oppas voor avond en weekenden

@Nefarious wrote:

Ligt aan de tiener. Ik was 19 toen ik au pair werd in Londen. Technisch gezien nog steeds een tiener. Ik had van de ene op de andere dag de verantwoordelijkheid voor 3 kinderen tussen 8 jaar en 15 maanden. 2 maanden nadat ik daar begon gingen de ouders een weekend naar Berlijn, en had ik de kinderen alleen van Vrijdag avond tot Maandag middag.

Ik vond het dood eng, sliep op de trap naar de zolder (waar mijn slaapkamer was) zodat ik de kinderen kon horen als ze wakker zouden worden. Toen de ouders terug kwamen waren de kinderen vrolijk en blij, en ik zat als een wrak op de bank. :roll:




ja het verschilt nogal met de ene en de andere tiener maar 14 jaar of 16 jaar vindt ik toch echt te jong… maar zo kan iemand van 18 minder verantwoordelijkheid gevoel hebben dan iemand van 16… je zou toch echt eerst diegene moeten leren kennen voordat je ze je kindjes toevertrouwd… hoe oud of jong ze ook zijn…

@Lady28 wrote:

Mijn ouders wonen niet bij ons in de buurt en zijn ouders ook niet. maar laatste zijn geen optie, SO from hell :roll:

Weet dus niet hoe ik het dalijk ga doen maar voor mij is mp geen optie, niet makkelijk gezegd want hier ook niet de oppas voor het oprapen.



Ik blijf het wel een verantwoording vinden, je geeft wel het welzijn van je kind/kinderen in handen. Vond dat zelf al als ik oppaste vroeger, ook al liggen ze te slapen, als er iets gebeurt ben je wel afhankelijk van het handelen door de oppas!



Vicky, voor jou super dat het wel zo fijn heeft uitgepakt via mp!




Ik kan me jou gevoel wel indenken, ik heb dat precies hetzelfde, het is het kostbaarste wat je hebt, een vreemde :snooty: ik peins er niet over .



Maar over het tarief, 5,- per uur is wel netjes toch ?

2 a 3 euro is wel weinig hoor :think:

Ik heb gister mijn vriendin gevraagd om de week de zondag te komen oppassen: ik kan dan gaan werken, en zij verdient er geld mee. Heb 4 euro/uur geboden, zij had 3 in haar hoofd, dus beiden blij :smiley:

Wilde er geen discussie topic van maken over wat je wel niet via MP moet doen of niet hoor!

Natuurlijk gaan we die meiden eerst beter leren kennen voordat we ze hier laten oppassen! Ze hebben beiden ook meerdere adressen dus ik vraag gewoon naar referenties en kan die mensen dan bellen.

Tja, je hoort idd gruwelijke dingen, maar gelukkig is het merendeel van de mensheid nog gewoon te vertrouwen he.



Ik heb dus inmiddels het aantal teruggebracht naar twee en die komen binnenkort een keertje lang om kennis te maken en zo.

Eentje vraagt 4 euro per uur de andere 3,5 (beide prima bedragen, dus de beste mag komen)

En helaas, geen leuke stagaires of andere opties hier, ik kan ook een kaartje ophangen in de supermarkt maar dan weet je natuurlijk net zo goed niet wie je in huis haalt.



Gr

Muts

nee je weet nooit wat je in huis haalt dus eerst maar eens kennismaken…

succes met de 2 gegadigden… :stuck_out_tongue: hoop dat er eentje tussen zit die je een goed gevoel geeft…

Net ook even gekeken, maar staan wel rare advertenties bij. Zou hier nou echt iemand op reageren:


Hallo ik ben ****en ik ben 12 jaar en u zult wel denken waarom bied een 12 jarig meisje zich aan als oppas maar dat komt zo omdat ik heel betrouwbaar en zelfstandig ben,ik ben heel vaak alleen ook s'avonds en daarom ben ik heel zelfstandig en ik ben dol op kindjes, heeft u een keer dat u een dagje/avondje weg wilt kunt u mij altijd inschakelen!


hallo ik ben 47 jaar en wil bij mij thuis op uw kind passen maakt niet uit wat voor tijden ik woon in *****

denk het niet…