oooooowwww zie het nu pas…
GEFELICITEERD!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Wat een mooie ontroerende foto!
Groetjes,
LaBruja
Hier ook nog SMAK SMAK SMAK!!!
Zal toch nog even vertellen dat dit mijn mooiste ervaring is geweest deze ks, zo relaxed ja ik niet maar de mensen om me heen dan he.
Mijn huid van de rug is eerst verdoofd en toen is de ruggeprik gezet heb er dus echt helemaal niks van gemerkt heerlijk, ook geen last gehad van een te hoog blok helemaal super.
De ansedinges vertelde alles wat de gyn aan het doen was, echt stap voor stap dat was ook fijn, en ja toen dat ene moment dat Binck eruit kwam huilen huilen en gelijk de gyn onder piesen heerlijk :mrgreen: zijn scores waren gelijk drie tienen nou helemaal top.
En dan zie je je kind ff snel op de kop en dan lig je weer alleen, ben trouwens ook gelijk gesteliriseerd het is goed zo mijn gezin is compleet met drie mooie kindjes.
Het enigste nadeel wat ik vond is dat je zo lang op de recover blijft liggen, voordat je naar je kindje toe mag maar dan dat eerste moment oh wat is dat fijn zo dierbaar.
Ik heb heel veel gehuild die dagen in het ziekenhuis, emoties kraamtranen, blijdschap, verdriet geluk al het verdriet is eruit gekomen, de opluchting.
En dan het naar het huis gaan gewoon gelukkig met mijn gezinnetje, met een kindje in de maxicosi ipv in een kistje, met een man die superveel van je houdt ipv een man die dat niet meer doet. Het was perfect echt ik ben een gelukkig mens.
Met Binck gaat het trouwens super, hij drinkt goed hij slaapt van voeding tot voeding poept en plast goed, echt een voorbeeldig kind :inlove:
Met mama gaat het ook top nog wel veel last van de buik maar dat hebben we ervoor over, nog even en dan lopen we de marathon weer.
wat heerlijk voor je, het is jullie zo gegund :-*
Gefeliciteerd met jullie ventje :inlove:
Fijn dat alles goed is gegaan en dat je terugkijkt op een “relaxte” ks.