Orb.

Normaal zeg ik ook dat het stofdeeltjes zijn,maar deze is zo fel :think:



Kijk bij deze geloof ik in stofdeeltjes.

Wauw die is mooi, zo’n mooie heb ik nog nooit eerder gezien.

Jason is in tha house!!! Zie je wel dat ie je feilloos zou vinden :mrgreen:

Geen twijvel over mogelijk oh wat fijn, wat super die kleine vent van je is altijd bij jullie.

jouw prinsje woont niet alleen in je hart, meis, maar ook in je nieuwe huisje !!! :dance: :inlove:

heel bijzonder !

op de grootste foto’s is duidelijk een paars randje merkbaar en dat is zo’n mooie betekenis energetisch… (staat voor spiritualiteit en hoogstaandheid)



ik denk wel dat dit met zo’n mooie aanwezigheid heel snel je thuis zal zijn !!!



wauw, hoe meer ik tijp hoe enthousiaster ik word vanbinnen !



liefs

Gerda

@prinsjeJason wrote:

Uhm ja waarom niet? :mrgreen:

Ik ga het huis sowieso reinigen voordat er meubels inkomen,even alle kwade invloeden eruit jagen :wink:

En ik denk dat deze goedaardig was :mrgreen: zie mijn banner :inlove:

Ik voelde gewoon dat ik niet alleen was.



En nee ik ben geen zwever :snooty: :lol:




Was een beetje lompe opmerking…sorry :oops:

Ik ben zelf bang voor dit soort dingen en mijn eerste reactie is dan: wegwezen :shifty:

Als ik er aan wen, vind ik het vaak wel mooi. (zo ben ik nu uitgerekend op de sterfdag van mijn moeder. Ik vroeg gelijk of ze het konden veranderen. Maar toen ik er aan gewend was vond ik het toch eigenlijk wel mooi).



En als ik me dan bedenk dat het misschien je overleden zoontje is…kippevel, wat een mooie gedachte.



Tuurlijk kan het je camera zijn. Dan kan je alles rationaliseren. Op het graf van mijn moeder zit vak een konijntje, helemaal stil. En dan kan ik ook zeggen: die beestjes kopen daar nu eenmaal rond…



Veel geluk in jullie nieuwe huis! :-*

@prinsjeJason wrote:



En ik denk dat deze goedaardig was :mrgreen: zie mijn banner :inlove:


Dat was ook mijn eerste gedachte...........hij is erbij in jullie nieuwe huisje !! :inlove: :inlove:

Cebe je reactie was niet lomp hoor :mrgreen: vond het ook helemaal geen erge reactie of zo!!

Gelukkig :slight_smile:

Diana, wat mooi. Moet toch een fijne gedachte zijn of niet? :hug:

Apart, ik zou er zelf ook niets bij denken iig, ja camerafoutje lichtinval oid…



Fijn dat jij er iig een blij gevoel bij krijgt :thumbup: :smiley: , zo is het voor iedereen weer anders he?

@Heleen wrote:

Apart, ik zou er zelf ook niets bij denken iig, ja camerafoutje lichtinval oid…



Fijn dat jij er iig een blij gevoel bij krijgt :thumbup: :smiley: , zo is het voor iedereen weer anders he?




Ik heb er zelf ook niks mee :think:

Maar als dit jou een fijn gevoel geeft, mooi!! :inlove:

Ik geloof er normaal ook niet zo in,maar deze is zo fel :? en een gekleurd randje omheen.

Normaal denk ik ook stof,zeker als je er veel ziet zoals op mijn andere foto’s.

Maar deze ene is zo fel dat ik wel geloof dat het een echte orb is.

ik geloof er wel in.



en hij is duidelijk!!! mooi hoor

Waar of niet, het geeft jou een fijn gevoel en das toch al heel mooi? Ik vind het wel heel groot om een stofdeeltje te zijn eigenlijk :think:



(Pakt haar camera en gaat op zoek naar orbs in huis :shifty: )

@Tante Soesa wrote:

Waar of niet, het geeft jou een fijn gevoel en das toch al heel mooi? Ik vind het wel heel groot om een stofdeeltje te zijn eigenlijk :think:



(Pakt haar camera en gaat op zoek naar orbs in huis :shifty: )




Grinnik…



Mooi hoor Diaan, wie weet is het je kleine ventje die gewoon al jullie nieuwe thuis aan het verkennen is… een mooie gedachte!! :-*

Mooooi! Kippevel! :-*

hoi hoi



dat is zeker weten een prachtige orb



wit is trouwens altijd goed dus zou me er niet druk om maken



groetjes nathalie

mooooooi!!! :inlove:

Ik heb de foto nu een aantal keer bekeken en ik krijg er keer op keer een heel erg warm, bijzonder en mooi gevoel van :inlove: :inlove: :inlove: