opzien tegen het einde van de zwangerschap

Meis spanning vreet bakken energie dus pak je rust nog waar het kan. :-* En we blijven aan je denken tot we de ‘verlossende’ woorden hebben gehoord/gelezen. :pray:

Weer een dagje om meis!!!

Gister nog even bij je geweest, je grafje is weer mooi in het voorjaarsfeertje met extra hartjes erop voor de valentij.

Blijft dan altijd zo dubbel sta ik daar terwijl het wondertje in mijn buik hevig druk aan het bewegen is, en jij mijn mooie meisje ligt daar zo doodstil onder die witte sneeuw.

Zo dubbel voelt dat dan, en dan word ik zo verdrietig en vind ik alles zo oneerlijk.

En dat wil ik dan van de daken afschreeuwen maar het lijkt wel alsof er soms niemand naar me luistert en ik alleen sta te schreeuwen.

Ik snap het ook wel hoor mensen hebben het druk met andere ditjes en datjes maar soms mis je dat zo.

Maar gelukkig zijn er dan toch ook altijd nog de mensen die er echt voor ons zijn met dat ene lieve woordje, gebaartje dat luisterend oor die mensen doen er toe daar ben ik inmiddels al lang achter.



Nog even en dan is het zover dan deel ik mijn wondertje opnieuw met de wereld spannend eng maar ook zo fijn.

:hug: :-*

:hug: :-* :hug:



:pray: :pray: :pray:



en persoonlijk denk ik dat we héééél snel een bub van je lezen… :wink:



xxx

Gerda

:hug: :hug:



:kaars: voor je prachtige meisje :kaars:

:-*

Weer een dagje om! Mijn tweede ingeving was woensdag… Dus misschien is is dit ‘the night before’. Fijn dat je nog even bij je meisje kon zijn.



Ik ben zo benieuwd wie jullie gezinnetje komt versterken! Dikke kus hoor!!!

:hug: :-*

Lieve Jel je meisje kijkt zeker weten mee maar oh wat had ze er ‘gewoon’ net als Q. bij moeten zijn! Dat gemis kan niemand verminderen. :hug:

:inlove: Jullie kersverse kereltje is er las ik! Helemaal super, en nu herstellen en genieten en genieten en herstellen. :-* Van harte ook voor Q. natuurlijk. :thumbup:

Jel, van harte! Wat heerlijk voor jullie dat hij er goed en wel is.

Van harte proficiat met jullie bink Binck :inlove: Stoere naam :inlove: Nu kun je lekker gaan genieten en hopelijk alle spanning loslaten :hug:

Ow ik ben ZÓ opgelucht voor je dat je mannetje er is… GEFELICITEERD Jel, met jullie stoere Binck. Is het allemaal goed gegaan? (In ieder geval RETE sne! :inlove:) Meis, ik hoop dat je heerlijk ligt te genieten en vannacht, zoals ik al hoopte, met een intens tevreden en gelukkig gevoel in slaap valt…



GENIET!!!

Even snel alles is goed gegaan 15 feb is Binck geboren om 10.43 de ruggeprik en de ks zijn supergoed gegaan het was echt fijn.

Nu wel veel pijn hele buik paars en blauw maar verder gaat het top hier.

:inlove: Oooh wat is ie mooooi!

Doe rustig aan en hopelijk gaat je herstel net zo voorspoedig als de KS zelf. :-*

:inlove:



hoop dat je verder goed herstelt :hug:

Wat een mooi manneke :inlove: :inlove:



Geniet nog van je kraamtijd :thumbup:

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een prachtig kereltje zeg, geweldig :inlove: Een voorspoedig herstel en natuurlijk ook heel veel geluk gewenst met je mooie gezin!

:inlove: wat een ontzettend mooi kereltje! van harte gefeliciteerd!

geniet van je kraamtijd.