Ouders betrappen dochter met juf

Natuurlijk is ht niet exact hetzelfde. Maar het lijkt er wel verdomd veel op :wink:

Het is idd niet zoals het hoort, maar ik vind het echt niet schokkend.

@Lune wrote:

maar ik vind het echt niet schokkend.

Voorbeeld:

Zou JIJ het niet schokkend vinden als JIJ je kind zou betrappen met een lerares?

Nou sorry, ik wel.

En ook ik zou d’r aanklagen.

Nee echt absoluut niet.

Ik zou er van schrikken en willen weten hoe het zit (zeker weten dat er geen sprake van dwang oid is geweest).

En aanklagen?! :shock:

Doe je dat dan ook met die vent van 23 die het met je minderjarige dochter doet of…?

Een klacht indienen bij de school, daar kan ik me wel iets bij voorstellen, maar ik denk dat ik het niet zou doen.

Rooike, als jij je dochter zou betrappen op straat met een 22 jarige man/vrouw zou dat wel goed zijn? Er is tenslotte maar 6 jaar leeftijdsverschil. Ik lees hier regelmatig over een groter leeftijdsverschil.

@ariel wrote:

Rooike, als jij je dochter zou betrappen op straat met een 22 jarige man/vrouw zou dat wel goed zijn? Er is tenslotte maar 6 jaar leeftijdsverschil. Ik lees hier regelmatig over een groter leeftijdsverschil.

Nee dat vind ik niet goed. Hoe kom je dr bij eigelijk??

Wie heeft het over leeftijdsverschil? :roll:

Het gaat mij om het principe.

Lerares hoort met dr poten van een student af te blijven, punt.

En als een lerares aan mijn dochter zou zitten ja, klaag ik die aan, is dat zo raar?

Als je kind 15+ is en er mee instemde, ja dan vind ik dat raar.

@Rooike wrote:

@ariel wrote:

En als een lerares aan mijn dochter zou zitten ja, klaag ik die aan, is dat zo raar?

Tja, ook al ben ik het deels met je eens, een lerares moet professioneel blijven, als er geen dwang bij was en je dochter wilde graag ook die relatie kan je aanklagen wat je wil maar dan heb je ook een groot probleem met je dochter denk ik…

Natuurlijkj is het niet zo netjes wat hier allemaal gebeurt is, maar ze wilde het allebei, geen dwang, geen verkrachtig, maar 2 verliefde mensen. Soms kom je elkaar op het verkeerde moment tegen. It happens.

@Rooike wrote:

@ariel wrote:

Ik heb het over leeftijdsverschil omdat ik denk dat je dat het probleem vind. Niet alleen het feit dat het een lerares is maar ook omdat het een persoon van 22 is.

Ik heb een vriendin die 14 jaar scheelt met haar man. Mijn schoonouders schelen 9 jaar. 6 jaar leeftijdsverschil vind ik normaal. Een relatie met een leraar op zich is niet vreemd maar misschien wel als het je eigen leraar is. Net als relaties met een collega.

Maar ja de man of vrouw van je dromen zal maar net je lerares zijn of je collega. Pff ik ben blij dat ik niet in de schoenen van die dochter sta.

@ariel wrote:

@Rooike wrote:
@ariel wrote:

Ik heb het over leeftijdsverschil omdat ik denk dat je dat het probleem vind. Niet alleen het feit dat het een lerares is maar ook omdat het een persoon van 22 is.

Ik heb een vriendin die 14 jaar scheelt met haar man. Mijn schoonouders schelen 9 jaar. 6 jaar leeftijdsverschil vind ik normaal. Een relatie met een leraar op zich is niet vreemd maar misschien wel als het je eigen leraar is. Net als relaties met een collega.

Maar ja de man of vrouw van je dromen zal maar net je lerares zijn of je collega. Pff ik ben blij dat ik niet in de schoenen van die dochter sta.

Nee dat vind ik helemaal niet het probleem, dat zie je me nergens zeggen. Ik scheel zelf dik 5 jaar met mn partner dus wie ben ik om daar over te vallen?

Ik val gewoon over het feit dat een juf aan de gang gaat met een leerling.

Zie de mentor van mn dochter al gaan, dacht het niet nee.

En 15 jaar oud en dan denken dat de juf van 22 de vrouw is van je dromen… Nee dat kan er niet zo in bij mij.

Bij mij ook niet Rooike! :slight_smile:

Ik was 14 toen ik bij mijn man kwam. Inmiddels zijn we 26 jaar samen. Waarom zou je op je 15e niet de liefde van je leven tegen kunnen komen?

Ik ben ook al 17 jaar bij mijn man. Ik kwam hem tegen op mijn 15e…

Ja kom maar op met voorbeelden, maar daar draait het niet om nu.

Mij maakt dat hele leeftijdsverschil geen donder uit, het gaat om het principe.

Een lerares heeft met dr klauwen van een leerlinge af te blijven.

PUNT.

Verder hoef ik er niets meer over kwijt.

Ik vind je reactie eerlijk gezegd een beetje kortzichtig.

Stel nu dat het idd wel die liefde van dr leven is, er zijn zat mensen die die tegen komen op hun 15e of 16e, zoo heel bijzonder is dat toch niet?

Dan klaag je iemand aan, omdat diegene in de rol van lerares haar gevoel niet had mogen volgen, vervolgens heb je een enorm gezeik met je dochter die je nooit meer aankijkt. En na vijf jaar, als je dochter dan nog contact met je wil, blijkt het toch haar grote liefde te zijn… Fijne situatie dan wel.

Dan maar kortzichtig, tis hoe ik erover denk…

Maar… wat gebeurt er met de reacties die nu niet schokkend vinden…

als het een mannelijke leerkracht was…

Dat is niets anders toch? Het gaat hier om een liefdesrelatie. Sex of een vorm daarvan. Dan is er geen verschil of dat nu met vrouw vrouw, vrouw man of man man is.

Nou ik denk als de titel was:

Leraar word betrapt met dochter.

Dat er we anders gereageerd word.

@Sweet-Love wrote:

Ja idd, dan zou er idd anders gereageerd worden ja, dat weet ik wel zeker.

@Sweet-Love wrote:

ik denk het eigenlijk ook…

:lol:

Al zou ik een leraar van 40 toch iets anders vinden dan een leraar van 22 …

8)