakker… en lekekr die avond heerlijk met z’n tweeën op de bank of aan tafel gourmetten… lekker hoor

@jen wrote:

@Lu wrote:
@Erika01 wrote:
Ik moet werken, slaapdienst… :frowning:




Ik ook! :frowning: Voor 1 bewoner :?




waarom neem je die bewoner niet meer naar huis, dat doen wij nm wel.

Als het om 1 of 2 of 3 gaat, dan gaan ze mee.

Als je dan op je werk bent is het helemaal zo saai.



Nu weet ik natuurlijk niet of dat wel gaat :think: met welke doelgroep werk je?




Dat mag niet. Gedragscode enz…



Ik werk met verstandelijk gehandicapten

Wij vieren het altijd met een groep vrienden die ook kleine kinderen hebben. Eerst eten de kids samen en mogen ze met z’n allen in bad :inlove: :inlove: . Als ze dan allemaal slapen gaan wij met z’n allen uitgebreid eten. Ieder stel bereid een gang en zorgt voor een passend klein cadeautje voor iedereen. Als zijn gang aan de beurt is, houdt dat stel een speech over het afgelopen jaar en geeft toelichting op het kadootje. Daarna heerlijk smullen. Onze ervaringen van afgelopen jaren is dat we nog moeten haasten om voor 12 uur klaar te zijn :lol: . Meestal doen we het toetje dan maar na 12 uur. Om 23.45 maken we de kids wakker en steken de mannen vuurwerk af en kijken de vrouwen met de kids naar buiten :mrgreen: Champagne, muziek en feest!! En de volgende ochtend is het met al die kids ook gedeelde smart… (meestal blijven we allemaal slapen!) en gaan we na een gezamenlijk onbijt allemaal weer naar huis.

Ik zit met kerst en oud en nieuw met mijn gezinnetje op de canarische eilanden :dance: . Ik heb mijn hubbie eindelijk zo ver!

huur een karaokeset en je kan helemaal los :dance:

hoef je ook niet stil te zitten :wink:

hier met vrienden thuis gaan we het vieren…maar ja…kunnen weinig spelletjes doen…Mijn man veranderd op oudejaarsdag namelijk in een vuurwerkpyromaan :mrgreen: en is werkelijk de hele dag buiten incl de avond… :eh: met de rest van de vuurwerkpyromanen…hij laat dingen zitten om met oud en nieuw maar meer vuurwerk te kunnen kopen :wall: maar ja je moet soms elkaar wat gunnen he…

@Missygirl1983 wrote:

ik plan helemaal niets…

ben namelijk 30 december uitgerekend :lol: :lol: :lol:

de hele december maand doen we niets bijzonders dan afwachten…




Whoehhaha, sorry even inkoppen …



ik was ook 30 dec uitgerekend (2005).

Olivia kwam 17 januari 2006 hihi



:lol:



Alhoewel ik ook niet weg ging toen hoor, was ik veels te moe voor :zzz:



Dit jaar zijn we bij mijn ouders… lekker makkelijk :mrgreen: