oranjegekte!

de straat van mijn ouders hult al een dikke week compleet in oranje :shock:

Ik heb ook de brul shirt en de trom pet,

enne nog veul meer

De vlaggetjes moeten nog hangen, maar zijn al wel in huis :smiley:

Ik vind het toch wel iets van sfeer hebben hoor. Het hoeft toch geen handen vol geld te kosten, maar gezellig vind ik het wel. De reclame voor een tv apart kopen voor een EK en dat soort onzin vind ik wel overdreven. Maar een leuk oranje shirt en wat vlaggetjes en de kids leuk geschminkt. Wij doen wel mee dus :shock:

Ik heb het ultieme fanitem :mrgreen:



Mijn oranje auto :mrgreen:



Wil hem eigenlijk nog even pimpen met wat van die errug foute huphollandvlaggetjes enzo :mrgreen:

Oh die auto is echt geweldig! General Lee??? Moet je ook via de raampjes naar binnen???



Leuk idee om die op te pimpen.



Wij zitten trouwens in het hol van de leeuw in die periode. We vertrekken 27 juni voor 3 weken vakantie naar Duitsland.

De vorige keer zaten we in frankrijk en een gedeelte in italie. Erg leuke sfeer hing er tijdens de wedstrijden. Je kon aan het gejuig horen uit welk land met kwam in het appartementencomplex.

hoi hoi



ik doe zelf eigenlijk niks aan de oranje gekte of ze moeten echt goed zijn deze keer dan wil ik nog wel een vlag voor me raam hangen ofzo.



manlief vondt dat brulshirt wel super gaaf, maarja hoer geen blokker in de buurt.



vindt het wel gezellig nu al die oranje straten, mijn vriend komt uit een volksbuurt dus als we naar me schoonouders gaan is het daar een en al oranje, allemaal oranje partij tenten en vlaggen enz enz

Ik vind de sfeer rondom het EK helemaal geweldig, gezellig en zou er zo aan meedoen.

Ware het niet dat ik helemaal NIKS met voetbal heb :lol: :lol:



Maar voor het EK (en WK natuurlijk ook) maak ik wel een uitzondering. Gezellig kijken met vrienden. Horen hoe de buren gillend op de bank zitten en bij een doelpunt gillend naar buiten rennen (de kinderen dan :wink: )



Versieren doen wij niet aan, hooguit dat ik mijn oranje spulletjes binnen zet. (oranje vaasjes, Wuppies, oranje kussentjes, oranje kaarsen)



Dat brulshirt vind ik helemaal geweldig!! Als ie niet te duur is, ga ik die wel halen, lachen man!!

Ik vind het voetbal juist wel weer leuk en ook wel leuk om de supporters daar uitgedost te zien, maar verder vind ik het zwaar overdreven al dat oranje.

Ik vind het wel jammer dat er geen kindermaten zijn in die brulshirten, want dan was ik overstag gegaan :mrgreen:

Ik snap dat brulshirt geloof ik niet… wat is daar leuk aan?

Vandaag las ik in de krant dat zelfs Madurodam last heeft van de oranjegekte. Ze hebben de tuin van een huis versierd met kleine vlaggetjes.

Melig!



Nog meliger: heb je al op buienradar gekeken??? Zelfs daar doen ze er aan mee!

Oja, de wedstrijd Nederland - Frankrijk is in madurodam al begonnen. Kijk maar op hun website :wink:

Heey hai



Ik heb zelf een oranje cowboy hoed en een hawai slinger.

Oh ja en mijn nagels, daar zij nu de topjes oranje en op de ringvinger de nederlandse vlag. als ze niet doorgaan gaat er maar een ander lakje over heen hahaha

Ik vind de sfeer zo gezellig en ook de versieringen!

Nou vind ik voetbal ook leuk :wink:

Als er een doelpunt voor Oranje komt dan hoor je de hele straat schreeuwen.

Daar krijg ik wel een heel blij gevoel van… :lol:

Hier vlaggen binnen en buiten en mijn meisje heeft op de dagen dat Oranje moet voetballen een oranje shirtje aan en vlaggetjes op haar wangetjes! :thumbup:

Eigenlijk doen we er hier niks aan en we houden ook helemaal niet zo van voetbal, echter onze dochter kreeg een oranje holland hoed met belletjes van mijn mans werkgever…tja en daar is ze helemaal gek van ! :inlove:



maar volgens mij had hij net zo goed paars geel gestippeld kunnen zijn dan had ze hem ook leuk gevonden! :lol:

Noud vindt het echt helemaal geweldig :mrgreen: Hij vindt aan voetbal zelf eigenlijk niets aan en de wedstrijden zijn veel te laat. maar het gedoe vindt hij echt heerlijk. Ik heb een grote doos waar ik alle oranjedingen in bewaar, komt elke 2 jaar wel weer van pas. Vanmorgen mocht hij zijn oranje tshirt aan (Kruidvat 2,99) en zijn welpiepet op. Kind helemaal gelukkig :inlove: Het hele schoolplein was oranje. Ik vind dat dus wel leuk hoor, laat ze er op deze manier maar mee kennis maken. Een beetje warm lopen voor sport is toch niets mis mee.

ik kwam net zijn tas brengen, zit hij heel braaf te prikken met zijn leeuwenpet op :inlove: Is maar goed dat het geen 30 graden is, want hij houdt hem dus echt op.

Manlief is jarenlang in dienst van de knvb geweest,dus hier een grote doos vol oranjetroep. Vind het die paar weken per jaar wel grappig, zeker voor de kinderen. Zelf doe ik het niet aan, misschien vanavond als we met zijn allen kijken. Huis is ook niet versierd overigens :wink:

Analoge TV kijker juigen trouwens eerder dat digitale TV kijkers en internet kijkers zijn helemaal als laatste aan de beurt.



Dit komt door de vertragingen bij de digi uitzendingen. Op zich is het verschil minimaal, maar toch kan het hinderlijk zijn als jij dig kijkt en je buurman analoog :wink:

Ik rook alleen een oranje sigaretje als nederland speelt.

Ja ja ze hebben ook al oranje vloei :lol: :lol: :lol: :lol:

Wie weet of dat brulshirt aanslaat? Drommen van mensen ermee in de kroeg aan het brullen???



Ze maken er nog zoveel reclame voor op tv, volgens mij raken ze ze niet kwijt…



Ik ben niet chauvinistisch en heb niet veel met voetbal maar vind het heerlijk die oranjekoorts, ik lach me rot (in mijn vuistje dan he, voetbal is een serieuze zaak :angel: :mrgreen: ).



Vanavond weer kijken met een hypergespannen lief, heeerlijk :inlove:

En hopelijk houdt de koorts nog wat aan!

@Elka wrote:

Analoge TV kijker juigen trouwens eerder dat digitale TV kijkers en internet kijkers zijn helemaal als laatste aan de beurt.



Dit komt door de vertragingen bij de digi uitzendingen. Op zich is het verschil minimaal, maar toch kan het hinderlijk zijn als jij dig kijkt en je buurman analoog :wink:




haha ja inderdaad… ik keek maandag via internet en toen hoorde ik ze buiten juichen… en dan had ik nog geen goal gezien…



het commentaar liep ook gewoon voor… beetje irritant… dus vanavond pik ik de tv in… en dan moet tobias maar iets anders verzinnen om te doen :mrgreen: