Opstandig

Ik ben zo onwijs opstandig vandaag. Heb zin om iedereen voor zijn schenen te schoppen!!! :twisted:



Dus iedereen op KOK, wees gewaarschuwd!!!



:wink:

mag ik met je meedoen?? :wink:

Haha daar heb ik ook wel eens last van :mrgreen: alleen duurt het bij mij vrij lang, heb dat zo een week (vorige week bijvoorbeeld :wink: :mrgreen:)

:mrgreen:

Iedereen mag meedoen!! :mrgreen:



Annaatje, ik heb dus al de hele week dat ik een enorme flapuit ben. Ik trek te pas en te onpas mijn mond open en kan gewoon niet mijn woorden inslikken. En nu… nu ben ik lekker opstandig :roll:

Nou, erg gezellig zijn jullie allemaal hoor!



Ik ben een keer opstandig en jullie zijn allemaal niet meer op KoK of jullie reageren nergens meer op.



Zo kom ik nooit van mijn opstandigheid af!



:roll:

Durf niet zo goed vandaag…



bukt om een snauw te ontwijken…



Ik voel niet met je mee…Ben vandaag LUI! :mrgreen:

Tjonge jonge, wat een flutsmoes… ik ben lui :roll: Ik ook!!



Hmm, lijkt er trouwens op dat ik niet de enige ben die opstandig is, dat kleine meisje hier in huis is ook aardig aan het gillen omdat iets niet lukt :wall:

Het stormt…









:lol: 8) :mrgreen:

NEEEEEE!! Daar geloof ik helemaal niets van!



Het stormt… tuurlijk, in welk land leef jij? Hier is het heerlijk weer. Zonnetje schijnt, tis 23 graden, loop te puffen in huis van de warmte en denk dat ik zometeen maar mijn bikini op ga zoeken en op balkon ga zitten.

Hmmmm, zou het dan toch aan je humeur liggen… :roll:



Ik las ergens dat het in Nederland stomt…Maargoed, daar heb ik hier ook geen last van… Al is het hier iets koeler…Zo’n 19,5 graden en heel veel zonnetjes…



Eneuh, flutsmoes of niet, ik heb kom net pas uit een tropische regenbui en heb daarnet mijn zomerse kleding aangetrokken… :mrgreen:

(maar dat doet ook het weer he, wordt je lui van)

Die tropische regenbui heb ik vanochtend gehad toen ik net wakker was, snel in mijn kleding ben geschoten om de hond uit te laten.



Ja erg fijn :liar: Fijn hoor een hond :shifty:

Daar heb je toch mannen voor???!!



(mijn man ging…de hond ook… :wink: )

Ja helaas. Ik had vanochtend om half 9 gezegd, als ik mag blijven liggen, laat ik dalijk de hond uit :roll: Niet wetende dat het zo zou stortregenen :evil:

Het is dus de hele dag al zo gezellig bij jullie… 8)



Mag je heel blij zijn dat je niet in Nederland woont :wink: Morgen stormt het daar ook… :mrgreen:

Ja gek he dat het zo gezellig is hier de hele dag :twisted:



Nou dat hoop ik niet dat het morgen gaat stormen… oh wat zullen mijn collega’s blij met mij zijn morgen :liar:

Weet je wat? Misschien dat deze tip je opvrolijkt:



Pak de kerstboom vast uit de gangkast en tuig hem op! Dat brengt sfeer in je huis! Fleurt je humeur vast van op… :lol: :mrgreen:





bukt alvast

Nou de eerste die hier met zijn handen in de gangkast zit voor die boom, krijgt die boom ergens anders, maar niet bij mij in huis!



Tis maar goed dat je bukt want de viltjes vliegen je kant op.

:mrgreen:



Viltjes?



auw





Zo die komen aan zeg!



Maareuh, geen gezellige kerstboomsfeer? Met van die lichtjes die knipperen en zo’n tuinslang om je voordeur? Zodat iedereen kan zien waar de deur is? (Zelfs een blinde?)



En leuke gekleurde viltjes in de boom? Gezellige bezigheid voor nu: samen harmonieus kerstversiering maken… 8)



zal ik maar weer bukken? Er komt nu vast een glas, wat eerst op het viltje stond

Nee geen glas water… heb gewoon voor de lol viltjes op de tafel…



Moet er niet aan denken om nu mijn deur te versieren :roll: Tis gewoon veel te lekker weer daarvoor.



En harmonieus een boom optuigen? Dat zal hier niet voorkomen in :roll:

Ik geef het op… Niet eens een glimlach? :cry:







Jee, je hebt echt een pesthumeur he… :mrgreen: