oud en nieuw

Mijn kinderen zijn tot nu toe altijd gewoon eerst naar bed gegaan. Vaak wel tot tegen 21:00 op. Dan maken we ze rond 23:40 wakker. Kes redt het ook echt niet om wakker te blijven. Indy misschien wel (ze zit nu ook nog steeds All you need is love met me mee te kijken :oops: . Ik dacht echt dat het om 22:00 uur afgelopen was! En nu wil ze het natuurlijk af kijken…) Nou ja, het is vakantie en normaal mag ze nooit zo lang opblijven. Uitzondering dus :smiley:

@Fleur wrote:

Mijn kinderen zijn tot nu toe altijd gewoon eerst naar bed gegaan. Vaak wel tot tegen 21:00 op. Dan maken we ze rond 23:40 wakker. Kes redt het ook echt niet om wakker te blijven. Indy misschien wel (ze zit nu ook nog steeds All you need is love met me mee te kijken :oops: . Ik dacht echt dat het om 22:00 uur afgelopen was! En nu wil ze het natuurlijk af kijken…) Nou ja, het is vakantie en normaal mag ze nooit zo lang opblijven. Uitzondering dus :smiley:

heej, heb jij internet??? ik zie opeens Fleur staan :mrgreen:

Ik denk dat we dit jaar S gewoon normaal op bed leggen en tegen 23.45 wakker maken. En M gaat gewoon met mama een middag dutje doen :wink: en mag gewoon opblijven dan.

hier gaan ze gwoon naar bed en kai maken we wakker sinds vorige jaar omdat hij het jaar door voor wakker is geschrokken van het vuurwerk en drie weken lang niet naar bed durfde.

en vorig jaar wakker gemaakt mijn man met hem 1 mooie vuurpijl af gestoken en hij ging om 1.30 weer naar bed toen het met vuurwerk weer een beetje rustig was dit hielp gelukkig

dus dit jaar weer zo

Hier gaan ze normaal gesproken ook naar bed en worden dan rond kwart voor 12 wakker gemaakt, dit jaar vieren we het in twente bij mijn ouders dus of het echt slapen gaat worden voor die tijd…geen idee, we zien wel.

Hier gaat onze meid ook gewoon naar bed…vorige jaren liet ik haar slapen en als ze zelf wakker werd dan mocht ze het vuurwerk mee kijken.

Dit jaar wilde ik haar wakker maken, maar ze komt die dag net terug uit oostenrijk van wintersport…moet dus even kijken hoe moe ze is, anders laat ik haar gewoon lekker liggen.

Die van ons gaan lekker naar bed en, als ze niet vanzelf wakker worden van het geknal, dan maken we zo rond 23.45 wakker. Voordat ze gaan slapen, steken we wat sterretjes en klein vuurwerk af. Om 12 uur 's nachts kijken ze lekker vanachter het raam, ze vinden het geknal buiten iets te heftig.

@Wawa wrote:

@Fleur wrote:

Ja, zelfs op vakantie :wink:

Ik vind het ook niet nodig om ze op te houden, denk dat niemand daar blij van wordt :wink:

De oudste had vorig jaar wel moeite met in slaap komen, sliep pas rond half tien. Zou dat nu nou weer zo zijn mag hij wel opblijven.

En ik ben ook zo’n muts die zelfs de allerkleinsten even wakker maakt om gelukkgi nieuwjaar te wensen :mrgreen:

Hier gaan de meiden gewoon naar bed. We steken met z’n allen nog wat vuurwerk af voordat ze naar bed gaan, en dan lekker slapen.

We hebben afgelopen jaar geprobeerd om de oudste wakker te maken, maar die

hoorde al die herrie en besloot om maar niet te komen kijken :mrgreen: .

Dit jaar wil ze wel weer wakker gemaakt worden, dus we zijn benieuwd!

ook hier gaan ze gewoon naar bed. We weten ook nog niet zeker of we ze wel of niet wakker gaan maken rond half 12… Nog even goed over nadenken.

Katie gaat wel gewoon naar bed. Ze houdt het nog geen eens tot 11u vol. Laat staan 12u!

Maar zelf nog geen idee wat we dit jaar met O&N gaan doen. Of naar mn zus of thuis blijven!

@Fleur wrote:

@Wawa wrote:
@Fleur wrote:

Ja, zelfs op vakantie :wink:

Hopelijk ben je lekker aan het genieten.

Mijn kids blijven trouwen de hele avond op met oud en nieuw.

Geen probleem

hier blijf onze meisie wakker

Tim gaat gewoon naar bed,

(20.30 uur)

ik ga rond 23.30 kijken of hij wakker wil worden,

zo niet ga ik hem niet plagen,

en laat ik hem lekker slapen…

Hij is nog net geen 4 jaar,

dus het besef is er toch niet…

Mijn oudste gaat ook gewoon even slapen,

die is 10 jaar,

en ik heb beloofd om hem wakker te maken…

Vorig jaar ook gedaan…

Die maak ik om 23.00 uur wakker… :wink:

Milan mag gewoon opblijven… die trekt dat prima!

Manoël gaat gewoon op bed, maar die zal rond 12 uur wel wakker worden van het lawaai…

Matteo is bij mn zus en zwager en die blijft ook op… nou ja hij zal wel op de bank in slaap vallen, maar hij wil absoluut niet op bed, want dan ligt hij daar alleen en hij houdt niet zo van die knallen :wink:

Wij zijn bij mijn ouders en moeten 's nachts toch nog naar huis, dus wij maken B (2,5) wakker om te kijken en vertrekken daarna meteen.

Ik denk dat iedereen moet doen wat bij hun kind past, en de één trekt het beter om op te blijven dan de ander…

R. is een paarmaanden jonger, wij leggen hem gewoon op bed normale tijd, en zien wel of hij wakker word, evenals L.

Afgelopen 2 jaar, ben ik wel altijd naar R. toegelopen 1 over 12, en heb hem gelukkig nieuwjaar kus gegeven.(En gewenst, fluisterend.)

Hier zijn de meiden altijd op gebleven.

De oudste is 8, dus die blijft sowieso op.

En de jongste brengen we smiddags laat naar bed om te slapen.

En die gaat er dan zo laat mogelijk uit.

Kunnen we met het hele gezin feesten. Wij willen graag onze kinderen erbij hebben. En al jaren gaat dit goed en is het gezellig.

Wil wel zeggen dat er altijd wel de mogelijkheid is voor de kinderen om evt. toch te slapen als ze willen.

J. gaat ook gewoon naar bed, rond kwart voor 12 gaan we hem wakker maken en met zn allen naar het vuurwerk kijken :inlove: