hoi
ik was nieuwschierig naar vrouwen die net als ik wel weer voor een 3e of 2e of misschien wel 4e kindje willen gaan, maar dan zonder al die medische poespas
ik heb inmiddels 2 gezonde kerels op de wereld gezet, door ivf/icsi
ik heb met de 1e behandeling gelijk een geslaagde behandeling gehad en waarempel had ik ook nog 2 cryo’s, toen we voor de 2e gingen hebben we eerst de cryo’s laten ontdooien om die vervolgens terug te laten plaatsten helaas kreeg ik een uur voor de tp een telefoontje dat de behandeling niet door kon gaan ivm met het "overlijden"van de crýo’s
toch de stoute schoenen weer aangetrokken en opnieuw een behandeling gedaan, met weer een super resultaat, waaruit ons 2e wondertje geboren is
nu zouden wij dolgraag weerzwanger willen zijn en dus voor een 3e kindje willen gaan, maar dan wel zondat die behandelingen
ik vind het te zwaar en te gewaagt om weer alles te doen ik heb inmiddels 2 resultaten geboekt uit 2 behadelingen en ik weet niet of ik de teleurstellingen wel aan kan, als het niet lukt,
daarom ga ik dus niet weer aan de pil en laten we het lot over aan wat misschien wel het toeval heet, misschien noemen ze het een medisch wonder? :think:
toch proberen we het en ik weet dus niet wat de toekomst ons zal brengen, al ben ik dol gelukkig met ons 4 tjes, maar zou wel heeeeeel fijn zijn als ik toch nog onverwachts spontaan zwanger zou kunnen worden
groetjes kim
Ikke kom hier stiekem met je meelezen (en stalk je ook op de rest van het forum ) want totaaaal geen ervaring mee, maar duim me wel wezenloos voor dat wondertje van jullie! :thumbup:
jha leuk rhi :mrgreen: zal mij benieuwe of er nog meer aansluiten hihihihi
en ik hoop ook echt dat er een wonder gebeurd
ik weet van het ivf forum dat daar een vrouwtje zwanger is geraakt in de wachtmaanden voor de icsi :inlove:
zaad was echt nou niet bepaald goed, ze waren meen ik al ruim 5 jaar bezig…en de dag van de start-echo wordt er gezegd: "nou mevrouw…uw hoeft niet meer te komen voor ivf/icsi…want u bent al zwanger :inlove: :dance:
het kan dus wel!
wij :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: mee
kijk dat zijn leuke berichten
Hier alleen een geluks en succes wens voor jullie.
Geen ervaring mee, maar wel alle goeds gewenst en laat die wonder maarkomen binnen julie gezinnetje :thumbup:
Liefs bianca :-*
Hoi
ik heb jaren geleden ook in de MMM gezeten. Had steeds cyste’s in m’n eierstokken en als die er niet zaten, geen goed eisprong. Na een half jaar clomid te hebben geslikt, was ik nog niet zwanger en zou ik gaan prikken.
Maar bij de laatste controle zat er weer eentje en toen ben ik er mee opgehouden. Achteraf gelukkig, want een half jaar later ben ik gescheiden.
Toen ik mijn huidige man leerde kennen, heb ik voor de zekerheid een poosje de pil geslikt. Op een gegeven moment ben ik daar toch weer mee gestopt, met de gedachte “we zien wel waar het schip strand”. Na een jaar ben ik spontaan zwanger geraakt!
Ik ga heel hard voor je duimen (en ook weer voor mezelf ) dat jij ook nog zo’n mooi wondertje erbij krijgt!
Groetjes,
Heleen
zow dan heb je idd erg veel geluk gehad :inlove: :inlove:
ik hoop ook voor jullie dat jullie nog eens zo’n wonder mogen krijgen
Wonderen bestaan!! Ik duim heel hard voor jullie mee. Je hoort zovaak verhalen dat het dan toch onverwachts opeens wel lukt, hopelijk is dat voor jullie ook weggelegd!
ja ik denk altijd maar positief,
het zaad van mijn man is traag en weing, daarom hebben we dus ook icsi gehad, MAAR er hoeft toch maar 1 zaadje zijn best te doen :mrgreen:
hopelijk komt ie nog eens voorbij zwemmen hahahahahah
ik heb al eens gevraagd of hij een nieuw onderzoek wil laten doen,(hoe zijn zaadcellen er nu aan toe zijn) maar dat wil hij niet, ik denk dat ie bang is dat het helemaal niks meer is, al kan ik me dat goed voorstellen, maar aan de andere kant zou ik ook wel willen weten of het misschien wel beter is geworden (jha kan toch :think: )
nou ja we zien het wel en klussen er lekker op los, het scheeld weer in de kosten voor de pil, en hij hoeft geen rubbertje om hihihihihi
Hoi Kimmetje,
Heel veel succes en ik hoop op een 3e wondertje voor jullie!
Dat zou toch echt fantastisch zijn! :thumbup:
Groetjes,
Jippie
'k Heb trouwens nog een positief verhaal voor je :mrgreen:
Een vriend van ons had ook “traag zaad”. Maar zijn vriendin werd toch zwanger! Helemaal geweldig uiteraard, maar het mooiste is dat ze binnen een jaar nog een keer zwanger werd van een 2 eiige tweeling!
Hoezo traag zaad :mrgreen:
waauw hey, dat geloof je toch niet :shock: een 2ling en een 1 ling waauw zou mijn droom dan ook nog uitkomen, na al jullie postiefe verhalen
ja zelf heb ik er ook 1, een oud collega (marrokaans) waren ook met die behandelingen bezig, na over stimulatie moetsen ze de behandeling afbreken, maar bij de na controle (omdat ze maar niet ongie werd) bleek zij dus ook zwanger te zijn
ze waren helemaal blij want nu hoefden ze niet meer te liegen, schijnt namelijk taboe te zijn in die cultuur :think:
maar goed bij hun is het dus ook gelukt
Gewoon blijven hopen en dromen, wie weet wat er nog allemaal gebeurd in de toekomst
heleentje zijn jullie nu ook voor een 2e aan het klussen geslagen??
of had ik dat nou verkeerd begrepen :think: :oops:
Ja, sinds september :inlove:
aaaahhhh, dus jullie zijn ook al weer een tijdje bezig :thumbup:
gebruik je ook ovulatie testen om zo meer kans te maken of niet,
ik wou het eerst wel, maar weet nog niet of ik daar nu al mee moet beginnen,
mijn cyclus vind het ineens leuk om uitgerekend nu met me te gaan spelen
ben al een aantal keren weer ongie geweest na de bevalling en altijd keurig op tijd tot de laatste 3 menstruaties
de 3e was 3 dagen overtijd dat gaat nog, 2e 13 dagen overtijd, dat was echt niet leuk en nu tja had vandaag ongie moeten worden maar ja weer niet, dus ik kan die dure testen wel gaan halen, maar als mijn cyclus nu van slag is koop ik me een ongeluk in die dingen :think:
snap ie het nog :oops: :mrgreen:
Nee hoor, ik gebruik geen testen. Eigenlijk probeer ik er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn. Volgens mij begint m’n cyclus nu eindelijk weer wat regelmatig te worden, dus hopelijk blijft dat ook zo.
Het enige wat ik doe, is kruidentabletten slikken. Het is een middel wat je alleen in duitsland kunt kopen en het zorgt er voor dat je hormoonhuishouding op regelt komt. Het wordt ook wel gebruikt door vrouwen in de overgang. Ik heb het ooit eens gekregen van een duitse kennis. Zij had het van haar gyn gekregen, omdat ze (net als ik) een cyste in haar eierstok had. Je moet het officieel 6 maand gebruiken en dan weer stoppen, ik heb het ongeveer 2 maand geslikt en toen was ik zwanger. Maar ja, of het nou daarvan is gekomen… dat weet ik niet. Ik ben het nu weer gaan slikken, omdat ik om de 6 week ongesteld werd. Geen idee dus of het nu weer gaat helpen. 'k Ga er maar vanuit dat het weer een tijd gaat duren of misschien wel helemaal niet. Dan kan het altijd meevallen
Maar je frustratie van overtijd zijn, begrijp ik helemaal! 'k Heb besloten om geen testen te doen als ik korter dan 2 weken overtijd ben. Ik hoop dat tegen die tijd m’n gevoel het werk voor me doet, als je begrijpt wat ik bedoel
Het middel heet trouwens agnolyt
Groetjes,
Heleen
'k Zie net dat Lucas ook op 15 augustus geboren is :inlove:
nou we het er over hebben, ik ben zojuist een inie mini ongie geworden, het zal wss morgen wel doorzetten zit ik nu dus op zo’n 33 dagen (daar was ik ook vanuit gegaan aangezien ik toch een gemiddelde moest hebben hihihihi
goh ja nu zie ik het pas, hihihi vonden we zeker allebij een leuke dag om moeder te worden hihihihi
dan ben jij aan je banner gezien om kwart voor 8 bevallen ik om kwart over 8 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jij was net ietsje eerder aan het genieten