Misschien dat ik dan maar zo’n swimtrainer haal… al vind ik dat nog een beetje eng, zit ze dan niet ver voorover met haar hoofdje, zodat ze, als ze naar beneden kijkt, met d’r snoet in het water zit? :think:
Dat lijkt me echt helemaal niets, en vooral niet als je wat langer in het water wil blijven. Kindjes hebben toch heel het ruggetje bloot. Lijkt mij niet echt lekker…
Vind zo’n babyfloat zelfs nog wel eens te koud en dan zitten ze zeker tot net onder hun tietjes in het water. En dan nog haal ik haar er regelmatig uti om haar tegen me aan te houden en dat ze wat verder onder water kan.
Volgens mij valt het mee wij gaan die wel halen (wij gaan in juni naar cp) Ivan is dan bijna 18 maand. Ik wil je wel laten weten hoe die bevallen is . V
Graag! :thumbup:
Denk dat ik er gewoon zo’n andere babyfloat bij haal met zo’n kruis. En het is idd niet de bedoeling om een halve dag in het water te zitten, misschien een half uurtje en dan weer bijkomen, eten, opwarmen, slapen. En dan daarna misschien nog een keertje. En dat dan een dag of 4 :mrgreen:
Vraag me uberhaupt af of ze koud water fijn gaat vinden… vorige keer (toen ze nog zo klein was) vond ze het helemaal niks, alleen het warme bubbelbad was goed genoeg voor madam :mrgreen:
Ik zou persoonlijk niet meer met 18 maanden zo’n duur ding aanschaffen, maar met bandjes gaan oefenen…
Wij gaan over 5 weken ook naar CP en ben van plan om mevrouw daar toch echt te laten geloven aan bandjes. Vind haar een beetje te groot worden voor zo’n babyfloat, en zelf vind ze het wat langer niet meer leuk in dat ding, want dan is het ‘mama UIT UIT’ ze springt liever van de kant af, en dolt wat met papa etc…
Maja wij zwemmen dan ook om de week met Talysha misschien scheelt dat ook wel.
Met bandjes, dan zitten ze pas snel met hun snoet in het water. :mrgreen:
Maar goed, ik zou daar niet al te bang voor zijn: je laat je kindje toch niet los als je merkt dat dat niet gaat? En al gaan ze per ongeluk een keer koppie onder, dan krijgen ze ook niets van, als je ze maar direct weer boven haalt (ja, dat is dan toch wel noodzakelijk ;)).
@Nienke123 wrote:
Met bandjes, dan zitten ze pas snel met hun snoet in het water. :mrgreen:
Maar goed, ik zou daar niet al te bang voor zijn: je laat je kindje toch niet los als je merkt dat dat niet gaat? En al gaan ze per ongeluk een keer koppie onder, dan krijgen ze ook niets van, als je ze maar direct weer boven haalt (ja, dat is dan toch wel noodzakelijk ;)).
precies, en als je ze boven haalt hun naam roepen en laten zien dat het leuk is. T.anisha vind het hartstikke leuk om onder water te gaan, ze komt dan boven en wacht gewoon op geklap :mrgreen:
Bij CP heb je van die ‘gratis’ zwemvestjes. Die vinden wij ideaal! Drijven ook goed en lekker veel zwembeweging!
Wij hebben zelf zo’n swimtrainer, ik vind het echt ideaal, ik geloof dat Steven 7 of 8 maanden was toen hij voor het eerst ging zwemmen, en hij vond het geweldig, veel bewegingsvrijheid, en hij zwemt zo zelfstandig (wel met papa of mam ernaast) het hele bad door.
Al is de swimtrainer wel vrij duur. Als het kindje al wat ouder is zou ik voor zo’n zwemvest gaan.
uhm, Jill is dan pas 15 maanden dus zo’n zwemvest echt nog geen optie
Ik ga zo’n babyfloat met kruis halen, hoor daar toch wel veel goede verhalen over. En het is niet zo dat we vaak zwemmen (zeker niet :shifty: ) dus vind het niet zo nodig om er veel geld aan uit te geven. Als ie het maar een weekendje redt, ben ik al blij :lol: