Oranje Babyfloat

Ik zag vandaag in de nieuwe Wij Jonge Ouders in het bijgeleverde boekje van Prenatal de oranje babyfloat (11 tot 15 kg) staan in de aanbieding. Ben juist op zoek naar zo’n ding, voor CP in september. Maar kan iemand mij misschien vertellen of hier zo’n zit-kruis in zit (2 bandjes over elkaar gekruist zegmaar) of echt een soort broekje (oftewel gewoon 2 gaten :mrgreen: )?

zit een broekje in

oh super, dan ga ik die vd week even halen. Hèhè, eindelijk eentje gevonden :inlove:

vind je die echt fijner dan met een kruis ?

Vind die broekjes echt vreselijk iritant, dochtertje heeft wat flinkere beentjes en dan krijg ik haar niet goed uit dat zitje.

En vind dat ze met een kruis ook meer bewegingsvrijheid hebben.

Op center parcs hebben ze bijna alleen maar van die dingen met die broekjes erin, super goed kwaliteit dat wel en waren rond de 20 euro.

oh echt? Hmm… dan moet ik nog maar eens verder zoeken denk ik. Jill heeft ook spekbeentjes (heeft ze van mij :shifty: ) en is dan zo’n kruis echt fijner? Kukelt ze dan niet sneller om of zakt ze niet met haar kontje ernaast?

Nee zodra ze zelf goed zitten, (en denk dat Jill zelf wel goed kan zitten?) gaat dat gewoon goed.

En met haar kontje ernaast zal denk ik niet gebeuren, want zolang haar beentjes gewoon goed in dat kruis zitten kan haar kontje ook nergens heen.

Talysha zit wel eens achterstevoren in dat ding, en beentjes gewoon normaal erin, en dan nog zit haar kontje er normaal in.

Bij de Intertoys heb ik die van mij vandaan, waren iets van 5,99 ofzo als ik het goed heb.

Ook gewoon een normale babyfloat tot 15 kilo.

okidoki, ga ik vrijdag even bij de Intertoys kijken en vergelijken. Jill kan inderdaad al heel goed zitten, al een hele tijd, alleen nog niet zelf (dus niet vanuit liggen zelf gaan zitten zegmaar).

thanx voor de tips meid!

Zag toevallig zondag iemand met deze en die hebben 'm heel snel in de hoek

gegooid.

“broekje” was zo groot dat baby bijna helemaal koppie onder ging :shock:

Daar zou ik dus wel goed naar kijken!

Wij hadden een babyflaot van Nijntje met zo’n kruis, geen succes :thumbdown: KLeine draaide veel waardoor al veel te snel het kruis was afgescheurd!! :thumbdown: :thumbdown:

ik vind het ondingen! Tanisha vond het niets aan (met babyzwemmen altijd helemaal in het water, en als je dan in zo’n band moet…) Gelukkig met 10 of 11 maand op babyzwemmen de bandjes aangeleerd! Gaat super!

je hebt ook de swimtrainer. Ivan zet hem op een brullen in dat ding. HIj ziet dan namelijk niets. In zo’n swimtrainer wel dan liggen ze meer

@veertje wrote:

Wij hadden een babyflaot van Nijntje met zo’n kruis, geen succes :thumbdown: KLeine draaide veel waardoor al veel te snel het kruis was afgescheurd!! :thumbdown: :thumbdown:

Goh die van Nijntje is hier pas bij kind 3 gesneuveld. Kan je nagaan wat een verschillende ervaringen. En we hebben nu zoiets met Nemo erop. Maar onze jongste heeft pas 2x gezwommen :oops:

Het hangt denk ik ook echt van het kind af.

Onze oudste moest niks van die armbandjes hebben… kwam goed uit toen hij op zwemles ging, hij was erg gedreven om zonder hulpmiddelen te leren zwemmen :mrgreen: .

@Karin1981 wrote:

je hebt ook de swimtrainer. Ivan zet hem op een brullen in dat ding. HIj ziet dan namelijk niets. In zo’n swimtrainer wel dan liggen ze meer

Is deze ook geschikt voor kleine kindjes dan? Jill is eind september nog net geen 15 maanden…

Goh, ik weet 't nou helemaal niet meer hoor :shifty:

paco, zwemt ze vaak? doe je aan babyzwemmen? dan zou ik zeggen probeer bandjes, zijn ze vrijer in (vind ik dan…)

@mamaMarije wrote:

@veertje wrote:

Goh die van Nijntje is hier pas bij kind 3 gesneuveld. Kan je nagaan wat een verschillende ervaringen. En we hebben nu zoiets met Nemo erop. Maar onze jongste heeft pas 2x gezwommen :oops:

Onze oudste moest niks van die armbandjes hebben… kwam goed uit toen hij op zwemles ging, hij was erg gedreven om zonder hulpmiddelen te leren zwemmen :mrgreen: .

Hier bij onze eerste al! Nou zwommen wij wel redelijk veel…

@veertje wrote:

@mamaMarije wrote:
@veertje wrote:

Hier bij onze eerste al! Nou zwommen wij wel redelijk veel…

Wij bij de oudste ook… bij de middelste werd het al iets minder… en nu komt het er gewoon niet van :shock:

@Cariska wrote:

paco, zwemt ze vaak? doe je aan babyzwemmen? dan zou ik zeggen probeer bandjes, zijn ze vrijer in (vind ik dan…)

Nee, we zijn alleen vorig jaar september naar CP geweest (toen was ze 12 weken) en verder nog nooit gezwommen… :shifty: dus bandjes vind ik nog een beetje eng :wink:

@Paco wrote:

@Cariska wrote:

Nee, we zijn alleen vorig jaar september naar CP geweest (toen was ze 12 weken) en verder nog nooit gezwommen… :shifty: dus bandjes vind ik nog een beetje eng :wink:

nee dan zou ik het ook niet doen!!

@Paco wrote:

oh echt? Hmm… dan moet ik nog maar eens verder zoeken denk ik. Jill heeft ook spekbeentjes (heeft ze van mij :shifty: ) en is dan zo’n kruis echt fijner? Kukelt ze dan niet sneller om of zakt ze niet met haar kontje ernaast?

Zo’n kruis werkte hier prima. Ik vind die banden alleen sowieso niet zo fijn, kindje zit vrij hoog in het water en ver van je af. Maar vlindertjes vind ik ook niet prettig bij een klein kindje…volgende keer gaan wij het met een kurkje proberen (als dat mag van de badmeesters… :roll: ).