Om 19.37uur om precies te zijn :inlove:
Het begon al om 12 uur 's nachts, dus het werd ook tijd :mrgreen:
Jammer van je ongi :evil:
gggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrr had een heel verhaal getypt en weg is ie :twisted: :twisted:
naja komt er op neer dat ik soms baal dat ik misschien niet normaal zwanger kan worden, en dat doet soms uuhh vaak hihiihi best pijn
en ik hoop dat het middeltje weer zoveel succes voor jullie uitpakt
zou wel heel mooi zijn
ik ga niet weer het hele verhaal typen :oops: maar dit is het zelfde alleen in het kort zonder en mijn gevoelens erbij te zetten wat ik dus net wel had gedaan:wink:
Ik kan me die pijn heeeeel goed voorstellen, helaas…
Aan de ene kant hoop ik dat het bij mij nu inderdaad allemaal “normaal” is, maar aan de andere kant houd ik ook heel goed in m’n achterhoofd dat we met Sebastiaan gewoon heel erg veel geluk hebben gehad. 'k Probeer er dus ook maar vanuit te gaan dat het of nog heel lang gaat duren of misschien wel helemaal niet .
Alleen zegt m’n gevoel steeds dat er ooit nog eens een jongetje gaat komen :inlove:
't Is een beetje dubbel, maar dat gevoel kan ik niet uitschakelen. Dus wie weet! En ik hoop heel erg dat dat bij jullie ook zo is
:-* Heleen
nou dat gevoel heb ik ook, dat hier nog een mannetje bij gaat omen, maar ja helaas kunnen we niet in de toekomst kijken (me glazen bol is gisteren gevallen en heb vergeten te kijken of er voor ons nog wat moois in’t verschiet ligt hahahahahaha :mrgreen: :mrgreen: )
tja probeer de humor er maar van in te zien, ik denk dat we gewoon normaaal moeten blijven doen en net wat je eerder ook al schreef
niet te veel aan denken… lukt het dan is het geweldig…lukt het niet, nou ja dan niet maar we hebben al heel wat moois :inlove: :inlove:
Ja, en dat is het aller belangrijkste :inlove:
Spannend Kim!!!
Wens jullie heeeeel veel succes en wie weet inderdaad zwemt er een heel hard voorbij en richting een mooi eitje…
Je schrijft :
ik heb al eens gevraagd of hij een nieuw onderzoek wil laten doen,(hoe zijn zaadcellen er nu aan toe zijn) maar dat wil hij niet, ik denk dat ie bang is dat het helemaal niks meer is, al kan ik me dat goed voorstellen, maar aan de andere kant zou ik ook wel willen weten of het misschien wel beter is geworden (jha kan toch )
Jullie kunnen altijd nog kijken of het beter / slechter geworden is, als het na een paar maanden niet gelukt is.
Nu even met frisse moed en zoveel mogelijk onbevangen aan de klus :P
Wie weet is er in de afgelopen jaren eea veranderd en laten jullie de gyns in het ziekenhuis lekker op hun neus kijken :wink:
jha nicje, dat doen we idd, lekker rustig aan klussen
daar bedoel ik mee te zeggen dat al ik eens geen zin heb en ik zit precies in die periode ga ik mezelf niet “dwingen” ik wil het wel leuk houden
natuurlijk hopen we wel op een wonder en neemt de zin alleen maar toe hahahahaah
nou volgende ronde nieuwe kansen denk ik maar
en tanxxx voor je lieve berichtje :-*
Hej Kim,
Hier ook iets dat begon als een succes verhaal na 2 mislukte ICSI werd ook ik spontaan zwanger! Helaas bleek het een BBZ te zijn.
Ik heb toen wel van de gyn gehoord dat als je al zwanger bent geweest het daarna toch wel makkelijker gaat. Ik wens je heel veel succes & plezier natuurlijk
Groetjes Kim
heey kim, wat kloten dat het een bbz was, maar wel een goed teken dat je spontaan zwanger kon worden :thumbup:
betekend dit nu ook dat jullie geen icsi meer doen???
nou hier weer een maand voor niks ben weer ongie geworden
heel wss pakken we het toch weer op de icsi behandeling
we willen allebij toch echt heeeel graag