oranjegekte!

Het barst weer overal los: de oranjegekte.



Ik ben vol bewondering voor die mensen die die onzin verzinnen, zoals het brulshirt. Hoe kom je er op!

Ik ben geen voetbalfanaat en ik zal ook waarschijnlijk niets hiervan kopen, maar wat voor hilarische oranje spullen zijn jullie al tegen gekomen???

Ik vond het brulshirt wel grappig gevonden.

En de TROMpet van Heineken vind ik ook wel leuk.

Ik vind heel dat oranje gedoe FLUT!

Wat een onzin je tegenwoordig al niet ziet, verschrikkelijk gewoon.

Zonde van het geld.

@Rooike wrote:

Ik vind heel dat oranje gedoe FLUT!

Wat een onzin je tegenwoordig al niet ziet, verschrikkelijk gewoon.

Zonde van het geld.




Helemaal mee eens. :snooty:

ik geloof niet dat die industrie veel aan mij zal verdienen :smiley:

Aniek vind de oranje zonnehoed bij de Hema echt helemaal te gek. Dat is ook het eerste wat ze opzoekt als we bij de Hema binnen lopen. Die krijgt ze waarschijnlijk nog wel van me, gewoon omdat ze hem zo leuk vindt.



Verder kopen we zelf nooit van die dingen, maar krijgen we bij ieder wk/ek best veel van die onzin; we hebben vlaggetjes, hoedjes, petjes en bandana’s, 3 kindershirtjes,een oranjetoeter, een plastic zwaaihand, een oranje bal en schmink. Die komen straks vast wel tevoorschijn, al is het alleen maar voor Femke en Aniek.

Isa heeft een huphollandhup-fop :inlove:

ik heb er ook niks mee :naughty:

Ik heb mijn mega Wuppie van 2 jaar geleden weer van zolder gevist om in de auto te leggen. De kinders hebben een oranje shirt met hun naam en nummer achterop en ik heb bij het kruidvat een schminkstaafje gekocht met rood, wit en blauw aan elkaar. Met 1 streep heb je dus een strakke vlag, hihi. Maar verder koop ik geen spullen voor het voetballen (al vind ik het wél erg leuk om te kijken!)

nou vind het ook allemaal maar onzin …

en hier koop ik er ook niks van… dat wil overigens nie zeggen dat veert het wel van oma krijgt maar goed… zo lang het nog met mate is dan ist goed…



liefss :vlinder:

Ik zal er denk ik ook niets van kopen, maar ik vind het wel ontzettend knap verzonnen. Kom maar eens op die ideeen.

ik ga ook geen oranje kopen…manlief wss wel…vind het altijd veel leuker om net een italiaans vlaggetje te kopen of Frans nu :mrgreen: …vind voetbal geen hol aan maar vindh et wel leuk om manlief te jennen :shifty: :wink: :mrgreen:

Ik leef wat oranje betreft onder een steen denk ik. Ik heb alleen nog maar wat vlaggetjes en leeuwen bij de supermarkt gezien.

hier hangen de oranje vlaggetjes al in de straat en voor de ramen :dance: .

voor Yari heb ik de hup holland speen en bijna de complete oranje collectie van Prenatal :oops: en voor Sharon heb ik een oranje boa spuitbus voor de haren wat sminck en verders zal ik vast op zolder nog wat hebben liggen.



Wij gaan er dus helemaal voor en ik kan niet wachten ik vindt voetbal helemaal geweldig en ik hoop dat ze ver komen dit EK




:-*

Waarom kopen jullie die spullen voor je kinderen? Die liggen toch al lang op bed als het voetbal begint? Volgens mij snap ik er niets van :oops: :mrgreen:

Ik heb zelf een oranje boa :lol: Die gaat straks vast elke dag om, brengt geluk :wink: . We gaan de school versieren, ik ga de kinderen lekker aansporen tot Oranje-gekte. Maar de commercie erom heen vind ik soms erg overdreven. Laatst zag ik een reclame: was uw Oranje-was in de hupeldepup wasmachine. (met een voetbalshirt en een machine erop) Dan denk ik… :think: vér gezocht hoor :eh:

ik heb een vaas voor het raam en die is vaak gevuld met een thema(kerst,pasen,zomer) nu heb ik er een oranje boa in gedaan voor het thema van ek :mrgreen:

verder doe ik zelf niet veel aan…



dat brilshirt vind ik wel gaaf trouwens.

ook hebben we die trompetper en daar speelt levi het hele jaar door mee die vind dat ding zo geweldig!

ik heb voor mischa een shirtje gekocht, voor de lol. (vind papa erg leuk)



Verder koop ik helemaal niets. Onzin!!

Lenn heeft een outfitje, oranje broekie, witte polo met op de rug BOONTJE en een grote 1 eronder :inlove:

(3x raden hoe we van onze achternaam heten)

Maar das meer voor de leuk, hij heeft het nu ook al wel eens aan…



… verder geen versieringen ofzo… en vind wel dat echt ALLES dit jaar oranje moet :roll: het gaat echt te ver hoor het aanbod aan orankje spul :snooty:

Wat dacht je van een échte EK-kolftas? :mrgreen: :mrgreen: