Opstandig

:mrgreen: yep ik heb een pest humeur :mrgreen:

Dan geef ik het stokje door aan een volgende die het wil proberen… :shifty:



Want ik kan hier niets mee… :lol: :lol:

Ik ga niet proberen je pesthumeur op te vrolijken :snooty:

Ik doe wel meeeeee met opstandig zijn… :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted:

Voel me ook al het hele weekend zo…heb al meerdere keren tegen mijn geroepen ‘‘doe iets anders bega ik straks een mooooord’’ :shifty:

Dat werd getriggerd (hoe schrijf je dát :evil: )door een kind groot of klein een kat…een laptop die traag deed of internet wat eraf viel :twisted:

8) gezellig joh zo een weekend :angel:

Kan je nagaan. Jij hebt dan dat allemaal meegemaakt. Maar ik vind het nog steeds erger dat ik vanochtend met mijn ochtendhumeur een tropische regenbui op mijn knar kreeg :evil:

Dát is ook vreselijk…nét of dat beetje uitslapen dát waard was :snooty:

Nou ja iig word je over een paar weken gewekt door een sfeervol lampje met een zacht geluidje…met je nieuwe besteld wekker :angel: 8)

:lol: :lol:

Is jullie opstandigheid een beetje gezakt intussen?

Ja Moon, het is iets gezakt. Heb de was maar gedaan, opgevouwen, was uit de wasmachine in de droger… oh nee, opgehangen aan hangertjes 't zijn truien. Nieuwe was in de droger, Lana in de gaten houden terwijl ik met de was bezig was. Bed afgehaald. Beetje de beneden verdieping opruimen. Je kent het wel denk ik.



Ja, dat beetje uitslapen is gelijk verpest daardoor. Ik kan niet wachten tot het kerst is. Dan krijg ik mijn lampje :dance:

@Debbie & Lana wrote:

Iedereen mag meedoen!! :mrgreen:



Annaatje, ik heb dus al de hele week dat ik een enorme flapuit ben. Ik trek te pas en te onpas mijn mond open en kan gewoon niet mijn woorden inslikken. En nu… nu ben ik lekker opstandig :roll:




Haha sorry, ik was bij vriendlief en nu net pas thuis! Kon niet eerder komen :wink:

Maar hoe is het nu :wink:

Ha mooi een sjaggie-topic. Ik doe mee, ben het nl ook. Zie mijn topic in de huiskamer…



En niemand heeft medelijden :evil:

Ach jij arme arme arme arme Dena :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :silenced:



Anna, tis ietsjes beter. Komt omdat ik de was heb gedaan en maar ben gaan opruimen :roll:

@Debbie & Lana wrote:

Ach jij arme arme arme arme Dena :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :silenced:



Anna, tis ietsjes beter. Komt omdat ik de was heb gedaan en maar ben gaan opruimen :roll:




Is niet om te lachen …

@Debbie & Lana wrote:

Ach jij arme arme arme arme Dena :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :silenced:



Anna, tis ietsjes beter. Komt omdat ik de was heb gedaan en maar ben gaan opruimen :roll:




Haha helpt dat bij jou ook al :wink: :mrgreen:

Dena, laat mij even lachen ja! Heb ik eindelijk een keer iets om te lachen, mag het weer niet :roll:



Ja Anna, blijkbaar werkt dat bij mij, maar of ik daar zo blij mee moet zijn :think:

@Debbie & Lana wrote:

Dena, laat mij even lachen ja! Heb ik eindelijk een keer iets om te lachen, mag het weer niet :roll:



Ja Anna, blijkbaar werkt dat bij mij, maar of ik daar zo blij mee moet zijn :think:




Geen idee :mrgreen: Hier werkt dat ook hoor haha! Maaruh, als je nog in die bui zit, mag je gerust hier komen :wink:

Ha!! dat dacht jij! :naughty:



Nee hoor, aan 1 huishouden heb ik voldoende :lol:

ik ben mijn pestbui aan het wegkopen op internet :oops:

Niets werkt zo goed als shoptherapie…maar heb nog niet op het betaalknopje gedrukt…ik twijfel :shifty:

Of ik gewoon schi*t eraan heb :twisted:

Of wijs ga doen :angel:

Ik zou er dus schi*t aan hebben :mrgreen: