oude dame die steelt..

Asooooo…



Ja ook oude vrouwen kunnen aso gedrag vertonen…

Als het een Marokkaan was was iedereen erover gevallen… :think:

Sowieso veel aso oudjes… of ze nou in een rollator zitten of in de auto… :hand:

Geen medelijden met oude jattende vrouwen dus en ja had 100% zeker de chef ingelicht…

@faizaa wrote:

Asooooo…



Ja ook oude vrouwen kunnen aso gedrag vertonen…

Als het een Marokkaan was was iedereen erover gevallen… :think:

Sowieso veel aso oudjes… of ze nou in een rollator zitten of in de auto… :hand:

Geen medelijden met oude jattende vrouwen dus en ja had 100% zeker de chef ingelicht…






Wat doet Marokkaanse afkomst er nou aan toe? :think:

Ik zou zowiezo niets zeggen, al is het de koningin die aan het jatten is.

Het is ver van mn bed show.

@Rooike wrote:

@faizaa wrote:
Asooooo…



Ja ook oude vrouwen kunnen aso gedrag vertonen…

Als het een Marokkaan was was iedereen erover gevallen… :think:

Sowieso veel aso oudjes… of ze nou in een rollator zitten of in de auto… :hand:

Geen medelijden met oude jattende vrouwen dus en ja had 100% zeker de chef ingelicht…






Wat doet Marokkaanse afkomst er nou aan toe? :think:

Ik zou zowiezo niets zeggen, al is het de koningin die aan het jatten is.

Het is ver van mn bed show.






Een vergelijking… dit is een oud vrouwtje en dan is het ineens zielig…

Als het een 18 jarig joch was… of een Marokkaan… zou het opeens een heul ander verhaal worden… (voor velen)

Ik scheer ze dan liever allemaal over 1 kam… een winkeldief is een winkeldief… punt…



Vind vele oudjes van tegenwoordig sowieso vet aso… :hand:

@faizaa wrote:

@Rooike wrote:
@faizaa wrote:
Asooooo…



Ja ook oude vrouwen kunnen aso gedrag vertonen…

Als het een Marokkaan was was iedereen erover gevallen… :think:

Sowieso veel aso oudjes… of ze nou in een rollator zitten of in de auto… :hand:

Geen medelijden met oude jattende vrouwen dus en ja had 100% zeker de chef ingelicht…






Wat doet Marokkaanse afkomst er nou aan toe? :think:

Ik zou zowiezo niets zeggen, al is het de koningin die aan het jatten is.

Het is ver van mn bed show.






Een vergelijking… dit is een oud vrouwtje en dan is het ineens zielig…

Als het een 18 jarig joch was… of een Marokkaan… zou het opeens een heul ander verhaal worden… (voor velen)

Ik scheer ze dan liever allemaal over 1 kam… een winkeldief is een winkeldief… punt…



Vind vele oudjes van tegenwoordig sowieso vet aso… :hand:


Denk inderdaad dat dit wel klopt…

Jammer genoeg van wel, maar toch inderdaad toch wel een waarheid.

Joh, wij worden achterna gelopen door de beveiliging in een winkel… het is soms bijna komisch… (heb Mocro man) :wink: No way dat je met zoiets wegkomt… en dan zo’n ouwe die jat… (als dit dus idd het geval is) is opeens sneu? :think:

@faizaa wrote:

Joh, wij worden achterna gelopen door de beveiliging in een winkel… het is soms bijna komisch… (heb Mocro man) :wink: No way dat je met zoiets wegkomt… en dan zo’n ouwe die jat… (als dit dus idd het geval is) is opeens sneu? :think:


Mijn man is niet van een andere “afkomst” maar heeft wel het uiterlijk inderdaad.

Ook wij maken wel eens het een en ander mee met dit soort dingen :wink:



Jammer he?!

@Cin. wrote:

@faizaa wrote:
Joh, wij worden achterna gelopen door de beveiliging in een winkel… het is soms bijna komisch… (heb Mocro man) :wink: No way dat je met zoiets wegkomt… en dan zo’n ouwe die jat… (als dit dus idd het geval is) is opeens sneu? :think:


Mijn man is niet van een andere “afkomst” maar heeft wel het uiterlijk inderdaad.

Ook wij maken wel eens het een en ander mee met dit soort dingen :wink:



Jammer he?!






Offffff je kan er een spelletje van maken… zo’n beveiliger door de hele winkel laten rennen… stiekem kijken… wegduiken… net doen alsof je iets in je jas stopt… heeeeerlijk…



ALS ik een goed humeur heb… als ik een slecht humeur heb… erger ik me daar dooooood aan… :shifty:

@faizaa wrote:

@Cin. wrote:
@faizaa wrote:
Joh, wij worden achterna gelopen door de beveiliging in een winkel… het is soms bijna komisch… (heb Mocro man) :wink: No way dat je met zoiets wegkomt… en dan zo’n ouwe die jat… (als dit dus idd het geval is) is opeens sneu? :think:


Mijn man is niet van een andere “afkomst” maar heeft wel het uiterlijk inderdaad.

Ook wij maken wel eens het een en ander mee met dit soort dingen :wink:



Jammer he?!






Offffff je kan er een spelletje van maken… zo’n beveiliger door de hele winkel laten rennen… stiekem kijken… wegduiken… net doen alsof je iets in je jas stopt… heeeeerlijk…



ALS ik een goed humeur heb… als ik een slecht humeur heb… erger ik me daar dooooood aan… :shifty:


Whaha ja dat is wel lachen! :thumbup:



Inderdaad, als je een goed humeur hebt…

:wink: ALS…



Als niet… dan berg je maar…

Word ik net zo aso als oude jattende vrouwtjes… :roll:

:lol: you better watch out!



zo ben ik ook hoor :angel:

@Rooike wrote:

@Sabrina84 wrote:
ik zou niks zeggen.

maar dat moet iedere voor zich weten.






Ik zou ook niets zeggen, laat ze lekker doen, niet mee bemoeien in elks geval.

Die oudjes kunnen al helemaal slecht rondkomen, ik zou ook iets zeggen tegen haarzelf niet tegen het winkelpersoneel.




En dat maakt stelen helemaal oke :doh:

Ik zie ook wel vaker dat oudere mensen de zware/grote dingen tussen hun voeten zetten in de winkel hoor… :think:

Ik vind de conclusie wel erg snel getrokken.

Die karretjes kukelen om het minste geringste om.



misschien is haar al eens overkomen dat iemand haar van diefstal beschuldigde, en keek ze daarom zo “raar” / betrapt naar je. Misschien zag ze de bui al hangen, weer iemand die denkt dat ik de boel belazer.



Ik denk dat we niet altijd alleen maar de negatieve kant hoeven te belichten.

Wat puk zegt zit ook wel wat in.



Ik kan overgens geen medelijden hebben met mensen die worden betrapt op stelen.

Mischien wel medelijden met hun situatie, maar niet met hun daad.

vind de ‘zware dingen onderop’ redenatie eigenlijk best logisch :shifty: … aangezien ik dat zelf ook met de kinderwagen doe. Ik mik ook vrijwel alles onderop en dan bij de kassa alles er weer onder vandaan vissen.

Klopt Puk… daarom zou ik er ook zeker van willen zijn VOOR ik iets zou melden… maar stiekem weet ik dat ik hartstikke druk ben ook qua boodschappen doen… ik sjeez door de winkel altijd… 50 km p/uur met mn winkelwagen… (ja aso he) en heb dan weinig tijd om eventuele jattende mensen in de gaten te houden… :angel:

ik heb alleen de eerste pagina gelezen

viel mij op dat er bij een oude dame meteen word vanuit gegaan dat ze dus misschien wel niet kan rondkomen



komt toch door de leeftij vond gewoon grappig want als het een jong iemand was werd dit waarschijnlijk nooit als eerste gedacht.

Of het kan of niet, dit verhaal doet mij denken aan het verhaal van een vrouwtje dat van de week bij Hart van NL haar verhaal deed die was opgelicht (zieke man veel zorgen en gedacht er goed aan te doen om de administratie rondom de zorg voor man uit handen te geven zoiets) en voor EUR 128.000,-- in de schulden zat en daarvoor een hypotheek had moeten nemen en dus amper rond kon komen. Vrouwtje zat er zo verschrikkelijk doorheen was zo verschrikkelijk zielig om te zien, echt ik zou er zo een paar tassen eten naar toe gebracht hebben…

Mijn oma had ook een heel klein pensioentje, opa was bouwvakker dus die had amper pensioen opgebouwd, echt geen vetpot voor die oudjes hun hele leven keihard hebben moeten werken…

Hier zijn er meerdere ouderen die de boodschappen in een tas op de scootmobiel inladen en bij de kassa uitladen en netjes betalen hoor.



Zie je ze al met een mandje lopen dan ? :think:



Als ik mijn handen vol heb met een kinderwagen, leg ik de boodschappen ook onderin de wagen.



Je steelt pas als je met de spullen de winkel uitloopt (of rijdt :wink: ) zonder dat je betaald hebt.



Dus als jij je zorgen maakte of mevrouw aan het stelen was of niet, had je er netjes aan gedaan om je in de buurt van de kassa te verstoppen om te kijken of ze met haar handel er vandoor ging zonder met haar gebreide knip te zwaaien.

@ollie wrote:

@Rooike wrote:
@Sabrina84 wrote:
ik zou niks zeggen.

maar dat moet iedere voor zich weten.






Ik zou ook niets zeggen, laat ze lekker doen, niet mee bemoeien in elks geval.

Die oudjes kunnen al helemaal slecht rondkomen, ik zou ook iets zeggen tegen haarzelf niet tegen het winkelpersoneel.




En dat maakt stelen helemaal oke :doh:






Dat zeg ik nergens, ik zeg alleen maar dat ik het heel goed kan begrijpen dat iemand iets steelt… Vooral in deze dure tijden.



En zoals ik al eerder zei; het boeit me niet wie er waar iets steelt, als ik het zie, draai ik mn hoofd om en loop door.





@Tante Soesa, dat vrouwtje heb ik ook gezien met tranen in mn ogen, wat had ze veel verdriet… Het is gewoon ronduit zielig dat ze met zulke schulden zit. En dat door een rotmens… oudjes oplichten verschrikkelijk gewoon! :evil:

Ik heb ook wel eens een oudje bewust zien stelen, en dat ging niet om primaire levensbehoeften.

Op de markt leunde ze op een grote bak waar haarspelden en dergelijke in zaten, de bak viel op de grond en de bejaarde vrouw bukte zo goed en zo kwaad als het ging om het spul op te rapen. De helft legde ze terug in de bak, de andere helft frommelde ze weg in haar tas die ook op de grond stond.

Ik wist niet goed wat ik ermee aan moest en pas toen de vrouw weg was durfde ik te zeggen dat er een hoop spullen in haar tas verdwenen waren.

Ik zou die vrouw op een jaar of 70 schatten.