Orb.

Ik heb vandaag de sleutel gekregen van mijn nieuwe woning.

Ik was in mijn eentje maar mijn gevoel zei van niet toen ik in Jowena’s nieuwe kamer foto’s maakte.

Normaal zeg ik het kan een stofdeeltje zijn die orb maar deze foto :shock: :shock: :shock: :shock: is toch wel heel speciaal vind ik :?

Ik plaats hem even in de juiste grote omdat de orb anders niet goed overkomt.

Ik hoop dat dit voor een keertje mag modies :pray:




Edit Ruud als je goed verkleint maakt het niets uit. :wink:

Wil je daar nog wonen :shifty: ?



sorry, was het eerste wat in me op kwam :oops: :oops: :oops:

Uhm ja waarom niet? :mrgreen:

Ik ga het huis sowieso reinigen voordat er meubels inkomen,even alle kwade invloeden eruit jagen :wink:

En ik denk dat deze goedaardig was :mrgreen: zie mijn banner :inlove:

Ik voelde gewoon dat ik niet alleen was.



En nee ik ben geen zwever :snooty: :lol:

wow, da’s een mooie! :dance:

Zeer aparte foto, en zeker weten geen stofdeeltje, krijg er gewoon een warm gevoel bij :inlove:



Zo hebben wij er een waar waarschijnlijk de orb van mijn man zijn opa op staat, vlak naast mijn man.



Wat is een orb dames?



Kan me er iets bij voorstellen als ik de foto zo zie, zou eerst ook zeggen stofdeeltje, maar hij is wel heel groot, bol en bijzonder…

Hier dezelfde vraag, Kantjeboord (hihi ik schreef net per ongeluk Kanjerboord :mrgreen: ) Je bent er trouwens vroeg bij…ik dacht dat ik een van de eersten zou zijn vandaag. :wink:



Maar jemig zeg, wat bijzonder! :shock: :o

Prinsjejason, schrok je niet, ik bedoel…ik zou echt vol ongeloof naar die foto kijken, wel 30 keer… :o

Ik denk dan meteen dat ik wel bang zou zijn als ik bijv 's nachts alleen zou zijn in het huis…

Wauw, dat is wel duidelijk “iets” , en ik vind het een mooie gedachte erbij te denken dat het je vlindermannetje is.

Ik hoop dat het zo is en hij jullie op deze manier welkom heet en een warm nest voor jullie creeert.

Ik wens je veel woongeluk!

Nou zo’n duidelijke orb zie je weinig!

Mooi laminaat trouwens :wink:

wauw :shock:

das een hele mooie :inlove:

Wow wat een mooie zeg! Apart hoor!

Hij is bij je Diaan :inlove:

Dat is een hele mooie!

Prachtige lijnen staan er in.

Het geeft een mooi effect maar ik denk heel nuchter dat het echt aan je camera lag. Lichtinval en stofdeeltje. :slight_smile:



Mail het origineel eens? Dan knip ik het orbje er uit op de maximale afmeting. Het geeft namelijk wel een mooi effect. :-*

Ik had het al uitgeknipt :mrgreen:



Ik heb meerdere foto’s met stofdeeltjes op en die zien er altijd heel anders uit!!

ik heb er heeeel wat onder mijn neus gehad maar zo’n duidelijke nog nooit gezien!

hij is prachtig!

Ik vind het niet erg dat je ze verkleint hebt Ruud,maar ik vind wel dat het minder goed uitziet.

Om de ord zit een fel randje die je nu minder ziet.

is dit niet gewoon de flits van de camera?? Dit soort dingen zie je namelijk heeeeeeeel vaak tegenwoordig met digitalecamera’s.

Vooral bij camera’s waarbij de flits heeft dicht bij de sluiter zit.

wauw, die is mooi! Vast je kleine mannetje :inlove:

Hier ook gehad diaan toen vriendlief buik foto’s van mij maakte staat deze recht naast mijn gezicht dat was ook erg bijzonder!



Dus ik denk ook dat je mannetje even bij je was misschien goed keuring geven voor je huisje!!