oranjegekte!

Ik ben altijd verbaasd dat iedereen altijd weer zoveel koopt. Bewaren mensen dan de spullen van 2 jaar geleden ofzo niet? Of gooien ze het iedere keer uit boosheid weg omdat Nederland weer niet gewonnen heeft… haha



Maar ik vind dat iedereen lekker moet doen wat hij wil. Net als kerst en sinterklaas… iedereen doet mee met de gekte.

Wij kijken ook voetbal, maar wij hebben geen brulshirt of vlaggen voor het raam of in de tuin. Daar houden we niet van. Maar Amélie heeft wel een Loekie en een toeter van Jupiler bier van mijn schoonouders gekregen (hebben een C1000) en ze heeft van mijn moeder een oranjeshirt met naam gekregen, die kon je bij de slager gratis bestellen :mrgreen:



Maar kan vanavond niet kijken :?



O en als je op de Duitse zender kijkt (ook digi) dan zie je de doelpunten ook eerder en heb je niet dat irritante commentaar :wink:

over die brulshirts…die zijn hier uitverkocht

brulshirts… wat een uitvinding he…



Ik heb wel een oranje string aan vandaag :mrgreen:

fotooo lydia hahahah



hier weinig oranje spullen

jan heeft wat dingen van mijn moeder gekregen ( wat ze bij de boodschappen kreeg)

maar we kijkenw el

en jan mag vanavond de wedstrijd zien

al zal dat wel liggend op de bank onder een slaapzak zijn

Ik koop nix maar heb wel een hoop oranje spullen (allemaal -gratis- gekregen) o.a. oranje leeuw, vlaggetjes, petjes, hoeden, rood-wit-blauw-oranje schminck enz.

Verder heb ik een oranje buggy die nu ge-wel-dig is :mrgreen: en hebben we een voetbalschoen op de antenne van de auto. In de woonkamer heb ik met Mayra een grote beer aangekleed: die heeft oranje vleugeltjes om z’n armen en een voetbalhoed op. Ergens zwerft nog een oranje kaars (van een oud EK of WK, '88 of zo :lol: ) En Ian past nu in het oranje rompertje wat Mayra had bij het WK van 2006 :lol: Denk er nog over om met een textielstift de 6 in een 8 te veranderen en de WK in EK :think: :think:



Weet nog dat mijn broer en ik in '88 alles buiten gehangen hebben wat maar oranje was toen NL kampioen werd: badmat, oude handdoek, plastic tas Op een latje geniet en hangen maar:lol:



Het begint zo dus ga er maar eens voor zitten. :lol: